Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava tapaus tossa naapurissa.

Vierailija
18.07.2007 |

Pukee lapsensa samanlaisiin vaatteisiin, usein myös samanvärisiin. Lapset ei ole kaksosia, ikäero varmaan parivuotta.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tästä lähtien kun olen lastenvaateostoksilla, niin mietin ensiksi mitä mieltä naapurit ovat lasteni vaatteista. Vittu et oot urpo!

Vierailija
2/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ala-steella samassa koulussa oli identtiset kaksoset Timo ja Tomi, joilla oli AINA samanlaiset vaatteet. Koko ala-asteen ajan ainakin. Se oli jo aika naurettavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä uskon että, jos mulla nyt olisi vaikka 2 poikaa pienellä ikäerolla, en silti heitä pukisi samanlaisiin vaatteisiin. Ehkä sillointällöin vois olla jotain, vaikka lippikset, mutta ei niin että aina samanlaiset ja saman väriset vaatteet.

Lasten pitää mun mielestä saada olla omia yksilöitä, ei toistensa kopioita.

Vierailija
4/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ennen vanhaankin puettu lapsia samanlaisiin vaatteisiin, ainakin valokuvia varten. Minulle se on ylpeyden aihe, jos saan puettua lapseni sävy sävyyn. Valitettavasti sitä ei tapahdu kovin usein, kun epäkelpo kodinhoitajamme ei osaa huolehtia tarpeeksi pyykinhuollosta, eikä ole ihan niin helppoa löytyy kaikille samanlaisia paitoja ja hameita/housuja. Ajattelepa mitenkä siistit vaatekaapit teidän naapurin naisella on, jos pystyy aina pukemaan lapsensa samanlaisiin vaatteisiin.

Vierailija
5/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset 4 ja 6 vuotiaat ja molemmat pitävät samnatyylisistä vaatteistä. Lisäksi vaatteet ovat monesti alennuksesta hankittuja esim. H&M:llä oli niitä capri-housuja, molemmille ostin vaaleanpuaniset kun haluasivat kumpikin vaaleanpunaiset, mekot ostin samanlaiset mutta hieman eriväriset, jne. Lapset saavat toivoa mitä laitetaan päälle ja monesti itse haluavat laittaa samanlaiset/tyyliset vaatteet. Mua se ei haittaa, jos heitä itseään ei haittaa. Kerho- ja hoitovaatteet on kummallakin omantyyliset, mutta kesävaatteita tulee ostettua niin vähän ja aina alesta että ne saattuu enemmänkin samantyllisiksi.

Vierailija
6/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on samanlaiset kalsarit, sukat, t-paita, housut, takki, lenkkarit ja lippis. Siis ihan samanlaiset ja samanväriset, aina. Hiukset on leikattu just samalla tavalla, kaulassa samanlaiset korut, ja nimetkin on tyyliin Joni ja Roni. Kun pienemmällä likastuu paita, isommankin paita vaihdetaan :D

Mutta kukin tyylillään, tottakai...

Vierailija
7/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin saanut leikkiä liian vähän nukeilla pienenä. Jokaisella on omat huvinsa. Kukaan tuttu ei ole tähän mennessä moittinut, vaan aina olemme saaneet kehuja miten siististi lapsemme ovat puettuja. Olisiko AP:n mielessä vielä huvittavampaa, jos naapurin lapsilla roikkuisi räkä poskella ja vaatteita vaihdettaisiin viikon välein?

Vierailija
8/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin siistit kaapit? Mitä tekemistä asialla on sen kanssa?

Vierailija
9/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että olen joskus miettinyt, " miksi" ?

Vierailija
10/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on asiat hyvin kun jaksaa toisten tekemiset noinkin paljon kiinnostaa.

Vierailija
11/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmaskin lapsi löytyy, isommalla ikäerolla ja jos vaan löytyy sitä kokoa, saa hänkin samanlaiset vaatteet kun nuoremmat sisaruksensa, hui kamalaa!

Vierailija
12/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan pue heitä toistensa kopioiksi aina sukkia ja alusvaatteita myöten, sillä he eivät ole kopioita toisistaan, vaan kaksi ihan eri lasta, eri persoonaa.

Vierailija:

Olen vissiin saanut leikkiä liian vähän nukeilla pienenä. Jokaisella on omat huvinsa. Kukaan tuttu ei ole tähän mennessä moittinut, vaan aina olemme saaneet kehuja miten siististi lapsemme ovat puettuja. Olisiko AP:n mielessä vielä huvittavampaa, jos naapurin lapsilla roikkuisi räkä poskella ja vaatteita vaihdettaisiin viikon välein?

Vierailija
13/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen yleensä itsellenikin samantyyliset vaatteet kuin tytöilläni. Meillä saattaa olla esimerkiksi samanlaiset hameet kaikilla, koska osaan itse ommella. Tuletko nauramaan meille heti vai nyt?

Vierailija
14/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta en minäkään oikein ymmärrä, tyttö ja poika samanlaisissa vaatteissa?

Vierailija
15/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin (en ole vielä ostanut) aina sivusilmällä lasten vaatteita, joista olisi olemassa myös iso senttikoko minulle. Voitaisiin sitten tytön kanssa olla samikset, esim. sama paita, hänellä koossa 120 cm ja minulla 170 cm.

Että meitä on moneen junaan :)

Vierailija
16/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tollasta en minäkään oikein ymmärrä, tyttö ja poika samanlaisissa vaatteissa?

Sekin aika koittaa, kun itse päättävät, tyttö haluaa prinsessaa ja pinkkiä, poika armeijakuosia ja pääkalloja. Siihen asti saan nauttia komeasta kolmikostani.

Vierailija
17/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, mielipiteeseen mulla on oikeus. Mutta jos haluat poikas pukea mekkoon, niin siitä vaan.

Vierailija
18/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poikien yksilöllisyys piilee paljon syvemmällä kuin vaatteissa. En tykkää heitä pukea samanlaisiin vaatteisiin, mutta jos tykkäisin, niin pukisin, enkä todellakaan pelkäisi heidän yksilöllisyytensä puolesta!

Eikä heistä homojakaan tule sillä perusteella, että nukkuvat vaaleanpunaisissa lakanoissa! (Jos tulee, niin tulee muuten vaan ;)

Vierailija
19/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TODELLAKIN puen heidät samanlaisiin vaatteisiin. Ei siinä mun mielestä oo mitään huvittavaa saatikka hävettävää päinvastoin! Esim POPin vaatteista löytyy paljon unisex-malleja eli samat vaatteet käyvät kummalle sukupuolelle vaan....Jos vaatteiden valmistajatkin valmistavat vaatteita näin niin tuskinpa he niitä pelkästään muuten vaan tekevät vaan kyllä tavaralle on kysyntää.

Vierailija
20/57 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän poikien yksilöllisyys piilee paljon syvemmällä kuin vaatteissa. En tykkää heitä pukea samanlaisiin vaatteisiin, mutta jos tykkäisin, niin pukisin, enkä todellakaan pelkäisi heidän yksilöllisyytensä puolesta!

Eikä heistä homojakaan tule sillä perusteella, että nukkuvat vaaleanpunaisissa lakanoissa! (Jos tulee, niin tulee muuten vaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän