Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset ovat ostaneet dopplereita, mutta mistä?

Vierailija
20.05.2008 |

kerro mistä niitä voi ostaa ja onko kotiversiot olleet riittävän hyviä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ennen että sellaisia kotiversioita on olemassakaan.

Vierailija
2/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei aiheuta muuta kuin stressiä ja pahaa mieltä (esim riittää jos ei kuulu kunnolla tai sä ovat matalahkot niin päivä pilattu). Ei kuulu raskaana oleville raskauden seurantaa sillä lailla vaan silloin pitää nauttia raskaudesta ja antaa ammattiihmiset hoitaa seurantaa. t kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta kuollut kohtuun rv 25-32

että älä sitten itse seuraile raskauttas vaan anna ammattihenkilöiden tehdä se

mun päivä on jokainen pilalla kun olen raskaana, jos sitä jokin vippaskonsti voi auttaa, niin eikö se ole kaikkien etu

Vierailija
4/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun angel sing tai angel sound tms.

Vierailija
5/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin rv 10 eteenpäin kun ei liikkeitä vielä tuntunut niin sai mielenrauhan kun sai itse kuunnella sydänäänet, ei tarvinnut neuvolassa ravata tai murehtia kotona onko masussa kaikki ok.

Vierailija
6/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin, se ei lisännyt huoltani laisinkaan vaan saatoin nimenomaa iloita raskaudesta ja sen äänistä koko ajan

Vierailija
7/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huuto.netistä, mutta siellä pyynnöt postikuluineen melko kovia vrt uuden hintaan...

Itsellä tilauksessa ;)

rv 14+3

Vierailija
8/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenikään ostaa tommosta kotiin =D

Vierailija
9/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä aikaa! Nämä mammat ovat just niitä, jotka huutavat sitä epiduraalia jo sairaalan eteisaulassa! Kaikkea ei pysty itse kontrolloimaan eikä siihen ole edes tarvista. Minulla on ollut kolme keskenmenoa ja olen synnyttänyt neljä lasta eikä kyllä ole tullut edes mieleen tuollaisen vekottimen hankinta. Ja sitäpaitsi - mitä enää voit tehdä, jos ne sydänäänet ei kuulukaan ja vauva on menehtynyt kohtuun? Millä tavalla se tieto sitten rauhoittaa? Tulee vaan turhia käyntejä äitipolilla AMMATTILAISTEN luona, kun kotidoppleria ei osata käyttää tai sydänäänet ei muuten kuulu. Aivan älytöntä.

Hyvänen aika, onpa älytön ajatus

Vierailija
10/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi tehdä mitään, jos vauva on kuollut, mutta haluan tietää sen. Olen tosiaan synnyttänyt kaksi kuollutta lasta, eikö kellään tule mieleenkään, että se voisi rauhoittaa minua?

Voitte vähätellä, ilkkua, parjata ja nauraa minulle, mutta kun olette tehneet saman kuin minä, niin keskustellaan sitten uudelleen. Kun ihan oikeasti ponnistatte maailmaan ruumiin, sanotte sille hyvästi, puette arkkuvaatteeseen ja viette ruumishuoneelle. Kun olette sen kahdesti tehneet, niin olkaa sitten seuraavalla kerralla raskaana ollessanne onnellisia ja huolettomia, nauttikaa raskaudesta ja luottakaa ammattilaisiin.

ap

Tää on niin tätä aikaa! Nämä mammat ovat just niitä, jotka huutavat sitä epiduraalia jo sairaalan eteisaulassa! Kaikkea ei pysty itse kontrolloimaan eikä siihen ole edes tarvista. Minulla on ollut kolme keskenmenoa ja olen synnyttänyt neljä lasta eikä kyllä ole tullut edes mieleen tuollaisen vekottimen hankinta. Ja sitäpaitsi - mitä enää voit tehdä, jos ne sydänäänet ei kuulukaan ja vauva on menehtynyt kohtuun? Millä tavalla se tieto sitten rauhoittaa? Tulee vaan turhia käyntejä äitipolilla AMMATTILAISTEN luona, kun kotidoppleria ei osata käyttää tai sydänäänet ei muuten kuulu. Aivan älytöntä.

Hyvänen aika, onpa älytön ajatus

Vierailija
11/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhohhhoijjaa. Kai jokainen odottava äiti seurailee sikiön vointia. Tuolla perusteellahan liikelaskentakin pitäisi lopettaa, ja ryhtyä vain olemaan "ammattilaisten" suojeluksessa ja hoidossa. Mitäs siitä, jos lapsi on liikkunut viimeksi kolme viikkoa sitten...

Vierailija
12/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laitteella oli hyvä tarkastaa tilanne, jos ei tullut potkuja päivän aikana. Ja kyllä, olen järki-ihminen, lapseni.

Ei se äänten kuuntelu mitään magiaa ole, alussa on ihan selvää, etteivät ne aikaisilla viikoilla välttämättä kuulu. Loppuaikana eivät koskaan jääneet kuulumatta, laite toimi tosi hyvin. Joku intti, että ei voi tietää kuuluuko laitteesta vauvan vai äidin sydänäänet ja se kertoo inttäjästä aika paljon.

Vauvani muuten meinasi kuolla ilman syytä sänkyynsä kuukauden ikäisenä, minkä jälkeen hankin hengityksen jatkuvuutta seuraavan, patjan alle asetettavan "tutkan". Siitäkin on huudettu, että höpöhöpölaite, tulee vain vääriä hälytyksiä. No eipä tullut ensimmäisen elinvuoden aikana yhtään väärää hälytystä eikä onneksi yhtään oikeaakaan. Mutta sainpahan nukkua yöni rauhassa.

Vierailija
13/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kuuntelee vauvansa sydänääniä, kiesus miten pönttöä väkeä täällä on

kiellättekö ihmisiä myös mittailemasta verenpainetta tai verensokeria, kenties painoa myös?

Vierailija
14/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käynyt jossain seminaarissa missä olivat sanoneet että se laite ei ole hyväksi sikiölle (itse olisin halunnut ostaa dopplerin) ja kertoi 10min luennon mulle miksi sitä ei hankita. Noi aallot jotenkin ei ole aivojen kehitykselle hyvää.

Vierailija
15/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toimii

Vierailija
16/16 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aaltoja niissä sitten on?

Mä katson, että jos joku ostaa tv shopista kaiken maailman kuntolaitteet ja kätevät kodinkekseliäätvempaimet niin ei tuo hankinta sen ihmeempi ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi