Tienaako teistä joku huutonetillä ihan kunnon summia? Mitä myytte?
Hamstraatteko kirppiksiltä vai omiako vain myytte? Mä kiertelen kirppiksiä ja ostelen jos sattuu löytymään jotain hyvää tavaraa halvalla. Ei vain voi jättää silloin ostamatta. Huutiksessa kauppaan ne sitten jos en itse käytä. Tienaan ihan kivasti, siis lisätienestiä kotihoidontuen rinnalle.
Kommentit (6)
myyjää haittaa, että mitä sillä tuotteella ostaja sitten tekee? Noi huutiksen tavarathan on pitkälti kirppiksiltä ostettua. EIhän ihmisillä muuten riitä myytävää jatkuvasti yms. Tai jos käyttää jotain tuotetta viikon ja kyllästyy ja sitten myykin eteenpäin, ni sittenkö se onkin ok?
He pilaavat käytettyjen markkinat nostamalla hintatasoa.
Viime keväänä tienasin yhteensä 1000 euroa (tämä on arvio), nyt kesällä olen tienannut max 300 euroa, koska mulla on ollut ainoastaan kaksi kertaa kohteita myynnissä. Kesällä ei ole aikaa seurata niin paljoa kohteita ym.
Myyn;
Pleikkapelejä, joihin meidän perhe on kyllästynyt tai joita meillä on kaksin kappalein (huudetaan aika paljon pleikkapeli paketteja, jos niistä löytyy kiinnostavia pelejä, joita meillä ei ole. Kerätään siis noita pelejä).
Kirjoja (sekä lasten että aikuisten).
DVD-leffoja (kerätään myös näitä ja huudetaan Huutiksesta. Kaikki ruotsikannelliset leffat menee heti uudestaan myyntiin, näitä sattuu joskus, kun myyjät eivät viitsi mainita noista kansista ja joskus huudetaan leffapaketteja parin kiinnostavan leffan takia ja laitetaan siis ne tuplat myyntiin).
Lasten leluja.
Lasten pieneksi jääneitä vaatteita.
Joskus myyn myös muutakin.
Tuntuu et kirppareilla on niin paljon aina myyjillä vaatetta pöydillä et ei niitä kukaan sieltä ainakaaan jaksa katsella...
kivasti viedään käsistä bamse, mansikka marja, my little pony, superman ja spiderman vaatteet.
Uuden vaatteen ku lapselle ostaa, niin voi heti laskea, et siitä saa aikoinaan ainakin puolet huutonetissä takaisin.
Sopii hyvin vaatehullulle äidille.
käyttöön, ei tienistiksi.