Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-anoppikin katsoi nyt oikeudekseen haukkua mut maan rakoon

Vierailija
16.07.2007 |

kun en osta lapsille (pojat 3 ja 6v) pukuja exän häihin. Ensinnäkään mulla ei olisi edes rahaa ostaa mitään " kertakäyttöpukuja" , sitähän ne olisivat kun ei pojat mitään mustia pukuja tarvitse ja toisekseen mun mielestä niiden hankkiminen ei kuulu mun tehtäviin. Sanoin ex anopille, että eiköhän se ole isän homma sijoittaa niihin pukuihin kun on niin tarkkaa. Haukut tuli. Kaipa se haukkuu siksi, että joutuu sitten itse hommaan puvut, kun exä on niin persaukinen tapaus, että sillä on vielä vähemmän varaa ku mulla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvut, että exä saa pojat mustissa puvuissaan omiin häihinsä kävelemään sulhaspoikina? Ei tod. ole mun tehtävä. Parturissa käytän pojat ja se siitä.

ap

Vierailija
2/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on joillakin otsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteishuoltajuus niin tietysti sun ex-ukko ostaa /vuokraa ne puvut.

Turkin sun ukko ostais niitä pukuja teidän lapsille, jos sä olisit menossa naimisiin uuden miehen kans!

Ja jos ukko ei osta nyt niitä pukuja niin laitat vaan kaapista jotain siistiä ja puhdasta.

Vierailija
4/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos teillä on yhteishuoltajuus niin tietysti sun ex-ukko ostaa /vuokraa ne puvut.

Turkin sun ukko ostais niitä pukuja teidän lapsille, jos sä olisit menossa naimisiin uuden miehen kans!

Ja jos ukko ei osta nyt niitä pukuja niin laitat vaan kaapista jotain siistiä ja puhdasta.

mutta pojille löytyy kyllä juhlavammat mustat vaatteet ja siistit kauluspaidat. Siitä tää soppa siis lähti kun ei kelvannut vaan tarvitsee olla oikeat puvut.

ap

Vierailija
5/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäis sitä vielä exien häitä alkaa kustantamaan, hauska..

Sano exälles että olet menossa kihloihin, pojat tarvii vaaleat puvut juhlia varten, ostaa ne sit ajoissa ;)

Vierailija
6/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai pitäis sitä vielä exien häitä alkaa kustantamaan, hauska..

Sano exälles että olet menossa kihloihin, pojat tarvii vaaleat puvut juhlia varten, ostaa ne sit ajoissa ;)

että kun maksaa kahdesta lapsesta minimielarit, että siihen kuuluu sitten kaikki mitä hänen tarvitsee poikiin laittaa. Maksatti mm. tivolin lapsille heidän omista säästörahoistaan.

Vierailija
7/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän ei viitsi edes asiallisia juhlavaatteita ostaa vaan muksu toimitetaan jokaisiin kekkereihin verkkareissa. Lopulta sukulaisten häihin ostimme mustat housut, nahkakengät ja valkoisen paidan, jotka jätettiin meille tapahtuman jälkeen. Vieköön eksä edelleen verkkareissa poikaa omiin juhliinsa, mutta me ei periaatteesta anneta noita ostettuja vaatteita sinne. Ja tästä pukeutumisesta on valittanut jopa eksän oma äiti... Ja saa hyvät elarit yms., mutta mitään ei voi lapselle ostaa. Voi toimittaa meille joulukuussa verkkaritakissa tai kolme numeroa liian pienissä kengissä (lapsi sanoi, että sattuu ja näkihän sen silmilläkin, kuinka jalat pullisteli kengissä). Ollaan aina ostettu, mutta alkaa vaan ketuttaa ostaa kaikki vaatteet, järjestää huvit ja kuskata joka paikkaan, kun kitupiikki ei voi omaa lompakkoaan avata koskaan.

Vierailija
8/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi ex:än häihin pojille vaatteita. Kyllä isä omiin häihinsä puettaa poikansa. Se on kiistatta hänen tehtävänsä. Älä ap vain ajattele, että itse olet itsekäs. Kyllä se valitettavasti on oma miehesi. Ja niille kaikille tiedoksi, että ne elatusrahat riittävät ruokaan.

T. onnellisesti naimisissa, mutta yksinhuoltajaäidin kasvattama, jonka isä ei koskaan maksanut mitään meidän lasten menoista, kun luuli, että öitimme rikastuu hänen elatusavuillaan

Vierailija
9/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, että eikö sua yhtään hävetä laittaa poikia ilman pukuja käveleen alttarille, kun morsiusneidoillakin on samanlaiset prinsessapuvut! Sanoin ettei mua hävetä, pojille löytyy kyllä siistit vaatteet, eivät kylläkään samanlaiset. Kysyin, että jos isää hävettää, niin voi varmaan sijoittaa niihin sitten. *tuutuutuutuut* löi luurin korvaan. Ex-anoppi se varmaan joutuu häitä sponssaamaan ja on hermo tiukilla, mutta mitä se mulle alkaa mesoamaan asiasta. Ois vaan antanu poikansa itse kustantaa häät jos noin ottaa koville.

ap

Vierailija
10/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohtuutonta lapsen isältä/anopilta vaatia, että sinä maksat yksin " kalliit" juhlavaatteet. Tärkeintähän kaiketi on, että lapsi pääsee juhliin. Yritä olla välittamättä anopista ja ex:stä, ja muista että lapsi tykkää teistä kaikista ja teidän välisistä riidoista lapsi kärsii eniten.

Vierailija
11/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta on kohtuutonta lapsen isältä/anopilta vaatia, että sinä maksat yksin " kalliit" juhlavaatteet. Tärkeintähän kaiketi on, että lapsi pääsee juhliin. Yritä olla välittamättä anopista ja ex:stä, ja muista että lapsi tykkää teistä kaikista ja teidän välisistä riidoista lapsi kärsii eniten.

jo kaikki vaihtoehdot läpi. Vanhimmalle lapselle löytyisi suvusta puvun takki, sekään ei kelpaa tuli selväksi. Pukujen pitää olla samanlaiset. Ja en tod. sekoita lapsia tähän riitaan, ei heidän tarvi asiaa miettiä. Siitä olen kuitenkin varma, että toiselta puolen heitä tullaan asiasta " valaisemaan" .

ap

Vierailija
12/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos ei käytös muutu ja isä osta tarvittavia pukuja niin pojat ei tule häihin. piste. Mä en kuuntelis tollasta hetkeäkään oli kyse sit kenestä tahansa. Mä en varmaan edes suostuisi vastaamaan puheluihin enää ja ilmoittaisin vaan et lapset on kipeitä. Kyllä täytyy toista ihmistä hieman kunnioittaa ja jos ex on tosiaan noin paska niin ei voi mitään. Sanoisin myöhemmin lapsille et isä ei halunnut heitä häihin. Ihme porukkaa.

Vierailija
13/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsille on tärkeää päästä kuitenkin häihin ja olla osa isän elämää, vaikka isä onkin täysi luopio. Lapsille tärkeä ihminen kuitenkin. Kyllä lapset kasvaessaan ymmärtävät millainen isä on, viimeiseen asti välttelen, etten lasten kuullen pura itseäni minkään exän asian suhteen. Ja exä on 31v.

Vierailija
14/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä tiukka ja pyytäsin ex ukon palaveriin jossa tekisin säännöt selviksi jos mielii lapsiansa tavata. Mä vaikka tarpeen vaatiessa muuttaisin muualle mut mun silmille ei kyllä hypittäisi.

Vierailija
15/15 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olisin kyllä tiukka ja pyytäsin ex ukon palaveriin jossa tekisin säännöt selviksi jos mielii lapsiansa tavata. Mä vaikka tarpeen vaatiessa muuttaisin muualle mut mun silmille ei kyllä hypittäisi.

lapset oo tyhmiä

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan