Oletteko olleet koskaan häissä, joissa olette tienneet jo valmiiksi
ettei tämä liitto tule kestämään? Itse olin toissa viikonloppuna sellaisissa, nyt on veikkaukset menossa koska liitto on tullut tiensä päähän. Itse veikkasin 2 vuotta.
Kommentit (14)
Morsian oli ilmoittanut sulhaselle menevänsä naimisiin oli tämä paikalla tai ei ts. halusi vain järjestää ne häät. Muitakin " onnellisen" parisuhteen merkkejä oli ilmassa paljon ennen häitä.
Sulhasesta näki kilometrien päähän, että hakkaa tarvittaessa vaimonsa. Toivoin koko ajan, että häät olisivat peruuntuneet.
Liitto oli sitten vaikea ja päätyi muutamassa vuodessa eroon.
olivat 3 kk naimisissa ja erosivat.
Vaimo sinnitteli narsistimiehensä rinnalla kuitenkin viisi vuotta.
Morsian veti showta ja leikki prinsessaa ja sulhanen oli vain sen takia, että häät saatiin pidettyä. Pöydissä jo kuuli ihmisten juoruilevan, että kuinkahan kauan liitto kestää.
Liitto kesti 1.5 vuotta.
Se kyseinen pari taitaakin olla tällä hetkellä ainoa jotka ovat vielä yhdessä. (Häistä toistakymmentä vuotta)
Omastanikin epäröin paljon ja luulin että suhteemme katkeaa hyvin nopeasti. Olemme olleet kauiten yhdessä kaikkiin ystäviimme nähden, kohta 20v!! (=teinipari tavatessamme)
200 vieraan ökyhäät hörhelöineen ja ökyilevine lahjalistoineen. Kolme kuukautta liitto kesti.
sulhanen on akanhakkaaja, joten siitä johtunevat veikkaukset.
Mun miehen sisko meni naimisiin viime kesänä. En mennyt paikalle, koska en pidä hänen miehestään ja tiedän, ettei liitto kestä ;) Seurustelua oli takana jotain puoli vuotta kun menivät naimisiin. Nyt syntyi muutama kk sitten vauva, että ovat oikeestaan sen takia nyt yhdessä. Muuten olisivat varmasti jo eronneet.
Mutta häät piti silti pitää, että sai prinsessapäivänsä.
Takana oli viisi vuotta seurustelua ja suhde oli myrskyisä. Kosinnan tapahtuessa oli kuitenkin hyvä kausi takana ja pian sen jälkeen lapsikin sai alkunsa. Kuitenkin hääpäivän aamuna miehen sanojen takia itkettyäni tajusin, että tästä ei voi tulla yhtään mitään! Naimisiin kuitenkin mentiin (exän toivomuksesta oli pienet häät eli ei ollut kyse siitä, etten halunnut perua " prinsessahäitä" ) ja hieman vajaa 5 vuotta pysyttiin naimisissa. Näistä viimeisest 3 vuotta oli yhtä h....ä. En ole katunut eroa sekuntiakaan!
Oli tunne, että ei ole oikea ratkaisu ja ei kestä. Nyt on vaihtelevalla menestyksellä kestänyt viisi vuotta ...