Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihtunut pysyvästi ja onnistuneesti, vaikka tahti on ollut nopea?

Vierailija
16.07.2007 |

Eli tämä paljon parjattu noin kilo viikossa?

Tuleeko se väkisin takaisin aina?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän saa syödä ihan ruokaakin.

Vierailija
2/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin aika nopeasti, söin " liian" vähän, ja sitten tulin raskaaksi...kilot tuli takas ihan vaan kun aloin syömään enemmän, ja loput sitten ahmin itsesäälisää. Tässä sitä taas aloitellaan laihdutusta, ja näköjään samaan liian nopeaan tahtiin olen taas menossa, ja kohta raskaana jos hyvin käy, eli hukkaan menee.

Laihdutin silloin 9kk aikana 26kg, joista ensimmäiset 20kg meni liki 6kk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinko puhua pysyvyydestä, mutta laihduin noin kahdeksan kiloa liikunnan ja ruokavalion avulla. Paino pysyi kohdillaan siihen asti kunnes tulin raskaaksi. Nyt raskaana ollessa paino tietty nousee.. :)

Mutta nyt olen löytänyt minulle helpon tavan laihduttaa ja aion raskauden jälkeen laihduttaa itseni jälleen " kuntoon" ja pitää sen. Tein siis niin, että söin normaalisti ja terveellisesti ja liikuin enemmän kun söin.. Ja laihdutuksen jälkeen pyrin kuluttamaan sen mitä syön.. Liikkumalla sekin. Liikunta on minulla auttanut tosi paljon laihdutuksessa ja painonhallinnassa. Valitettavasti minun on otettava painonhallinta osaksi jokapäiväistä elämääni jos haluan pysyä kunnossa.. Koska olen herkkä lihomaan heti jos en liiku tai syön miten sattuu!

Vierailija
4/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloitin reilu vuosi sitten huhtikuussa, lähtöpaino oli 104 kg, ja syyskuun puolivälin paikkeilla painoin 65 kg, pituutta on 178 cm.

Kilot eivät ole tulleet takaisin, olen pysynyt nyt siis kymmenen kuukautta tuossa 65 kilossa (+/- 1 kilon vaihtelulla), enkä ' itsekään silloin reilu vuosi sitten uskonut pystyväni tähän!

Miten uskomattoman ihanaa onkaan käyttää koon 36 vaatteita :)

Vierailija
5/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysynyt kilot poissa 6-vuotta

painonvartioissa söin 20 pistettä/päivä

Vierailija
6/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pysynyt kilot poissa 6-vuotta