Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava tapaus tossa naapurissa.

Vierailija
18.07.2007 |

Pukee lapsensa samanlaisiin vaatteisiin, usein myös samanvärisiin. Lapset ei ole kaksosia, ikäero varmaan parivuotta.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Help!

Vierailija
42/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleehan tuolla kadulla vastaan usein aikuisiakin,pareja,joilla on samanlaiset lenkkivaatteet päällä...ni,mitä outoo siinä nyt on,jos lapset puetaan samanlaisiin vaatteisiin??ja mitä se sulle edes kuuluu,jokainen pukee lapsensa ja itsensä,miten haluaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks päivä miehelleni etten ymmärrä niitä, jotka pukevat kaksoset samanlaisiin (varsinkin identtiset) sillä se on kuin alkuperäinen ja kopio kävelis vierekkäin.

MUTTA hienolta näyttää mielestäni se, että lapset, joilla isokin ikäero, on puettu samoin. He eivät ole silloin samannäköisiä ja ihmiset erottavat silti kumpi on kumpi

Vierailija
44/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä INHOSIN penskana sitä, kun jouduin pukeutumaan isosiskon kanssa samalaisiin vaatteisiin!

Vierailija
45/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä INHOSIN penskana sitä, kun jouduin pukeutumaan isosiskon kanssa samalaisiin vaatteisiin!

Jossain vaiheessa ruvettiin kapinoimaan sitä vastaan. Nykyäänkin me vältellään ostamasta samanlaisia vaatteita, jos jostain tykätään molemmat, niin sitten toinen vaikka lainaa sitä toiselta. Mutta kahta samanlaista meiltä ei löydy.

Vierailija
46/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan että esim, juhliin lähtiessä pojilla olisi muuta kuin kesällä vaaleat puvut ja talvella tummat. Samanlaiset kaikilla.

Arkivaatetuksessa pääosin erilaista mutta samoja sävyjä, joitain löytyy samoja juuri siitä syystä että olen aika nirso (samoin lapset) ja jos kivaa löytyy niin ostan kaikille kolmelle pojalle jos kokoja riittää.

Raidallista on muutakin kuin Marimekko, meillä saattaa olla kaikilla pojolla raidalliset t-paidat, sävyt samat mutta erilaiset.

Pojat itsekin tykkävät että on samanlaista tai samanväristä, lisää kai veljesten yhteenkuuluvuutta. Joskus sitten laitetaan tytöllekin samansävyistä ja tyylistä tytönvaatetta päälle.

Minulle ihan sama miten muilla kunhan on puhdasta, ehjää ja sopivaa. Kaikilla ei sitä ole ja se on pahinta.

Vierailija
47/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinä vaan ap oma elämä.

Vierailija
48/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä saan nyt huvittua mistä mä haluan? Oman elämän sain lahjaksi vanhemmiltani 32-vuotta sitten! Sä voit kysellä omasi perään omilta vanhemmiltasi, jos tuntuu olevan elämä sulta hukassa. Sieltä niitä saa.

Vierailija
49/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ollut mitään naurettavaa. Minusta lapset olivat sulosia kun olivat samanlaisissa vaatteissa. Eivätkä olleet kaksosia. Isompana toki on aina ollut erilaiset vaatteet. Kaikesta te jaksatte täälä pähkäillä. Mieti oikeasti kumpi teistä on huvittavampi: se joka pukee lapset niin vai sinä joka kirjoitat siitä tänne av:lle.....

Vierailija
50/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsilla samanlaiset/samaa väriä

Vierailija
51/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin tunnen tapauksen, ja kieltämättä on huvittavaa....

Lapset on aina vielä kaksosten rattaissakin vaikka on jo jotain 3 ja 5....

Vierailija
52/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu kadulla joka alkaa sanalla Metsä..... ?

Vierailija
53/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuitenkin, että lasteni vaatteista näkee selvästi, kumpaa sukupuolta he ovat, joten joudun tyytymään vain jotenkin muuten, esim. tyyliltään tai väreiltään yhteensopiviin vaatteisiin.

Lapsena suurin haaveeni oli saada sisko, jonka kanssa olisin voinut käyttää samanlaisia vaatteita. Minulla on " vain" kaksi veljeä.

Vierailija
54/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava perheessä on tälläinen tiinu, liinu piinu katras.. ja aina samanlaiset vaatteet

Vierailija
55/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa reilu 1,5vuotta.

Vierailija
56/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lapsillani (kaksi poikaa) on usein esim. samanlaiset t-paidat päällä. Kun käyn ostoksilla tulee ostettua samaa paitaa eri koot molemmille. Voi kauheeta, ahdistaakohan mun naapureita :) Niin ja pojat ovat 1 ja 4-vuotiaat.

Vierailija
57/57 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lähtien kun olen lastenvaateostoksilla, niin mietin ensiksi mitä mieltä naapurit ovat lasteni vaatteista. Vittu et oot urpo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi