Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun olen ihastunut toiseen mieheen...

Vierailija
18.07.2007 |

Olen siis onnellisesti (?) naimisissa ja lapsiakin löytyy. Periaatteessa kotona on kaikki hyvin, en ainakaan keksi mitään mikä olisi huonosti. Mutta olen kuitenkin ihastunut toiseen mieheen, jota näen lähes päivittäin työni puolesta. Hänkin on naimisissa, lapsia ei ole.

Hakeudumme jotenkin aina toistemme seuraan jne. Viihdymme yhdesssä ja jotain kipinää aina lentää...

Luulenkin siis, että tunne on molemminpuolinen, tosin kumpikaan ei koskaan mitään sellaista ole sanonut.

Mitään kummempaa ei koskaan ole tapahtunut.

Mutta mulla on kamalan huono omatunto tästä asiasta, mutta kun tuntuu vaan niin hyvältä............................

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on yleensä merkki siitä, että haluaa henkisesti paeta vastuusta. Katso lapsiasi ja miestäsi. Onko sinulla vara menettää heidät? Toista kertaa et saa enää samanlaista perhettä ja hyvin luultavasti saat viettää vanhuutesi yksin, jos otat uuden miehen, koska toiset liitot kestävät vielä huonommin kuin ensimmäiset.

Vierailija
2/2 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettäisin perheeni, ei tulisi mieleenikään tehdä mitään niin typerää. Mutta minkä teen tälle tunteelle joka ei vaan häviä vaan tuntuu jopa kasvavan päivä päivältä???

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän