Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut häävieraat ei laita hiuksiaan yhtään?

Vierailija
18.07.2007 |

Osaako joku vastata tai arvella jotain näin kimuranttiin kysymykseen. Mulla vaan taas lauantaina pisti silmään ja jäin sitä miettimään. Kun vaatteet on kuitenkin viimisen päälle hienot, on silkkileninkiä ja korkokenkää. Ja sitten hiukset on nykäisty vain jollain nipsulla takaraivolle, ja ne hapsuttaa siellä yhtä nätisti kuin monella arkena kotona. Eikö siihen kokonaisuuteen nyt selkeästi kuulu, että kun on vaatteisiinkin vähän satsattu, niin panostettaisiin hieman edes hiuksiinkin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat hienot auki, ja kyllä niitä monet on kehuneetkin ilman mitään laittamisiakin.

Vierailija
22/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄÄN siinä vaiheessa enää kun kutsu tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahaaaa, vielä vähemmän haluttaa enää kenenkään häihin.

Alan boikotoimaan niitä tästä lähtien.

Vierailija
24/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei nyt puhuta pienestä porukasta, jolla on tuollaiset vaatteet jo muutenkin tai sitten sikarikkaasta juhlaväestä. Kummastakaan kai ei ollut kyse, kun noita jakkupukuisiakin yms. tuli paikalle.

Frakin vuokra on reilusti yli 100 e ja mahdollisesti daamin iltapuvun kulut siihen päälle. Aika kohtuuton pukeutumistoive tavallisille tallaajille...

Vierailija
25/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa olleet ihan tavallisia tallaajia. Ja tumma pukukin oli ihan korrekti valinta, mutta ei edellä luettelemani jakkupuvut, villapaidat sun muut

Vierailija
26/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yrittävät varata kampaajan viikkoa ennen eivätkä saa vakikampaamosta aikaa ja tyytyvät olemaan ilman kampausta. Toisilla loppuu budjetti...kallis lahja, ehkä polttarikulut, matkustus hääpaikkakunnalle, yöpyminen siellä, uudet vaatteet ehkä isollekin perheelle...siinä vaiheessa ruvetaan ehkä jo kiristelemään kukkaronnyörejä.

Olen itse opetellut laittamaan hiukset juhliin. Omissa häissä tietty kävin kampaajalla. Kyllä siinä säästää aina pitkät eurot, kun meilläkin on viisihenkinen perhe. Mies ja poika käyvät parturissa ja minä teen kampaukset itselleni ja kahdelle tyttärelleni. Kerran kävi niin, että miehen serkun vaimo tempaisi kirkon edessä donitsin tyttärensä tukasta ja pyysi mua laittamaan tytön hapsut kuntoon siinä ennen vihkiseremonian alkua, kun meidän tytöillä oli kuulemma niin ihanat kampaukset =) Eli näinkin sen voi hoitaa. Hain kamman autosta ja letitin paksun peikkotukan kokonaan raskalaiselle letille ja lapsen mummi ei ollut poikansa tyttöä tunnistaa ;-)

Vierailija
27/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin pidetään vaan se tukka auki valtoimenaan ja näyttää ihan siltä kun olisi suihkusta tullut ja mekko päälle. Hääpukuun kuuluu kampaus mutta ei mun mielestä nyt vieraiden tarvi laittaa hienoja kampauksia.

Vierailija
28/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapukua, jakkupuku ei ole silloin ok. Iltapukuja löytää vaikka uff:ilta. Ja kun yhden kerran hankkii, sitä voi pitää loppuelämänsä. Yksiin iltapukuhäihin löysin alesta iltapvun 70 eurolla ja olin vielä viimeisilläni raskaana, mutta ei olisi tullut mieleenikään mennä missään muussa kuin iltapuvussa.

Vierailija
29/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni veljen häissä morsiamen sukulaisilla oli useammalla käsittämättömiä virityksiä päällään...trikoisia narutoppeja ilman mitään muuta yläosaa, trikoisia minihameita, tottumattomalla käsialalla virkattu (harva) vitivalkoinen minihame-+toppiasu ja alla tietysti mustat liivit ja kukalliset pikkuhousut. Näissä asuissa, kun juo hetken sahtia ja temmeltää kesänurmella, niin alkaa kartanon väki olla ihmeissään ;-)

Vierailija
30/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään on vähän nuijaa vaatia häihin iltapukupukeutumista, ellei asema (tulee lähinnä mieleen vain kuninkaalliset) sitä todella edellytä.

Ja se puvun löytyminen UFF:lta tai kirppareilta ei tosiaan ole niin helppoa. Kokoja voisikin löytyä, mutta olisi hyvä, että kantaja tuntee puvun omakseen myös malliltaan ja väreiltään. Silloin se näyttää tyylikkäältä.

Vierailija
31/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeampikin iltapuku on aina parempi vaihtoehto kuin jakkupuku silloin kun iltapukua kutsussa toivotaan. Mulla on itselläni esimerkiksi ollut Sandin trikoinen pitkä musta mekko, joka näyttää tosi juhlavalta ja venyi myös mahan mukana, kun raskausaikana juhlittiin. Vähän mielikuvitusta kehiin, niin aika pienellä investoinnilla saat hyvän iltapuvun vuosiksi.

Vierailija
32/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan myös arvokkaammasta kankaasta, eli trikoomekko EI ole iltapuku, eikä musta ole oikea väri häihin.

Juhlava se saattoi olla, ja itsekin antaisin piutpaut tiukoille määritelmille, mikäli puku omasta mielestäni olisi riittävän hieno ;)

Frakkia edellyttävät taitavat pitää imagoaan ystäviään tärkeämpänä. Jos joskus pidän häät, asu on vapaa. Ilahdun toki sitten siitä, jos mahdollisimman moni on pukeutunut mahdollisimman nätisti (joutumatta velkakierteeseen...).

Vierailija
33/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kaunotar tukka solmussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme