Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava tapaus tossa naapurissa.

Vierailija
18.07.2007 |

Pukee lapsensa samanlaisiin vaatteisiin, usein myös samanvärisiin. Lapset ei ole kaksosia, ikäero varmaan parivuotta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävysävyyn!!!!!!2aikuista ja 4lasta!!!!!!on muuten mun yks harrastus!!!

Vierailija
22/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai lainasitko kertoaksesi olevasi samoilla linjoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ollaan kumpikin yhtä aikaa puna-valkoisissa tms.

Vierailija
24/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun äiti pukenut mua ja siskoa samanlaisiin vaatteisiin. Meillä on ikäeroa puoltoistavuotta. Vaatteet oli " yhteisiä" , ja olis kyllä ottanut pattiin jos kaikkia olis ollut kaksi kappaletta, ja vielä samaa väriä.

Vierailija
25/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää heti että ne on kertoo aloittajan kademielestä.

Vierailija
26/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiva kun se Maripaita teistä onkin farkkujen kanssa miksi äidillä ja kahdella lapsellakin täytyy olla farkut ja Maripaita. *blaah*

Vierailija
27/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt kuitenkaan? Mä voisin kertoa vaikka mitä mun naapureista, mutta en viitsi. Voin paljastua. Ja en ole kateellinen naapureilleni, eräät asiat heissä ja heidän tavoissa vaan hämmästyttää.

Mutta ehkä ne ajattelee samoin musta?

Vierailija
28/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, huvittaa jo ajatuskin :)

Vierailija
29/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siitä tulee tappelu, jos toinen vaan saa sen mieluisan paidan ostosreissulla! En yleensä tietoisesti niitä pue, mutta ovat jo sen ikäisiä, että haluavat itse!

Vierailija
30/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ostan pojille samanlaiset paidat tai housut, ja se on etenkin isommasta kivaa. Välillä tähän ajaa myös pieni pakko, kun pojille ei kivoja vaatteita ole niin paljoa, ja sit kun löytää jotain niin tekee mieli ostaa molemmille. Toki pienemmällä on paljon pienempien poikien vaatteita ja isommalla isompien, mut joitain kauluspaitoja ja farkkuja on samanlaisia.

Vierailija
31/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai mä saan nyt huvittua mistä mä haluan? Oman elämän sain lahjaksi vanhemmiltani 32-vuotta sitten! Sä voit kysellä omasi perään omilta vanhemmiltasi, jos tuntuu olevan elämä sulta hukassa. Sieltä niitä saa.

Vierailija
32/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Välillä ostan pojille samanlaiset paidat tai housut, ja se on etenkin isommasta kivaa. Välillä tähän ajaa myös pieni pakko, kun pojille ei kivoja vaatteita ole niin paljoa, ja sit kun löytää jotain niin tekee mieli ostaa molemmille. Toki pienemmällä on paljon pienempien poikien vaatteita ja isommalla isompien, mut joitain kauluspaitoja ja farkkuja on samanlaisia.

Ihan eriasia kuin se että, aina on samanlaiset vaatteet päällä.

Vierailija
33/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta on kyllä kivaa pukea heille välillä samanlaiset/samantyyliset vaatteet. Se on mielestäni söpön näköistä kun on kaksi suklaasilmää ja kulkevat yhdessä samanlaisissa vaatteissa. Olen kyllä aika esteettisesti suuntautunut ja lapseni kulkevat muutenkin tavallista suomalaislasta kauniimmissa vaatteissa (mikä ei välttämättä tarkoita kalliita). Tosin korostan, että teen näin vain välillä, sitäpaitsi isomman vaatteet jäävät jäljelle pienemmälle, joten en toki osta tälle aina samanlaisia uusia vaatteita kuin isoveljelle.

En todellakaan pelkää heidän yksilöllisyytensä vuoksi, minusta se nyt on paljon pintaa syvemmällä. Mutta lapsissani olen huomannut, että heistä on mukavaa kun veljellä on samanlainen paita, ja se luo jonkinlaista " extra yhteenkuuluvuutta" heidän välilleen, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
34/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ihan eriasia kuin se että, aina on samanlaiset vaatteet päällä.

Vierailija
35/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpomaa ostoksilla käynti, kun ostaa samanlaiset.

Vierailija
36/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai mä saan nyt huvittua mistä mä haluan? Oman elämän sain lahjaksi vanhemmiltani 32-vuotta sitten! Sä voit kysellä omasi perään omilta vanhemmiltasi, jos tuntuu olevan elämä sulta hukassa. Sieltä niitä saa.

Vierailija
37/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Vierailija
38/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yhdessä ostoksille ja koska meillä on samanlainen maku, ihastutaan yleensä samoihin vaatteisiin. HUIIIIIIIII! Nauraakohan naapurit meille. Asumme tosin eri paikkakunnilla, mutta ehkä sukulaiset nauravat meille.

Vierailija
39/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se ottaa mun vaatekaapista vaatteita, asusteita tai jotain.

Miehen kanssa aina huvitetaan toisiamme ajatuksella että, kun ollaan vanhoja niin ostetaan samanlaiset tuulipuvut ja käydää iltaisin aina lenkillä, sekä poiketaan paikalliseen yhdelle oluelle :)

No joo, en tykkää pukea lapsiani samanlaisiin vaatteisiin, en tykkää että kaverini pitää samaan aikaan samanlaista paitaa kun minä päällä.

Vierailija
40/57 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni (n. kymmenvuotiaaksi asti) äitini osti/teki usein minulle ja siskolleni samanlaiset mekot juhliin ja arkeen. Meillä oli myös samanlaisia puseroita ja samanlaisia housuja. Joskus vain eri väriset. Mutta usein ihan samanvärisetkin. Ja meistä se oli ihan asiaankuuluvaa.

Itselläni on nyt tyttö ja poika. Eli en voi heille ostaa samanlaisia vaatteita. Tyttö pitää hirmusti vaaleanpunaisesta, poika puolestaan oranssista.

Mutta en oikeasti ole muistanut, että lapsille voisi laittaa samanlaiset vaatteet, esim. juhliin tai kaupungille. Hitsi, hetken tässä jo toivoin, että oispa mulla kaksi tyttöä tai kaksi poikaa ;-) Toisinaan samanlaisissa kulkeminen voisi olla ihan suloista. Esim. samanlaiset verkkapuvut, tai juhlamekot tytöillä...

En myöskään ole aikoihin tavannut sisaruksia, jotka ois samalla lailla puettu. Minusta se ei ole mitenkään typerää tai huvittavaa. Ennemminkin hellyttävää.

Kerran olin jossain etelän lomalla, siellä näin perheen, jossa jokaisella perheenjäsenellä oli pinkki uima-asu. Pikkutytöillä pinkit bikinit/uimapuku, äitillä pinkki bikinien alaosa (siihen aikaan otettiin yläosattomissa aurinkoa, en tiedä miten tänä päivänä) ja perheen isälläkin oli pinkit uimahousut. Olivat vähän päivettyneempiä kuin meikäläinen valkonaama, joten pinkki värikin sopi heille hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi