Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ou nou, olen ihastumassa nuorempaan mieheen

Vierailija
16.07.2007 |

oikeesti, ei se haittaa. Ei hän ole kuin 4v mua nuorempi, mut aina olen ajattellut että miehen pitää olla mua vanhempi kun en halua enää toista lasta tähän kuvioon.

Olen sinkkuillut tässä jo melkein vuoden verran. MUT miksi taistelen vastaan??? Ollaan silleen tuttuja, että nähty muissa hommissa n.3-4x. Toissaviikonloppuna oltiin eräissä bileissä ja keskusteltiin ja halailtiin. Mun piti sitten äkisti siitä lähteä, niin tämä mies juoksutti mulle puhelinnumeronsa lapulla. Mulla NIIN paljon haluttaisi ottaa yhteyttä, mutta en tiedä mitä sanoisin tai mitä viestiini laittaisin. Yhden viestin laitoin heti seuraavana pvänä, jossa pahoittelin sitä, että jouduin niin äkisti lähtemään. Hän vastasi että asia ok.

Mitä SINÄ tekisit tilanteessani? Tuntuu ihan teiniltä olo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se arkuus ja epävarmuus kuuluu asiaan, kirvelevän suloisesti ja huikaisevan selkeästi.

Vierailija
2/5 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se arkuus ja epävarmuus kuuluu asiaan, kirvelevän suloisesti ja huikaisevan selkeästi.

näissä hommissa. Miehet on aina ottaneet yhteyttä. Nytkin ajattelen, että onhan hälläkin mun nro kun sen viestin hälle laitoin että hänen pitäis ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kolmenkympin kynnyksellä noi nuoret miehet rupee mua ainakin poltteleen :) kyllä mä ehkä oottelisin viikonloppuun ja laittasin sitten viestiä ja kyselisin mikä meno ja näihtäiskö yhellä tai jotain... oottele ja aattele rauhassa... no panic... :)

Vierailija
4/5 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näin kolmenkympin kynnyksellä noi nuoret miehet rupee mua ainakin poltteleen :) kyllä mä ehkä oottelisin viikonloppuun ja laittasin sitten viestiä ja kyselisin mikä meno ja näihtäiskö yhellä tai jotain... oottele ja aattele rauhassa... no panic... :)

mutta olo on tällä hetkellä ku olis 15v :D

Vierailija
5/5 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nuoremmat ole kiinnostaneet yhtään, mutta nyt jotenkin iällä ei olekaan mitään väliä. Onko sulla omakohtaista kokemusta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi