Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++Heinähelistimien keskiviikko+++++

18.07.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukava kuulla, että Liipella lopulta kaikki hyvin vaikka noin paljon verta menetitkin!

Voi kuinka itse odotankaan jo maanantaita, tuntuu että nyt tämä piina vasta alkoikin. En saa mitään aikaiseksi... olisi hommia enemmän kuin tarpeeksi, siivousta, kitkemistä, vauvan sängyn laittamista... kaikeka, mutta en vaan jaksa tehdä mitään... joka on ihan uutta minulle ja hiukan alkaa ahdistamaankin tämä saamattomuus....

Huomenna appivanhemmat saapuvatkin tänne apuun ja se varmasti piristää kummasti, toivottavasti, en muuten tiedä miten tästä selviydyn maanantaille saakka.... voiko olo olla näin malttamaton, kun kuitenkin vain muutamista päivistä kyse?!

Jospa sitä nyt vaan ottaisi itseään niskasta kiinni ja painuisi hommiin.

Duracel rv 38+6 (5 päivää sektioon)

Vierailija
22/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun näiden heinähelistimien taustajoukkoihin, tykkään lukea muiden kuulumiset ja kokemukset mutta olen hirveän laiska kirjoittelemaan omia,

nyt huomasin viestistäsi pari hauskaa yhteensattumaa ja tästä intoutuneena halusin toivottaa hyvää syntymäpäivää ja tsemiä loppuraskauteen,

T. myöskin tänään rv 40+4 ja huomenna (19.7) synttäreitään juhliva odottaja

Erittäin paljon tsemppiä myös teille muille odottajille ja etenkin jo lapsen saaneille, on ollut kiva lukea teidän kokemuksia täältä taustajoukoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä viestihän oli todellakin tarkoitettu nimimerkille beebebeebe =)

huomaapa tästäkin ettei ole tullut paljon palstailtua.

tippatai:

Kuulun näiden heinähelistimien taustajoukkoihin, tykkään lukea muiden kuulumiset ja kokemukset mutta olen hirveän laiska kirjoittelemaan omia,

nyt huomasin viestistäsi pari hauskaa yhteensattumaa ja tästä intoutuneena halusin toivottaa hyvää syntymäpäivää ja tsemiä loppuraskauteen,

T. myöskin tänään rv 40+4 ja huomenna (19.7) synttäreitään juhliva odottaja

Erittäin paljon tsemppiä myös teille muille odottajille ja etenkin jo lapsen saaneille, on ollut kiva lukea teidän kokemuksia täältä taustajoukoista.

Vierailija
24/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas... Iltalenkki koiran kanssa tehty - tein tuplasti pidemmän lenkin kuin eilen, koska eilinen kuitenkin " koetteli" hieman mahaa. Nyt kyllä tahti pysyi hyvänä. Eilen olinkin uintikeikan jälkeen ihan puhki jo valmiiksi. Tänään matkalla ei mitään tuntemuksia. Päälle saunominen ja kylpyhuoneen siivous. Vessakäynnin jälkeen ilmeisesti hieman limatulppaa - oisinko jopa nähnyt sen olevan hieman vaaleanpunaista...

Mulla on nyt kahden päivän ajan tuo limatulppamainen klönttilima irrottautunut - tosin kyllä ihan pieniä palasia, limoja - ja aina pystyssä tekemisen jälkeen (siivous, lenkkeily, kaupassa käynti tmv.).

Miehen mielestä kuulemma makaan liikaa... :)

Liipen verenhukkaan tuli mieleen oma kokemukseni viime kesältä. Keskenmenon lääkkeellinen tyhjennys meni ihan päin mäntyä ja vuosin verta noin pari litraa. Ja ensiavussa olin silloin yön ja yhden yön osastolla - silloin minullekin vuorokaudessa verta neljä pussia ja nesteitä varmaan seitsemän pussia ja seuraavana aamuna sitten kotiin (yhteensä kahden päivän reissu). Että kyllä tuo kroppa on ihmeellisen hyvä myös palautumaan kovistakin koettelemuksista!

Jees - nyt seurailemaan tilannetta...

- Nalle-Kirahvi 39+4

Vierailija
25/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippatai: Aika hauskat sattumat, että meillä on omat synttärit ja nyt laskettuaika samaan aikaan. Onnea vaan sullekin huomisen johdosta! Kyllä sitä tuli sitten kakku leivottuu ja mustikkapirakka tehtyy, yllätysvieraita varten. Vaikka ajattelin , että mitään en juhli.Mutta kuitenkin kun tulee täydet kympit.

Tänään mun olossa ei oikeestaan uutta. Oon ollu aika väsynyt ja maha sekaisin (isolla asialla monta kertaa) Ja nyt on pukamat aikamoiset......mielenkiintoista :)

Vauva liikkuu mukavasti, kun aina oon valittanu, että on hiljasta sorttia. Huomenna taas aamulla neuvola, olin just eilen ja taas menen.

Jees, mut nyt aletaan kattomaan leffaa. Vares 2.

Huomiseen!!

bb

Vierailija
26/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä turvottaa, tekeekö muillakin sauna samaa? Tulin just löylyttelemästä ja mieli tekis hypätä vaik järveen =D Varpaissa asti kihelmöi!!

Ja tänään oli taas neuvola, tällä kertaa ihan positiivisilla mielin sain lähteä pois ;)

Vkot 38+4

59,7kg (-0,300g) Ei ole ollu edes turvotusta...hieman huono ruokahalu täs viimesen 2 vkon aikana..:/

RR 115/83

U-prot -

U-gluk-

B-hb 127

Sf 32,5 (kasvaa huimaa vauhtia vaik tuntuu et maha roikkuu polvissa =))

rt

Sykkeet +

Liikkeet ++

Ja lopuks terkka ilmotti et soittaa sinne äitipolille niinku viimeks lupas, kun nää selkäkivut on vaan pahentunu :( Ja soittelikin sit perään et lääkäri oli halunnu ottaa vastaan, aika varattu siis ens viikon tiistaiks ja ihan aamusta et ehditään käynnistelee jos tarvetta on =) Että näillä näkymin täältä tulee yks vauva ainaski ens viikon aikana ;) <3 Ihanaa kun on joku päivä mitä odottaa! Tuo LA kun on ollu aiemmissakin raskauksissa ihan pelkkää huuhaata...Eli ens ti viikkoja ois sit 39+3. Toivoisin tietysti että tää synnytys alkais ilman käynnistyksiä mut mennään päivä kerrallaan ;)

Paljon onnea pikkuprinsessoista ja prinsseistä <3 <3 <3 !!!

Ja hyviä vointeja muille kanssasisarille ;)

Eve & masukki 38+4

Vierailija
27/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tulee luettua juttuja, vaikka oma nyytti on jo kotona.

sitä elää niin mukana vielä ja synnytystarinoita on mukava lukea.

meidän poika on niin rauhallinen tyyppi mitä nyt pari päivää tutustuttu naamat vastatusten. syö ja nukkuu ja pieree =)

maito itsellä noussut niin jo että liivinsuojilla ei tee mitään, taitetut harsot ei pidä mitään, vaan ihan kunnon imukokoinen pyyhe ympärillä olla 24 h maitoa kun valuu koko ajan ja tissit pinkeenä. poika syö hetken ja maha täysi ja nii tissit ei tyhjene tarpeeksi. jos tää ei asetu viikon päästä tää maidon runsaus, alan keräää talteen äidinmaitokeskukseen, siellä kun on pulaa siitä. hukkaan menee arvokas tavara muuten. tämä oli odotettavissa, kosk aiemmiltakin ollaan maidossa uitu =)

esim se,et jo kolmantena päivänä maidonkerääjään toista tissiä imettäessä , valui 60 ml maitoa, on aika paljon..

mutta ihanalta tuntuu pieni nyytti kotona, kaikki valloittanut pienillä silmillään. kyllä kannaattaa odottaa niin kauan kun se pättää tulla, sillä sitten se on sinä ja pysyy.

kätilö sanoi, kun kerroin et odotin et vasta kun 40 vkoa täyttyy alan ajatella synnytystä, enkä silloin 39+3 kun poika syntyi, et lähtö tuli vähän yllättäin, sanoi et monesti kun odottaa ja touhuaa kaiken mahdollisen synnytyksen käynnistämisen eteen, ei vauvaa kuulu, mutta kun unohtaa asian jarentoutuu eikä koko ajan odota supistuksia ja lähdön merkkejä, se yleensä tuleekin synnytys eteen nopeasti. joten, odottajat, kokeilkaa rentoutua ja nauttia, jos se siitä lähtis käyntiin.

korasa ja pikku-viljo