Jos ei 19v kykene olemaan kypsä äiti, miten sitten 15v?
Toi conte galtsussa ahdistaa... Röökiä vaan vedetään ja uhotaan sitten...
Ihan oikeasti, se abortti on parempi ratkaisu jos vahinko käy ja äiti on epäkypsä.
" Sunnuntai 15.07.2007
22:30:23
hoho.
Tulipa tuosta oletuskuvastani mieleen ERÄS asia mikä aiheuttaa paheksuntaa.
Eräs väläytti kerran, että kun poltan raskausaikana, meille tulee vammainen lapsi, ja että enkö yhtään ajattele lapseni tulevaisuutta.
Noh, tässä on se, että itse olisin ollut niin hermona jos en olis saanu polttaa, että se olis vaikuttanu vauvaan. koska se, millä mielialalla ite on, vaikuttaa automaattisesti vauvaan.
Toki vähensin tupakoinnin niin minimiin mitä pystyin. Oli päiviä jolloin poltin vaan yhden, mutta oli päiviä jolloin poltin 8.
OMA äitini poltti mua odottaessaan, ja veijon äiti veijoa odottaessaan
että NYTPÄ OOTTE SITTEN NÄHNY KU KAKS VAMMASTA SAA VAMMASEN LAPSEN :D
ON NIIN VITUN VAMMANEN SAATANA :d
jajoo, on mahollista, että se syntyis etuajassa, mutta meilläpä synty kaks viikkoa myöhässä. jajoo, on mahollista, että se syntyis pienikokoisena, mutta meidän tyttö on siro, eikä ole ns. alipainoinen, vaan ihan ok, näin sanoivat LÄÄKÄRIT
jajoo, on mahollista, että siitä tulis itkusempi, mutta meijän tyttö on rauhallinen ja hiljanen. AINOASTAAN sillä on mahakipuja sekä ilmavaivoja, mikä johtuu siitä kun se vetää liikaa ilmaa mahaan SEKÄ mun kahvinjuonnista ja lakujen syömisestä KIITOS NAM.
Täysin terve tyttö tuli<3
ja joojoo, tiedän että siinä on riskinsä ja jOOO olis parempi olla polttamatta.
MUTTA LOPETTAKAA NYT JO VITTU SE, MÄ OON SAANU TARPEEKSENI. EI TARVII PUUTTUA, KUN SE EI TEITÄ KOSKETA MILLÄÄN TAVALLA."
Kommentit (18)
Haistakaa jo paskat ja menkää ihteenne.
Tuo touhu meni jo ajat sitten naurettavaksi, miettikääpä nyt ihan oikeasti onko tossa mitään järkeä.
" syö jotain paskakarkkeja" joopajoo. eipä taas kyllä anna teistäkään sen parempaa kuvaa.
Hankkikaa elämä
Conte
Parin viikon ikäisestä vauvasta ei vielä voi sanoa, onko sillä koululaisena keskittymishäiriöitä ja oppimisvaikeuksia.
Jos oma elämä on mukamas niin täydellistä niin miks sit tarvii puuttuu toisten asioihin. niin kato NO LIFE vitun idiootit! menkää hoitamaan niitä lapsianne ja lopettakaa se toisten kommenttien, kuvien ja päiväkirjamerkintöjen kyttääminen. On teilläkin erittäin rikas elämä kun jaksatte toisten asioista valittaa. Jokainen on erilainen. Sinäkin joka juuri tällä hetkellä olet siellä taas kyttäämässä toisten elämää ni katsoppas sitä omaa lastas välillä.. ehkä hän haluaa sen ajan sinulta minkä vietät kyttäämässä ja arvostelemassa muiden elämää! HEI THE NO LIFE ÄIDIT.. perustakaa hei joku tällanen iltapäiväkerho niin voitte sitten vaikka porukalla aina hyökätä jonkun " huonon äidin" luo ja antaa hyviä esimerkkejä! SIIS VOIKO IHMISET OIKEESTI OLLA NOIN LAPSELLISIA!! oikeesti.. ei voi ku nauraa niille ihmisille ku käy kyttäämässä toisen kuvia ja kommentteja.. hahahaha.. hei oikeesti.. ai ai ai.. naurattaa vaan.. NO LIFE!!
Hei Conte.. älä välitä noista.. =D niillä ei vaan oo omaa elämää.. kannattaa vaan jättää ne omaan arvoon ja nauraa niille.. tai siis eihän niille voi muuta ku nauraa! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Mutta parikymppisenä mä ekan vasta teinkin.
Ja joskus tuntuu, että en ole tarpeeksi kypsä vieläkään.
Kun olisikin semmonen kirja, missä olisi lapsen käyttöohjeet joka ikävaiheelle ja uhma kohtaukselle.
Mitä tehdä ja mitä sanoa missäkin tilanteessa =).
ja vastuuntunnoton. ikä ei ainoastaan tee hyvää äitiä.
taas täällä paskaa jauhetaan toisista. Ei nämä muuta osaa täällä.
teurastu...X)
ei voi aina yleistää. contea en kommentoi ei kuulu mulle miten ihmiset hoitaa lapsiaan. Ite sain ensimmäisen 15 vuotiaana ja omasta mielestä oon hyvä äiti. Kotona hoidettu siihen asti ku pysty ja en oo juhlinu enkä mitään muutakaan. ja olen ihan tyytyväinen elämääni ja kaikkeen ennenku joku sanoo jotain....
Toisilla ei tarvetta juosta kapakoissa ja rellestää.
-teurastus-
Ei toi silti ole vielä mikään merkki kypsyydestä äidiksi!
Tyhmää leimata kaikki nuoret äidit huonoiksi vain koska osa on sitä (nuo irc-gallerian nuoret äidit on aivan kammottavia.. onneksi irl näkee leikkipuistoissa jne todella hyvin pärjääviä nuoria äitejä). Osa on kunnollisia lapsilleen omistautuvia äitejä. Oikeasti.
Anteeks vaan mut en oo conte. Olen itsekkin nuori äiti ja vituttaa tollaset NO LIFE ihmiset ketkä luulee olevas täydellisiä. anteeks vaan mut kukaan ei oo täydellinen! ja tiedoks.. kun niitä lapsia saadaan niin jokainen, on sitten 17, 19, tai 40 niin jokainen kasvaa raskauden aikana äidiksi. ja vittu PISTE!
Eköhän tää Conten mollaaminen oo menny ihan naurettavaksi.
Totuushan on se, että on olemassa paljonkin nuoria (18-22v) mammoja jotka on aivan loistavia äitejä. Minäkin tunnen kymmenen ala-aste aikaista kaveria joilla on lapsia enkä kenestäkään heistä voi mitään pahaa sanoa. Ja he kaikki ovat korkeintaan 22v.
Sitten on olemassa myös huonoja vanhempia äitejä (25-40v.) jotka ovat harmissaan uran keskeytymisestä kun vahinkolaukaus sattui. uskokaa pois, voi vanhemmillakin ehkäisy (tai harkintakyky) pettää.
Jokatapauksessa niin nuorista kuin vanhemmistakin mammoista löytyy niitä hyviä ja huonoja, mutta niiden erottelu ei kuulu kenellekkään muulle kun läheisille korkeintaan (jos niillekään, epäilen).
Osoittaa älytönyä epäkypsyyttä mollata pariviikkoa tuoretta nuorta äitiä julkisesti huonoksi äidiksi. Mistäs sen voi kahdessa viikossa edes päätellä varsinkaan jos ei tunne ihmistä. Senkö perusteella vanhemmuus mitataan mitä toinen on päiväkirjaansa kironnut.
Luulisi aikuisten ihmisten tajuavan, ettei tuoretta äitiä ikinä mennä haukkumaan huonoksi äidiksi, oli hän sitten vanha tai nuori
Mielestäni Conte osoittaa suurta vahvuutta ja aikuismaisuutta kun voi myöntää että välillä vähän vituttaa eikä esitä mitään muuta. Hän sentään on ollut nämä pari ensimmästä viikkoa lähestulkoon yksin, kun poikaystävä on intissä.
Täytyy olla aika vahva luonne ja äidinvaisto, että pärjää noinkin nuorena pienen vastasyntyneen kanssa yksin kotona, ilman että täysin pimahtaa. Varsinkin kun tietää ettei ulospääsystä kauheasti ole toiveita rattaiden säilytyksestä aiheutuvien ongelmien takia.
Mielestäni Contelle pitäisi antaa aploodit hyvin menneestä pariviikkoisesta. Ei siihen pystyisi epäkypsä teini.
Miskaro
Hei kattokaa peilii, te jotka arvostelette muita. voitte sen ajan leikkii niin täydellisten lasten kans.
Oma äitini sai minut 16-vuotiaana ja oli ja on edelleenkin paras äiti minkä tiedän.
Tietenkin 19v voi olla hyvä äiti. Miksi ei voi??
Siksikö, kun on teini??
Itse en olisi silloin ollut valmis vielä äidiksi, vaikka olisin halunnutkin jo lapsen, mutta päätin odottaa! Ja hyvä niin. Minulle sopi paremmin tulla äidiksi vasta 28 vuotiaana.
Mutta tiedän muutaman joka sai 19-22 vuotiaana lapsen ja on todella hyvä äitinä!!!
Nuorempi äitihän jaksaa paremmin!?!! Eikö näin ole?!!
-km-
voivoi onko teillä vähän turhauttava elämä ku puututte toisten elämiin tollei?