Lue keskustelun säännöt.
Niin, ei me kaikki haluttu somaleja Suomeen. Sitten meitä, jotka eivät heitä halunneet, harmittaa.
17.07.2007 |
Siis kun heitä tapaa, niin sitten harmittaa, että he tulivat tänne. Siinä syy.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menikin vahingossa aloitukseksi. Anteeksi vielä. Tämä oli vaan selitys erään ketjun kysymykseen. Minun arvaukseni sen ketjun ap:n harmituksen syyksi.