Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas samasta päivähoitoasiasta, mielipiteitä kaipaan?

Vierailija
20.08.2007 |

Eli lapseni ovat 4,5v ja 2v10kk, tähän saakka olen ollut lasteni kanssa kotona ns. kotiäitinä. Nyt lapset aloittivat perhepäivähoidossa, työni alettua, hoitoaika on 9-17. minulla on 1-2 päivää viikossa vapaata mukaanlukien lauantait ja sunnuntait, mutta vien lapset silti arkisin jokapäivä hoitoon, siis vaikka itselläni olisikin vapaa päivä. Niinä päivinä siivoan käyn kaupassa ja hoidan muut perheemme juoksevat asiat, alussa podin itse huonoa omaa tuntoa vietyäni lapset hoitoon ja mentyäni töihi, mutta nykyään jo ajattelen aivan toisin. lapset kun tykkäävät hoitoon jäädä, siellä on leikkikavereita ja touhua paljon. eli kertokaa miten teillä tai mitä mieltä tällaisesta että äiti viettää ns. lapsettoman ja työttömän päivän viikossa...jos näin voisi sanoa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, up

Vierailija
2/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupassa käynnit ym. onnistu mieheltäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli lapseni ovat 4,5v ja 2v10kk, tähän saakka olen ollut lasteni kanssa kotona ns. kotiäitinä. Nyt lapset aloittivat perhepäivähoidossa, työni alettua, hoitoaika on 9-17. minulla on 1-2 päivää viikossa vapaata mukaanlukien lauantait ja sunnuntait, mutta vien lapset silti arkisin jokapäivä hoitoon, siis vaikka itselläni olisikin vapaa päivä. Niinä päivinä siivoan käyn kaupassa ja hoidan muut perheemme juoksevat asiat, alussa podin itse huonoa omaa tuntoa vietyäni lapset hoitoon ja mentyäni töihi, mutta nykyään jo ajattelen aivan toisin. lapset kun tykkäävät hoitoon jäädä, siellä on leikkikavereita ja touhua paljon. eli kertokaa miten teillä tai mitä mieltä tällaisesta että äiti viettää ns. lapsettoman ja työttömän päivän viikossa...jos näin voisi sanoa...

Mitä tarkoittaa mukaanlukien launatait ja sunnuntait. Siis 1-2 vapaata viikossa? Vai 1-2 + viikonloppu? Jos eka vaihtoehto, niin miten voi olla töitä niin, ettei ole ku yksi päivä viikossa vapaata? Yksityisyrittäjä? Mutta sittne taas noin lyhyt työpäivä?

No, minun miehelllä on viikolla vapaita, eikä hän vie lapsia hoitoon, vaan hoitaa kauppa-asiat lasten kanssa, samoin siivouksen. Minulla on vapaapäivät viikonloppuna, en vie lapsia hoitoon, hoidan siivouksen ja kauppa-asiat lasten kanssa. Joten ei, en ymmärrä.

Vierailija
4/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta kuitenkin on ihan jess, että jos olet vapaalla vaikkapa torstaina että juuri silloin käyt itseksesi kaupungilla, kampaajalla, ostoksilla, nukut... Vapaapäivän voi suoda äidillekin, mutta ihan jokaisena vapaapäivänä en itse ole lapsia vienyt hoitoon.

Mulla on ollut opiskeluista johtuen suunnilleen 2-3pvää/kk jolloin olen voinut pitää vapaata niin, että edes kotona ei ole ollut kirjoitushommia tai muita opiskeluun liittyviä juttuja. Joskus olen viettänyt vapaapäivän ihan omassa seurassani enkä ole siitä stressiä ottanut. Meillä kun lapset eivät ole muualla hoidossa kuin pk:ssa, ei meillä siis ole mitään miehen ja minun viikonloppuvapaita tai parisuhdeiltoja kaupungilla ellemme sitä MLL:lta osta ja vuorokauden hoitomaksu on suolainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi