G: Kenet Patric Sarin nostaa vielä semifinalistien joukkoon Idolsissa?
Kommentit (12)
Kun hänet tiputettiin, sanoi menevänsä laulutunneille, koska ei ole sellaisilla vielä koskaan ollut. Sitten tulee ensi vuonna ja voittaa koko kisan. Siinä asenne kohdallaan! Ei jäänyt valittamaan ja itkemään, vaan näki tiputuksenkin mahdollisuutena.
Hänellä upea ääni, tosin on vielä nuori. Varmaan mustalaisverta hänessä, ulkonäöstä, lauluäänestä ja nimestä päätellen.
Mutta veikkaan, että se tiputettiin sen takia, että on niin sulkeutunut ja syrjäänvetäytyvä, eikä ole siksi idoliainesta. Luulen, että Patric ottaa jatkoon Kiian.
mutta luulen, että se tytön, jolle Mariko antoi onnenamuletin.
Jos ei häntä, sitten ottaa Kiian. Ottaa ilman muuta tytön.
sattumalta katsoin eilen Subilta Idols Extraa, jossa oli semifinalistien harjoittelua. Siellä oli Anna-Kaisa muiden semifinalistien joukossa... Pikku moka ohjelman teossa.
Mä todella TOIVON, että Ville pääsee. Ville oli mun suosikki, enkä tajua, miksi hän tippui!!!!
Ja Anna-Kaisan kuva oli Iltasanomien nettiversiossa semifinalistien joukossa sen jälkeen kun hänet oli pudotettu sunnuntaina. No onneksi pääsee jatkoon, musta A-K on tosi hyvä!
sattumalta katsoin eilen Subilta Idols Extraa, jossa oli semifinalistien harjoittelua. Siellä oli Anna-Kaisa muiden semifinalistien joukossa... Pikku moka ohjelman teossa.
kyllä kaikilla muillakin nettisaiteilla näemmä jo tiedetään, että se on Anna-Kaisa.
viimeisessä pudotuksessa eli Jenna-Miiaa ei voisi valita
olihan se Jenna-Miaakin teatteriviikonlopussa
Anna-Kaisaa mutta pelkään, että se on Ville.