Olipa kiva olla kylässä kun kokoajan oli ei toivottu-olo
Oltiin lomareissulla ja saimme kutsun serkkuni perheeseen. Menimme sinne, veimme monta kassia ruokaa..kunnon tuliaiset jne..
Autoimme kaikessa ja muutenkin olimme sellaisia omatoimisia.
Itse en jaksa sellaisia vieraita jotka tulee niinkun täysihoitolaan, kun tulevat kylään. Me emme olleet sellaisia. Aluksi oli puhetta, että olemme kyläilemässä kaksi yötä, no se kutistui yhteen.
Alko jo hengittäminen tuntua vaikealta siellä. Olen miettinyt miksi he kutsuivat meidät, jos eivät oikeasti halunneet. Lisään vielä, että he itse ottivat meihin yhteyttä ja pyysivät. Tämä perheen isä on serkkuni ja hän oli ihan oma itsensä, mutta perheen äiti...hohoijaa..
Tietää seuraavalla reissulla lisätä kaasua heidän kohdalla ;)
Kommentit (44)
Selitäpä vähän! Ei mene kyllä mullekaan jakeluun, mitä ap teki väärin. Ap kuulostaa oikeelta unelmavieraalta, kun on niin huomaavainen ja auttavainen.
Jos emäntä on niin halukas hoitamaan kaiken itse, voi ihan ystävällisesti sanoa, että tässä talossa emäntä passaa.
utu
Meillä käy tosi paljon vieraita ja hyvin erilaisia vieraita, enkä koskaan ole heitä luokitellut tuohon tyyliin. Ap on ollut hyvin huomaavainen vieras, kun on yrittänyt helpottaa emännän työtaakkaa tarjoutumalla avuksi ja tuonut ruokaakin mukanaan.
Ilmeisesti sinun, 54, ystäväpiiriin kuuluu kummallisia vieraita.
Oltiin siis vaan iltaa viettämässä, ei yötä. Istuttiin olohuoneessa, ja tämä perheen isä ihmetteli, että minnekäs se vaimo meni, niin oli mennyt nukkumaan, sanomatta meille mitään! Ja siis oli mennyt nukkumaan ihan oikeasti, ei vaan nukahtanut, oli yöpuvut päällä ja kaikki...