Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ärsyttää lankapuhelimen pirinä soittoäänenä!

Vierailija
16.07.2007 |

Kuka idiootti sitä jaksaa kuunnella? Sitä kuulee nykyään joka paikassa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pppprrrrrrr!!!! Prrrrrrr!!!!!!

Vierailija
2/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittoäänenä on joku melodia, hukkuu se muun taustamusiikin joukkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan kyllä kuulla puhelimen äänen vaikka olisin kaupungilla. Useimmiten olemme sopineet soittelevamme, jos esim. olemme hajaantuneet ja emme halua sopia täsmällistä kokoontumisaikaa ja -paikkaa.

Puhelu saattaa tulla myös iäkkäiltä vanhemmiltani, joilla voi olla jotain hätänä.

Ehkä sinä et halua kuulla kännykkäsi soittoääntä, mutta minä haluan. En harrasta turhaa kännykkään lärpättämistä kavereitteni kanssa, joten lähes kaikki vastaanottamani puhelut ovat tärkeitä puheluita.

Vierailija
4/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkääni jo toistakymmentä vuotta sitten. En vaihtele soittoääniä. Kännykkää on ollut pakko vaihtaa kaksi kertaa, kun vanha on hajonnut. En laita näyttöön kuvaa tms. Mulla lukee edelleen näytössä RADIOLINJA, vaikka onhan yritys jo aikaa sitten ollut Elisa. Miksi täytyisi totutella hassuihin ja huonosti kuuluviin soittoääniin?

Joo ja automme on tukeva, turvallinen vm-90. Miehellä on ollut se jo 18 vuotiaasta asti:)

Vierailija
5/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen ostin Nokia tune, tai joku sellainen, miksi sitä pitäisi koko ajan vaihdella?

Vierailija
6/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin kauan kun kännykän olen omistanut, eli n. 8v. Minä en ymmärrä sellaista jatkuvaa soittoäänien vaihtelua tai ainakaan sitä että niitä jatkuvasti tilataan uusia ja meksetaan siitä ilosta.

Vierailija
7/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi menettänyt järkensä.

Vierailija
8/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon tosi pettynyt, ku täs tänhetkisessä ei oo tota pirinävaihtoehtoa!