Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset aloitukset av:lla saa sinut näkemään punaista? Kerro pahin, josta olet kunnolla suuttunut! :)

Vierailija
17.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei se ole selvästi provo.

Vierailija
2/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin kohdistuva väkivalta vihastuttaa aina, todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uskaltaa olla eri mieltä, pimeyden ruhtinas puhuu hänen kauttaan.

Vierailija
4/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ollut tajunnut, miten paljon lapsettomia vihataan. Omalta lähipiiriltä olen saanut lähinnä empatiaa ja tukea, mutta ilmeisesti selän takana vihataan. Ehkä aihe on sen verta arka, että äidit eivät kestä ajatusta lapsettomuudesta.

Vierailija
5/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- abortti on murha... tällä periaatteella ehkäisykin on murha ja itsetyydytys... voi jessus...

- saan minä tukistaa lastani jos lapsi ei käyttäydy kunnolla, väkivalta ei koskaan ole ratkaisu ja en voi käsittää miten joku voi sanoa lasta rumilla nimilllä tai huutaa lapsille tai vaikka lyödä, ei pieni lapsi aina ymmärrä mitä on oikein ja mikä väärin ja miten tässä maailmassa pitäis olla ja elää.

- äidin täytyy olla 2-3 vuotta lapsen kanssa kotona, toki minäkin olen kotiäiti, mutta ymmärrän täysin, että joillakin tekee rahasta tiukkaa ja on pakko mennä töihin tai sitten on ammatteja joissa ei voi olla pois kauaa tai sitten ettei kaikki ihmiset ole koti-ihmisiä vaikka miten rakastaisivat lapsia.

- " vain minä tiedän miten lapsia kasvatetaan, koska minä teen näin, olen ainoastaan oikeassa ja teet muut ihan väärässä" -tyyppiset, joissa ajattelutapa on hyvin mustavalkoinen, eikä ymmärretä että on erilaisia ihmisiä, luonteenpiirteitä, perheitä, tapoja, arkea jne... ei ole olemassa vain yhtä tytön ja pojan nimeä jotka tulisi lapsille antaa, vaan vaihtoehtoja on tuhansia...