***Maaliskuun mammat viikkoon 29***
Päätin jo aloittaa uuden viikkopinon.
Pahoitteluni Anniquelle menkoista :( Paljon onnea nyt tähän kiertoon!
Plussia haluaisin kuulla kaikilta, eiköhän niitä satele nyt tällä uudella viikolla :)
Öitä! Nelliina kp23 kohta, apuuva!
Kommentit (64)
Täällä roikun vielä minäkin. En ole uskaltanut testata, eikä menkkojakaan ole kuulunut...nyt kp 34/?...Mitään oireita ei ole, joten en usko, että tärppi olisi tullut. Katsotaan nyt vielä muutama päivä, pitkäkiertolainen kun olen aina ollut ;)
Pahoitteluni negaa testanneille. Onnittelut plussanneille, joita ilmeisesti tuntuu olevan mukavasti maaliskuisten pinossa :)
Ovistesteistä piti sanomani, että ne saattavat kyllä näyttää raskauden, mutta niillä naisilla joilla on PCO, ne saattavat näyttää ovisplussaa koko kierron ympäri, vaikkei ovista olisi ollut lainkaan. Itse kuulun tähän ihmisryhmään.
Kanelisokeri
aamulla negan =(. Näin yöllä unta plussasta, mutta ei uni käynyt toteen. Odottelen tätiä saapuvaksi tänään. Harmittaa ihan älyttömästi, tarviiko sitä mainitakaan. Vessassa juoksemista pidin varmana oireena. Se oli sitten jotain muuta.
AnniHelen@, vielä hetken kp25/22-? dpo10
Hiljaiseloa olen pitänyt..
Onnea kaikille plussanneille, oliko se Hilla viimeksi plussannut.
Annihelen@: toivottavasti täti ei kurvaa sinne ja saat vielä plussan!
Itsellä menossa kp 33/32, ei tätiä mutta eilen sain negan eli ei taida maalismussukkaa tulla. Itse asiassa taitaa koko vauvaprojekti taas jäädä taka-alalle johtuen omista työkuvioistani. Mies ei kai haluaisi odottaa eli täytyypi vielä keskustella ja miettiä. Ja kyllähän minäkin sitä vauvaa kovasti toivon, mutta loistava työtarjous yllätti ja nyt käyn aikamoista sisäistä taistelua tämän asian kanssa.
Toivottavasti moni teistä vielä plussaa :)
Ida kp 33/32
Ei nyt vielä kuitenkaan kirvestä kaivoon... Hillankin haamut tuli vasta myöhään.
Kovasti peukutuksia sulle!
AnniHelen@