Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maaliskuun mammat viikkoon 29***

15.07.2007 |

Päätin jo aloittaa uuden viikkopinon.

Pahoitteluni Anniquelle menkoista :( Paljon onnea nyt tähän kiertoon!

Plussia haluaisin kuulla kaikilta, eiköhän niitä satele nyt tällä uudella viikolla :)

Öitä! Nelliina kp23 kohta, apuuva!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen, mulla oli samanlaista esikoisen kanssa myös, että vessassa piti ravata jatkuvasti ja sitten ei tullut kuin pieni tippa. Tämän muistan tapahtuneen jonkin aikaa plussauksen jälkeen. Pidän sulle kovasti peukkuja! bd bd

Hilla, kyllä se vaan plussa on, usko pois. Varmasti haamu sieltä hiljakseen vahvistuu kunhan maltat vain odottaa, vaikka se vaikeaa onkin.

Lisuliinille PALJON ONNEA plussauksen johdosta ja vauvalle paljon tarrasukkia mukaan!! 

Mariia83, mä yleensä aloitan testaamisen dpo 8 jo, koska malttamattomana testausfriikkinä en kestä odotella pidempään. Ehkä parempi olisi aloittaa siinä dpo 10 niin ei tarvitsisi niin montaa kertaa pettyä, mutta mitäpä sitä luonnolleen voi. ;)

Nelliinalle pahoittelut tädin saapumisesta ja paljon onnea seuraavaan kiertoon! Vastauksena kysymykseesi; mulla tuli haalean haalea haamu vasta testiajan jälkeen dpo 8.

An-nuliini, joko sorruit testaamaan?

Poijuli, olen kanssasi samaa mieltä, että tämä vauvahaaveilupalsta on ¿pahasti addiktoivaa¿ sorttia. Tänne kun kerran eksyy, niin ei pois malta pysyäkään enää. Vauvakuumekin saa vain uutta tulta alleen, eikä se välttämättä ole hyvä asia kun päähän ei enää muuta mahdu kuin ¿vauva, vauva, vauva¿.

Olen sen vuoksi itsekin pitänyt parin kuukauden palstatauon, että saisi välillä muuta ajateltavaa. Tule sitten takaisin kun tunnet, että jaksat taas.

Orchidea, tervetuloa taas mukaan ja paljon plussatuulia myös sinne!

(.) Tein testin tänään ja negaa näytti testiajan sisällä, joten uskon sen. Myöhemmin testiin oli taas ilmaantunut samanlainen himmeän himmeä haamuviiva. Alan uskoa, että ne ovat kuivumisesta johtuvia haamuviivoja eikä niitä oikeita. Tämä oli eka kerta kun käytin Fertestin tikkuja, joten vertailupohjaa ei ole. Aconeita olen aina ennen käyttänyt ja niihin ei ole koskaan mitään viivoja tullut (seuraavana päivänäkään) jos ei ole aihetta ollut. Eli jatkan testausta vielä ainakin sinne dpo 12 asti, sen jälkeen luovutan. Huomenna testaan uudestaan Aconeilla jos ne luukusta kolahtaa niin saan tilanteeseen jonkinlaisen selvyyden. Ne ainakin on käytössä osoittautuneet luotettaviksi.

Alan kuitenkin jo varovaisesti tähyilemään huhtikuisia päin.

Parempaa onnea muille testailijoille!

Pikkupapu kp 27/30 dpo 10 yk 5

Vierailija
42/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tilaat Aconin testejä? Saako sieltä myös Aconin ovistestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut tässä jo pidempään juttujanne, itse jaksoin kirjoitella vielä tammitoiveissa ja helmiksissä... mutta sitten jo ehdin luopua toivosta...

Mutta pitihän se olosuhteiden pakosta tulla taas kirjoittelemaan...

Elikkäs PLUSSA tuli eilen...:) La olisi 24.3.08

Ja samalla asiasta viidenteen, onko kukaan vielä perustanut maaliksille omaa juttuseuraa tuonne odottajien puolelle...?

terv. sippu, typy 2v ja enkelipoju 03/07

Vierailija
44/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan noita Aconeita kotitestit.com osoitteesta. Sieltä löytyy myös noita Aconin ovulaatiotestejä. Voin todella suositella ainakin noita Aconin 10 raskaustestejä. On kyllä käytössä ollut 100% luotettavia. Itsekin odottelen malttamattona, että huomenna postiluukusta kolahtaisi.

Ai niin, piti vielä se korjata aiemmasta viestistäni, että testi oli Fastest eikä Fertest. Meni nimet sekaisin...

Lopuksi toivottelen SIPPU81:lle OIKEIN PALJON ONNEA plussasta!! Nyt tuli kyllä plussa oikeaan paikkaan. Oikein hyvää odotusaikaa sulle!!

T: Pikkupapu

Vierailija
45/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa vietetään lomaa kosteissa merkeissä.. Eli täti tuli tiistaina päivän pidemmällä kierrolla (34pv) edelliskiertoon verrattuna. Ei tule maalisvauvaa, joten pettymys on nieltävä ja siirryttävä huhtikuisiin. Esikoinen tärppäsi neljännessä kierrossa, joten toiveet on nyt korkealla. Onnea kaikille plussanneille. (Valitettavasti) taidan saada seuraa ainakin muutamasta vauvakuumeisesta huhtikuisiin.

t. Kapa 2/28-34 yk4

Vierailija
46/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos peukutuksista. Vieläkään ei tätiä näy ja taas koittaa testipäivä:P Rinnat edellen arat ja hajut välillä oikein yököttää, kun tuntuu niin voimakkailta. Vessaralli jatkuu, mutta vaiva on välillä pahempi ja välillä helpompi.

Onnitteluja kovasti Liisuliinille ja Sippulle!!! Ihanaa odotusaikaa. Toivottavasti päästään muutkin teidän mukana o-puolen maalismussukoihin!!

Pahoittelut Nelliina. Tärppionnea seuraavaan kiertoon!

Mariia testasin ekan haamun dpo 15 ja tokan 17. Juu, ei ne miehet taida tietää kuinka testejä luetaan ;D

Annihelena pissaoire on mullakin välillä, ei nyt kokonaan hävinnyt, mutta helpompi. Ilman kipuilua ja pakottavaa oloa. Voi, kun se täti ymmärtäisi sieltäkin pysytellä poissa.

Annuliini malttia sinne yksinään piinailuun. Tiedän kyllä tunteen, kun aika ei näytä kuluvan millään.

Orchidealle +++tuulia, puuuuh.

Pikkupapu harmittelut negasta, mutta josko se ei vaan vielä näy. Peukkuja db

Kapalle pahoittelut tädin tulosta:( Jaksuja ja onnea huhtikuisiin!

Vielä jännäilevä Hilla- kp 29/28

Vierailija
47/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin loppukuusta jo keskustelut vähän hiljentyä. Onneksi on kuitenkin vielä kanssapiinailijoita jäljellä!

Annuliini: Tuttu juttu, huoh. Ajatukset karkailee väkisin vauva-asioihin! Hyvä hermoja piinailuun.

Poijuli: Hyvä päätös " heikkohermoiselta" =). Olen kanssa ajatellut vähentää palstailua, jos tulee tarve siirtyä huhtikuisiin.

Nelliina: Voi ei!!! Lohtuhali ja isot pahoittelut =(.

Orchidea: Tervetuloa takaisin!

Pikkupapu: Nyt on varpaatkin pystyssä sulle. Paljon onnea testaukseen yk5-kanssapiinailijalle.

Sippu81: Onnea plussasta!

Kapa: Jospa se yk4 olis taas sulle suotuisa! Pahoittelut tädistä.

Hilla: Ihana lukea tutunkuulloisista oireista. Jännäilen kovasti sun puolesta. ++++onnea satakiloa!

ON: Vessarallioireita on tullut välillä,, vähemmän kuitenkin kun su ja ma. Ja mahaa nipistelee. Rinnat kipuilee, mut se ei oo uusi oire aiemmista kierroista. Ajattelin testata huomenna vaikka aikaista onkin.

Mun kalenterin mietelause tälle viikolle on: " Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä" .

Voi kun osais soveltaa tuota ajatusta tähän kovaan vauvakuumeeseen. Ei taida toimia mun kohdalla...

AnniHelen@ kp22/22-? dpo7 yk5

Vierailija
48/64 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...PIKKUPAVULTA tai miksei muiltakin, jotka tietää noista ovistesteistä! Eli kun siellä kotitestit.comista saa Aconin ovistestejä, jotka on ammattikäyttöön? Mitäs se tarkoittaa?? Ja herkkyys niissä on 40mlU/mL kun Advancen testit on kotikäyttöön ja herkkyys 25mlU/mL. Osaako joku neuvoa mitä eroa?

Kiitos, jos osaatte auttaa :)

Nelliina

Vierailija
49/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapa: pahoittelut tädistä, joka löysi mummolaankin¿

).( vielä pitää usein käydä vessassa, mutta mahtaakohan sittenkään plussa tulla, kun ei muita oireita ole¿tänään on kp 30/? oviksesta on 15 vrk¿

no, ei tässä vielä kannata heittää kirvestä kaivoon..

-orchidea, yk2

Vierailija
50/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON PLUSSA!! Aika uskomaton olo.. Sitä ei meinaa millään uskoa, kun yrittää niin maltilla suhatautua tähän kaikkeen. Tästä eteenkin päin ollaan hataralla pohjalla, mutta eipä sitä vielä tarvitse miettiä. Surraan sitten, jos aihetta on. Nyt onnesta täysin sekaisin!

Hilla- rv 5+jotain..

Vierailija
51/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi HILLA!!! ONNEA IHAN ÄLYTTÖMÄN PALJON PLUSSASTA!! Ihanaa! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkaan! Onnea odotukseen!

-orchidea, joka toivoo seuraavansa perässä..

Vierailija
52/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän suuret onnittelut Hillalle! Super kaupalla vauvaliimaa pienokaiselle! Nyt iloitaan!

Myos sippu81 oli plussannut, onnittelut!!

AnniHelen@, testasitko tänää? Mulla melkein samat dpo päivät, mitäs oireita sulla on nyt, muutoksia? (joka päivä päivitetään tiedot oireista ;)) Itselläni nippailee alavatsaa kummallisesti, ja välillä on menkkamaisia kipuja. Eilen iski kylmä-kuuma ¿kohtaukset¿. Yön nukuin kahdella peitolla kun palelin niin, ja aamulla hirveä hiki. Pissahätä on usein mutta tulee vain vähän.

Aika osuva oli kalenterisi mietelause, yritetään noudattaa sitä.

An-nuliinilla myös jännät päivät, koska testaat? Mitkä dpo päivät sul on meneillään?

Orchidealla kans piinailu päällä, toivoa on kunnes täti jyrää, älä vielä huoli. Koska testaat?

Poijuli, samanlaisia ajatuksia täällä on mullekin syntynyt. Tähän palstaan jää helposti koukkuun, tiedän :). Tuuhan takas kun siltä tuntuu. Itse pidin kolmen viikon tauon ja hyvää teki. En laskenut kiertopäiviä enkä mitään, ja nyt lopussa tulin vasta piinailemaan. Hauskempaa touhua täällä kuin yksin ;) Iloinen asiahan tämä raskaaksi tulemisen -halu on.

Nelliina05 ja Kapa, pahoittelut menkoista, parempaa onnea uuteen yritykseen.

Pikkupapu, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Toivoahan on kunnes täti saapuu, pidän siis peukkuja sinulle!!

Mariia kp31/31-36 dpo7

Vierailija
53/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapalle pahoittelut tädistä ja paremmalla onnella huhtikuisiin!

Hillalle ISOT ONNITTELUT plussasta! Tosi kiva, että niitä plussia vielä meidän joukkoon eksyy. :)

AnniHelen, oli tosi kaunis mietelause, mutta mun kohdalla on sama juttu, etten pysty nauttimaan olostani tässä ja nyt, vaan koko ajan odottelen sitä tulevaa plussaa ja vauvaa.

Nelliina05, ei kai se ammattikäyttöön muuta tarkoita kun sitä, että terveydenhuollon ammattilaiset käyttävät myös kyseisiä tuotteita. Käyttöön se ei vaikuta millään tavalla. Ohjeet tulevat mukana ja ovat selkeät. Toimii samoin kuin mitkä tahansa muut testit.

Tuosta herkkyydestä kommentoisin sen verran, että ovistestien herkkyyksiä en ole koskaan tuijotellut ja olen eri testeillä aikoinani testannut. Olen kaikkiin testeihin aina saanut positiivisen tuloksen kun ovis on ollut, herkkyydestä viis.

Raskaustesteissä olen tarkempi, eli mä suosin mahdollisimman herkkiä testejä kun aloitan sen testaamisenkin jo sen verran aiemmin. Mun suosikki on se Acon 10mIU/mL liuskaraskaustesti kun se on kaikista herkin eli kun virtsassa on se 10mIU/mL niin antaa jo positiivisen tuloksen kun taas vähemmän herkät esim. 40mIU/mL antavat vielä negatiivisen tuloksen. Eri herkkyyksillä ei ole silloin mitään väliä jos esimerkiksi testaa kuukautisten oletettuna päivänä tai myöhemmin, koska ainakin valmistajien merkintöjen mukaan silloin testin pitäisi jo antaa luotettavan tuloksen.

Yhteenvetona siis; Advance ja Acon ovat molemmat liuskatestejä ja sopivat käytettäväksi kotona. Eroavaisuudet tulevat juuri noissa herkkyyksissä ja siinä, että esim. Advancen ovulaatiotestiliuskaa joutuu pitämään kauemmin virtsassa kun Aconia. Makuasioita tietysti kummasta tykkää. Mä liputan Aconien puolesta.

Orchidealle pidän paljon peukkuja pystyssä, että se plussa sinne vielä eksyisi. bd bd

Mariia83, kiitos peukutuksista, mutta peli taitaa olla jälleen kerran selvä mun osalta. Pidän sulle kyllä mielelläni peukkuja. bd bd

(.) Eli testasin tänään apteekin varhaisella raskaustestillä (12mIU/mL) selvän negan. Eli kyllä tässä huhtikuisiin mennään. Yleensä näillä päivillä, mulla, pitäisi jotain jo näkyä, joten jätän testaamisen ja jään odottelemaan tätiä, jonka pitäisi näillä näkymin maanantaina saapua.

Paljon plussaonnea kuitenkin vielä viimeisille maaliskuun vauvaa toivoville!!

Pikkupapu kp 28/30 dpo11 yk 5

Vierailija
54/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso virtuaalihalaus sulle! Hitsi vieköön, sulla oli niitä samoja oireita kun mulla, nyt on omatkin toiveet korkealla. Mitkä oli sun dpo:t kun testasi haamut ja plussan? Miljoona tarrasukkaa matkaan!

Orchidea: Milloin testaat?

Mariia: Hyvät oireet sulla on! Mä testasin tänään ihan puhtaan negan =(. Dpo 8 on vasta, että en ihan vielä menettänyt toivoani. Dpo 3 siis alkoi ne pissaoireet. Silloin oli ihan uskomaton hätä koko ajan (pissaaminen tuntui ihan kunnolla) ja dpo 4 oli vielä melkein samaa. Dpo 5-8 on ollut edelleen samaa, mutta lievempänä. Nyt on pari päivää ollut juilintaa alamassulla ja tänään varsinkin hieman menkkamaisia vihlontoja. Ne vetää mielen matalaksi ja pissahätä nostaa puolestaan tunnelmaa. Rintoja vihloo välillä kipeästi, mutta ei pakota koko aikaa. Uskomaton vuoristorata tämä kierto on ollut.

Pikkupapu: Pahoittelut negasta! Jospa vielä pieni toivonkipinä kytisi?

ON tuli jo selvitettyä tuossa Mariian vastauksessa. Tänään siis nega, ihan puhdas. Myönnän, että tiirasin sitä eri valoissa... Vielä muutama päivä tätä piinaa.

AnniHelen@ 23/22-? dpo8 yk5

Vierailija
55/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@: ajattelin testata huomenna... kun ois illalla juhlimistakin luvassa... mutta ei oo kyllä toiveet korkeella, kun ei mitään oireita oo ja aamulämpökin on alle 37 :(

Milloin meinaat itse testata uudemman kerran??

Toivottavasti molempia onnistaisi!!

Ollaanko me (sinä, minä ja mariia83) vikat täällä maaliksissa???

Vierailija
56/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin muutaman kerran kirjotellu, mutta ajattelin ilmottautua kun alkaa väki olemaan vähissä.

Sydämelliset onnittelut plussanneille, ja onnea uuteen kiertoon tädin kiusaamille!!

Itsellä on inhottava tilanne... Täti myöhässä 4 päivää, mutta testit (tänä aamuna viimeksi, Clearblue) näyttää vaan puhdasta negaa =/ Alkaa toivo vauvasta olla mennyttä, ja toivon nyt enää sit että täti pian tulis kun kerran tulossa ilmeisesti taas on.

Vastahan tässä on 11 kuukautta yritetty =(

Nippara kp34/30 yk11

Vierailija
57/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi NIPPARA... toivotaan, että testi olisi väärässä, ja se muuttuisi plussaksi.... kauan olet yrittänytkin! Paljon plussatuulia ja jaksuja sinnepäin

Vierailija
58/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon onnitteluista. Ja tsemaa oikein roppakaupalla tuleviin testeihin! Napatkaa muutkin nyt ne plussat, niin päästään yhdessä tonne odotuspuolelle. db db db

Toivottavasti negatkin kääntyy vielä plussiksi!

Testasin haamut(2kpl), kun dpo:t oli 15 ja 17 ja plussa tuli vasta dpo 19. Mulla oli, joko vain tässä kierrossa tai sitten on jatkuvasti, ovulaatio kp12. En varmaksi tiedä, mutta sitä ei (toivottavasti) ihan pian saa selvillekään ;)

Plussatuulia vielä ++++++++++puuuh!

Hilla- rv5+2

Vierailija
59/64 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tämän päivän mukana. Täti kurvaa yleensä paikalle dpo 10, huomenna siis.

Tänään on ollut vessassa juoksua ja nyt iltaa kohden menkkajuilintaa. Jos täti saapuu mun pitää varmaan mennä lääkäriin tosta vessajuoksusta. Onkohan jollain ollut tuollasta oiretta kun mulla, mutta täti on silti tullut? Pissattaa siis usein. Tulee vaan vähän, vaikka on olevinaan kovakin hätä. Pissaamisen jälkeen tuntuu, ei kuitenkaan satu.

Kyllä odottavan aika ON pitkä. Huomenna teen aamulla testin, mutta toiveet meni äsken miinukselle, kun tein ajankuluksi ovistestin. Siihen tuli hailun hailu viiva. Eikö sen pitäs näyttää vahvaa viivaa, jos on tärpännyt? Niin olen täältä lukenut.

Jos täti tulee, alan suunnitella muutakin tulevaisuuteen, kun vauvan saantia. Olen kuollakseen kyllästynyt suunnittelemaan joka käänteen sen mukaan, että se vauva joskus tulisi. Nostan hattua pitkään yrittäneille.

Lämpöjä olen muuten mittaillut ekan kerran tässä kierrossa. Aamulämmöt oli alkukierron 36,2-36,4. Nyt toistaiseksi 36,6-36,8. Mitenköhän nuo lämmöt laskee, kun täti tulee? Onko ne vaan yhtenä aamuna romahtaneet?

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastaajia...

Orchidea: Miten sen testin kanssa kävi?

Entäs Nippara? Teitkö uutta testiä?

Ja mites muut?

AnniHelen@ kp24/22-? dpo9 yk5

Vierailija
60/64 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä taas vi***aa... negaa näytti testi aamulla, ja oviksesta on kuitskin 2 viikkoa...ja kp 31....

kurvais täti nyt sitten paikalle ja äkkiä, jotta pääsee uuteen yritykseen...harmttaa

Annihelen@lle plussatuulia