Kun mies ei tee kotitöitä
Miten siis jaksatte työssäkäyvät äidit hoitaa kaiken?Ite en jaksa..Eielen tuli taas karjuttua aiheesta miehelle,mutta lupasi lopettaa senkin vähän tekemisen(eli asianpesukoneen tyhjäys-täyttö)kun nalkutan
Kommentit (6)
laita hoitamaan lapset kokonaan, jotta ehdit tehdä kotityöt. Käske ulos tieltä kun imuroit, peset lattiat ym. Ehkäpä oppii..
Mun kaveri laittoi kaikki miehen lojumaan jääneet tavarat parin päivän päästä jätesäkkiin. Siellä oli sulassa sovussa mm. likaiset sukat ja kalsarit kylppärin lattialta, ruokapöydälle " unohtunut" pyöräilykypärä, rullaluistimet keskeltä eteisen lattiaa, sovalle jätetyt lehdet ja kirjat, läppärin laturi, tyhjät kaljatölkit jne.
Mies oppi jonkin ajan kuluttua, että ei kannata ja alkoi siivoamaan jälkiään hieman paremmin.
Kokeile toimisiko teillä :)
Tolla menolla poltat ittes loppuun. Radikaalit neuvot nyt käyttöön vaan ja pian. En minäkään passais enää yhtään tommosta. Älä tosiaankaan tee mitään sen puolesta. Anna itte tehä ruokansa, käydä kaupassa, pestä pyykkinsä, vaihtaa lakanansa jne. Ja kun siivoat, laita lasten kanssa pihalle.
huomaamaan että ei se talous pyöri jos ei kumpikin tee osuuttaan. Kun olen kotona minä hoidan kaiken mutta kun olen töissä saa mies kiltisti tehdä oman osuutensa tai etsiä jonkun toisen palvelemaan itseään. Parhaiten tehosi kun jätti miehen vaatteet pesemättä ja kasasi siivotessa miehen hujan hajan jättämät tavarat miehen tietokonepöydälle jne.
Ollaan molemmat töissä ja enemmän mies tekee kotitöitä ku mä. Se joskus nalkuttaa mulle, ku mä vaan surffaan netissä ja makaan sohvalla toljaamassa telkkaria:" Säkin voisit joskus tehdä täällä jotain, on sullakin velvollisuuksia!" =)