Lue keskustelun säännöt.
Tyttärestä Vaula Orvokki?
Kommentit (3)
Vaulasta minulle tulee mieleen Rauna, sekin kaunis nimi (eikä vähiten erään Rauna-nimisen tuttavani ansiosta).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä kai Vaulaankin tottuis. Nätimpi kirjoitettuna kuin lausuttuna.
Minustakin Viola olis parempi :)