Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin, ei me kaikki haluttu somaleja Suomeen. Sitten meitä, jotka eivät heitä halunneet, harmittaa.

Vierailija
17.07.2007 |

Siis kun heitä tapaa, niin sitten harmittaa, että he tulivat tänne. Siinä syy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikin vahingossa aloitukseksi. Anteeksi vielä. Tämä oli vaan selitys erään ketjun kysymykseen. Minun arvaukseni sen ketjun ap:n harmituksen syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi