Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein-sukua-julkkikselle-kisa

Vierailija
18.07.2007 |

Kerro siis lähin kontaktisi julkkikseen. Siis ei näitä " nähnyt festareilla" , vaan jotain hauskempaa.

Tyyliin: Olen melkein sukua julkkikselle, koska minulla on samanlaiset saappaat kuin Kata Kärkkäisellä Plaboy-lehdessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua laura kiinnosta minkään vertaa suuntaan tai toiseen..

Siis kenelle olen kateellinen???

28

Vierailija
2/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Salon isän kaveri (tämä siis ihan totta :o)- kävivät yhdessä reissussa.

Vierailija
4/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhosihan tuo heilani, ettei nai ketään muuta kuin minut. Vaan toisin kävi ja elämä vei erikseen...

Siis melkein sukua.

Vierailija
5/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin tännekkin kirjoittaa, että olen melkein sukua julkkikselle,koska <3 jude law <3 iski minulle silmää =)

Vierailija
6/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleen samoilla sukujuhlilla. Jee!

Vierailija
7/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sekin bändi on kuopattu ja veljeni siis on melkein julkkis. Olen siis sukua melkeinjulkkikselle.

Vierailija
8/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sunrise avenuen rumpalin kanssa samalla luokalla lukiossa

Vierailija
9/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi !" #¤%&/()=

Vierailija
10/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 10-vuotiaana kuoroleirillä. Meitä tyttöjä oli siellä monta nimmaria pyytämässä. Aika kauhea tilanne näin jälkikäteen ajateltuna. Moi vaan kaikki kuorolaiset!

Vierailija
11/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon kovimmat melkein sukulaiset!

Vierailija
12/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena Frederik pyysi meitä selän pesuun Sokoksella

Vierailija
13/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-poikaystävän kiatarnaroiton opettajan kaveri on REM yhtyeen kitaristi Peter Buck

Vierailija
14/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs salkkareistä näyttelijä. Ainiin ja ex mieheni oli ennen minua seurustellut erään mallin kanssa, jonka bestiksen kuva koristi usein tutun juorulehdemme kantta (myönnän etten haluaisi tämän vuoksi olla sukua, sillä mieheni kun oli täysi mulkku ja jaksoi kyllä tästä usein muistuttaakin minua...) Entinen naapurini on laulanut joskus aikoinaan Eino Grönin taustabändissä.

Vierailija
15/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..melkein sukua idols-Pete Seppälälle, kun mä joskus vajaa 10 vuotta sitten laivalla seurasin sitä poikien vessaan, kun se oli voittanut laivan karaokekuningas-kilpailun ja siel me sit niinku halittiin ja musta on nyt kaksi kuvaa, ku mä oon sen kainalossa.. Lällällää, käyks kateeks... ;o)

..melkein sukua Vaunun Eerolle ja Ilkalle, kun ne joskus mun lukioaikana otti mut yöllä yhden tapahtuman jälkeen radiohaastatteluun jostain pyromaanistelujutusta ja kun ne oli söpöjä, ni musta tuli sitten niinku niitten ensimmäinen nimikkofani... :D

..melkein sukua Katja Hakkaraiselle, kun oon deittaillu nuorempana viikon verran sen pikkuveljeä..

Ehkä ne riitti toistaiseksi... :o)

Vierailija
16/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen melkein sukua julkkikselle. Mieheni veli on ollut armeijassa yhtä aikaa samassa komppanjassa (tai jossain vastaavassa) parin Uniklubin tyypin kanssa (vai olikohan niitä vaan yksi..).

Vierailija
17/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan osuta samoihin sukujuhliin. Äitinsä kanssa jutskatessa tulee hassu olo. Joo, että mitenkäs teillä, Japaniinko seuraavaks. Ite yritän saada vakkarityötä. Jihuu! :)

Vierailija
18/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös melkein sukua Nina Herala-Wallu Valpio-Petti-Lotta-triangelille... Mä synnytin Heralan kanssa yhtä aikaa samassa sairaalassa ja mulla on n. tunnin vanhempi poika kuin tuo Peppi-Lotta... :)

Vierailija
19/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän leikkiin vaikka että mua vois luulla mustat aurinkolasit päässä Jenni Dahlmaniksi!

Ja miestäni on sukunimen mukaan on luultu erään julkkiksen sisarukseksi tai lapseksi....

Vierailija
20/24 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myynyt juomia itse Juhan af Granille (vai miten se ufomiehen nimi kirjoitetaankaan?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän