Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko sosiaalialojen akateemiset jotenkin hirveän tyhmiä ja yksinkertaisia?
16.07.2007 |
Siis niinkuin semmoiset kukkahattutädit, jotka ovat opiskelleet jotain kasvatustieteitä, sosiaalipolitiikkaa/psykologiaa, sosiologiaa, tms??
Kommentit (3)
Mullekin opiskeluaikana yksi tyttönen ihmetteli, että eikö siellä historian laitoksella tosiaan tarvitse lukea yhtään matikkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elääkö ne sossuntädit jotain väärää tai epäelämää? Vai eikö ne elä?
Alue: Aihe vapaa
on tällä kertaa jotain hampaankolossa?