EI HYVÄNEN AIKA!!! Katsokaa you tubesta " opettaja vs oppilas"
Saakohan opettaja jatkaa töitään???? Ei lienee asiaa...
Kommentit (18)
Vierailija:
Mun mielestä ne pitäs kerätä pois oppituntien ajaks.
Millä estetään kännyvarkaudet?
Tätä ainakin pohdittiin paljon " meidän koulussa" ja tultiin siihen tulokseen, että toistaiseksi ainakin ihan mahdotonta.
Siellä vaan hekotellaan taustalla. Taatusti oli provosoitu juttu, kundi halus kattoo miten pitkälle voi ärsyttämisen viedä ennen kuin maikalla kilahtaa. Ja kaveri on sopivasti kännyn kanssa kuvaamassa.
Ei käy kyllä kateeksi tuokaan työ. Kauanko tollasta jaksaa jos ylipäätänsä saa jatkaa hommiaan.
Saipahan ope tuonkin sällin aisoihin!
Olihan toi selkeesti tehty tahallinen kiusa koko luokalta, et saa opettajan liriin!
Opelle ymmärrykseni, naurettavaa teinipoikien " testausta" koko juttu.
Eihän noilla ole lainkaan kunnioitusta koulunkäyntiä ja muita ihmisiä kohtaan. En todellakaan ihmettele, että opettaja menetti malttinsa. Ensin ärsytetään röyhkeästi ja sitten itketään että " enhän minä tässä mitään" . Voi hyvänen aika!
Pieni ryhmä, ainoastaan poikia. Selkeästi joku tarkkis. Niille on pakko laittaa kova kovaa vastaan, tai pyörittelevät opettajaa miten lystäävät. Ei auta päähän taputtelu ollenkaan.
Sen vuoksi en enää opetakaan yläkoulun nuoria, kun en pärjännyt niiden kanssa ollenkaan. Sain useammankin kerran juosta opettajanhuoneeseen itkemään ja soittamaan vanhemmille. Onneksi sain muita töitä!
pojan murretta " miehän sanoin jo"
Noita videoita on tube pullollaa... *huoh*
noista ei tule muuta kuin yhteiskunnamvaroilla eläviä loisia, linnankundeja ja uusavuttomia sosiaalipummeja.
Tapaan joka päivä töissä sellasia, valitettavasti.
Loppuu nopeasti " suvaitsevaisuus" ja " ymmärtäminen" .
se nyt on. Nuo hemmetin kamerakännykät sun muut. Mun mielestä ne pitäs kerätä pois oppituntien ajaks. Voin kyllä kuvitella että opettaja on tahallaan haluttu saada liriin. Ärsyttäviä poikia (mutta niin tyypillistä tuolle ikäluokalle).
Minäkin peräänkuulutan KOTIEN ja vanhempien kasvatsvastuuta!!!!!!!!!!
Vierailija: