Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

blääh! En jaksa ärsyttävää siskoani! ov

Vierailija
18.07.2007 |

valitti ja itki kun joku jätkä on pannut muitakin! bongaa aina miehen joka ei oo vakavissaan, tapailee muita yms koska siskolleni ei kelpaa kuin hyvännäkönen, urheileva jne itki sitäkin että se mies oli galleriassa sopinut tapaamisia toisten kanssa.

Kun neuvoin valkkaamaan jonkun tavallisen kunnollisen miehen siskoni sanoi että kaikille hyvännäkösille kirjotellaan gallariassa kommentteja koko ajan ja ne pettää kumminkin, kunnollisetkin!

siis oikeesti &%¤#!!!!!! mä en jaksa! Miten mun sisko voi olla noin dorka?!

Kuka normaali ihminen haluaa edes esitellä itseään jossakin galleriassa? Siskoni vastasi että jokaisella normaalilla ihmisellä on kuvat galleriassa ja jos ei ole silloin on ruma ja läski eikä kuvia sinne uskalla laittaa. Pitäskö toi sit ottaa niin että oon ruma siskoni mielestä kun minulla ei kuvia ole?

Lisäksi siskoni mitat ovat 162/48 ja koko ajan käy salilla, lenkkeilee. Syö salaatinlehtiä ja sanoo olevansa (on jatkuvasti) laihiksella koska on lihonut taas pari kiloa! Tosi ärsyttävää kun laiha ihminen sanoo olevansa läski, mä en jaksa edes kuunnella tollasta. Nykyisin mua ärsyttää kun siskoni tulee edes kylään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi lapselliselta...

Vierailija
2/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ton ikäinen ja noin lapsellinen! Kaikista naurettavin oli toi galleria-juttu :D Kaikki ei vaan ehkä oo niin huomionhakuisin, että haluis itteensä siellä esitellä!

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois että 24 v kirjoittelee enää Galtsuun. Sitä tekee mun teini-ikäiset lapset..

Vierailija
4/4 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monesti se pitää täällä mainita. IRC-gallerian keski-ikä on 19,72. Olen monesti törmännyt siellä naisiin, tai miehiin joilla on itsellään lapsenlapsiakin. Se ei ole pelkästään itsensä paljastelupaikka.

Itse pidän kuvia siellä sen takia, että ystävät, jotka asuvat toisilla paikkaunnilla, pääsevät helposti näkemään Lapseni kuvia, ja omiani, KOSKA HEITÄ KIINNOSTAA. ja itekkin tahdon nähdä heidän kuviaan, mitä ovat tehneet, kuinka muuttuneet, kuinka paljon on lapset/maha kasvanut jne.

Ja gallerian kautta pystyy helposti pitämään yhteyttä ihmisiin.