Mitä Raisiossa on?
Joskus muutamia vuosia sitten teki mieleni Raisioon käymään, mutta minne? Nyt olen menossa Turkuun, ja siinähän se olisi lähellä, mutta kuolmaksenikaan en muista, mihin siellä olisin halunnut. KErtokaa te, mitä kaikkea Raisiossa on, niin ehkä muistan sen jutun.
(Onko se joku kauppakeskus, taidenäyttely, kirppari vai mikä ihme? Asuuko siellä joku taidemaalari?)
Kommentit (13)
Suomen ainoa kaupunkioikeudet saanut risteys.
Mitäs se Mylly nyt onkaan syönyt? Onko siellä joitakin sellaisia kauppoja, joita ei täällä Espoossa tai tuossa naapurihesassa ole?
-ap-
Jos lapsia niin kannattaa käydä HopLopissa, lähellä Myllyä.
Sit siellä on Bauhaus, Plantagen (perseestä) jne samalla alueella.
keskustan alueella pyöriskelee myös kiitettävästi juoppoja ja narkkareita... kerrassaan viehättävä kaupunkimiljöö :/
T: entinen raisiolainen, luojan kiitos pääsin sieltä pois!
Tai älä kuitenkaan, käy Naantalissa, Suomen kaunein kaupunki kuitenkin! Ja vaikka Merisalissa syömässä!
En näe mitään syytä, miksi kenelläkään olisi asiaa sinne, jos siellä ei asu tuttuja tai sukulaisia.
lapsiperheen nähtävyyttä. Itse kuitenkin tykkään asua täällä. On esimerkiksi paljon kotona oleville lapsiperheille järjestettyä toimintaa ja kivoja leikkipuistoja, palvelut lähellä, luonto lähellä jne.
asuukos Raisiossa joku kissankasvattaja, jonka luona voi käydä? Mahtoikohan ajatukseni olla sellainen, olen kissaihminen.
-ap-
Eikä tarvitse edes pukeutua kuten tarvitsisi, jos menisi Turkuun. Myllyyn voi mennä samoissa vaatteissa kun kulkee kotikylällä. Lapsetkin tietää kysyä mennääkö Myllyyn vai täytyykö vaihtaa vaatteet, eikä ainoastaan meidän lapset, ollaan muidenkin äitien kanssa naurettu samaa asiaa.
-maalainen-
Luonnosta tulee mieleeni esimerkiksi Haunisten tekojärven ihana ympäristö, Raisionlahden ympäristö Uikkupolkuineen, Timalipolun ympäristö, Kuuanvuori, Karmelinpuisto, Tahvion seutu, Kaanaan takamaat jne.
On siellä kirpparikin, mut ei juuri mitään muuta.
Pirilän kukkatalo hyvä paikka, jos saat vietyä mennessäs