***Maaliskuun mammat viikkoon 29***
Päätin jo aloittaa uuden viikkopinon.
Pahoitteluni Anniquelle menkoista :( Paljon onnea nyt tähän kiertoon!
Plussia haluaisin kuulla kaikilta, eiköhän niitä satele nyt tällä uudella viikolla :)
Öitä! Nelliina kp23 kohta, apuuva!
Kommentit (64)
Varmasti haamu siitä vahvistuu! :)
RIZZA; pahoittelut! Todella hyvä, että varasit ajan gynelle, tieto siitä, että asiaa tutkitaan tuo varmasti paljon mielenrauhaa. Kovasti tärppionnea seuraavaan kiertoon!
NELLIINA; meilläkin toivotaan pikkukakkosta, ja välillä aina esikon leikkejä katsellessa surettaa, kun ei ole kaveria. Meillä tämä on nyt yk5, joten eihän toki tässä vielä ole pitkään toivottu, mutta välillä epätoivo iskee, että tuleeko sitä vauvaa ikinä.
AN-NULIINI; joo mie otan tästä nyt kaiken irti, normaalisti kun tuhrun vuoksi ei paljon tarvitse jännäillä. Lupaavalta kuulostaa tuo hajuihin reagoiminen, eikö se monella ole ensimmäinen raskausoire? Tsemppiä piinapäiviin!
ON; ei edelleenkään tätiä! Ravaan ihan hulluna tarkistamassa, että joko lorahti kun koko ajan tuntuu siltä, mutta ei onneksi ainakaan vielä. Testikin tuli hankittua, pitäkee peukkuja, että pääsen huomenna aamulla sitä tiirailemaan :)
Liisuliini
En ole maaliskuisissa vielä montaa kertaa kirjoitellut kun olen tietoisesti halunnut viettää hiljaiseloa tämän vauvayrittämisen suhteen. Monia tuttuja täällä kuitenkin on aiemmilta yrityskuukausilta. *Vilkuttaa* Uusille tuttavuuksillekin *vilkutus*.
Yrityskierto 5 menossa ja monesti pettyneenä päätin, etten tässä kierrossa stressaa yhtään tällä ¿pakko saada vauva¿-ajatuksella ja hyvin on tähän asti mennyt.
Nyt voisin hypätä taas täysillä mukaan ja jännäillä teidän kanssanne. Aloitan kommentoimalla muita ensin.
Pahoittelut Mariatar84:lle, Anniquelle ja Rizzalle tädin vierailusta ja parempaa onnea uuteen kiertoon!
Kalliopelle ISOT onnittelut plussasta! Vauvaliimaa pullokaupalla mukaan!!!
Kanelisokeri, toivottavasti saatte sen plussan, olisi kyllä ihana 10. hääpäivälahja! :)
Lisuliinilla on jännät paikat, täällä pidetään peukkuja sulle huomiseen testaukseen! bd bd
Annique, meillä yrityksestä tietävät minun vanhempani ja siskoni. Muille emme ole asiasta puhuneet, emmekä kerro raskaudesta ennen kuin kolme ensimmäistä kuukautta on onnellisesti takana.
Defeis, täältä myös virtuaalihalaus sinne! *halaus* Toivottavasti saisitte vielä asiat juteltua läpi ja voisitte jatkaa yhdessä eteenpäin. Onhan tuo aikamoinen ¿shokki¿ kenelle tahansa. Tsemppiä sinne oikein paljon! Muista, että tänne voit aina purkaa mieltäsi. Me ollaan täällä sun tukena.
An-nuliinilla oireet kuulostavat hyviltä. Olitko ajatellut testata?
Hilla, kyllä se haamu siitä varmasti vahvistuu. Onnea jo etukäteen roppakaupalla!!
(.) Testasin tänään ensimmäistä kertaa Fastestin liuskalla. Se näytti negaa, mutta testiajan jälkeen siihen tuli näkyviin aivan himmeän himmeä haamu. Tulkitsen sen kuitenkin vielä negaksi kun se ei tullut testiajan sisällä, vaikka vieläkin (tunteja myöhemmin) tikussa näkyy. Toivoa se tietenkin antaa, että jospa sitten seuraavassa testissä näkyisi jotain jo testiajan sisällä.
Mulle on kerran aiemmin käynyt samalla tavalla ja se viiva ei vahvistunut, joten vielä en uskalla iloita. Iloitsen vasta kun/jos viiva vahvistuu. Jännät paikat kyllä on!
Antaa vähän toivoa, kun välillä tuntui siltä, ettei tästä todellakaan mitään tule.
Yhtä paljon onnea myös muille toivotellen ja puhallellen, +++
Pikkupapu kp 25/30 dpo 8 yk 5
Meidän kotikone temppuilee taas minkä ehtii.
Ette usko, mutta MIE SAIN HAAMUN! Hyvin heikko oli, mutta oli kuitenkin. Edelleen on sellainen olo, että koska tahansa täti pärähtää paikalle, joten varovaisin mielin tässä ollaan. Huomenna tai ylihuomenna meinaan testata uudelleen, mikäli tarvetta on.
PIKKUPAPU; toivottavasti haamu vahvistuu! Meilläkin on nyt yk5 meneillään, jospa tämä olisi meille molemmille onnekas kierto :)
Onko joku muu testannut tänään? Plussatuulia +++++
Liisuliini
Ette usko, mutta MIE SAIN HAAMUN! Hyvin heikko oli, mutta oli kuitenkin. Edelleen on sellainen olo, että koska tahansa täti pärähtää paikalle, joten varovaisin mielin tässä ollaan. Huomenna tai ylihuomenna meinaan testata uudelleen, mikäli tarvetta on.
PIKKUPAPU; toivottavasti haamu vahvistuu! Meilläkin on nyt yk5 meneillään, jospa tämä olisi meille molemmille onnekas kierto :)
Liisuliini
Liisuliini
No niin, piti kommentoida Lisuliinin viestiä, mutta sainkin sen lähtemään ennekuin sain mitään kirjoitettua...
Lisuliini, toivon todella että tämä yrityskierto 5 osoittautuisi meille molemmille SIKSI kierroksi. Kyllä tätä on jo keritty odottamaankin.
Eli haamunvahvistussäteitä meille molemmille! Muillekin toivon oikein paljon plussatuulia puhaltamaan!!
Kalliope! Vedä meitä muita kovaa perässä!
Haamujakin oli kolme! Hilla, Liisuliini ja Pikkupapu, täällä ollaan hengessä mukana ja peukut pystyssä.
Pahoittelut negasta Annique, Rizza ja Mariatar!
DeFeis: Toivon sinulle paljon jaksamista vaikeaan tilanteseen!
Annuliinillä oli hyviä oireita. JTaitaa olla tämä kierto, kun tärppää!
ON: Sunnuntaina tuli ihme juttu. Pissatessa tuntui tosi kummalle, ei nyt sattunut, mutta tuntui aina tuonne alas. Ja piti käydä usein vessassa. En ole sairastanut virtsatulehdusta, mutta en usko että tämä voisi olla sellaista. Eilen oli samaa ja tänäänkin, asteen lievempänä tänään. Pissahätä on siis usein ja saattaa tulla vaan pikku tippa. Ja jos hetken pidättelee, tunne saattaa mennä ohi.
Esikoisen odotuksesta olen kirjoittanut vkolla 6 ja jotain, että tuntuu pissatessa. Siitä on vaan jo aikaa, en muista olisiko ollut tälläistä.
Ei sitten muuta kummempaa. Yk 5 on siis meneillään, niinkuin usealla muullakin.
AnniHelen@ kp 20/22-?
Onnea haamuista Liisuliini ja Pikkupapu! Meillä on nyt jännät paikat. ++++tuulia oikein reilusti!!
an-nuliinille kärsivällisyyttä piinailuun. Oireet kuulostaa lupaavilta:)
AnniHelena, mullakin on ollut parina iltana samanlaisia pissatuntemuksia. Eilen oli ihan pienen määrän virtsaa takia olevinaan kova pissahätä. Ja useasti illan aikana. Ajattelinkin, että virtsatieinfektioko tässä alkaa, mutta meni itsestään ohi. VTI ei tietääkseni mene ilman lääkkeitä.
Aika kuluu niiin hitaasti. Ostin tänään testin, että voin heti aamulla tehdä. On vähän ristiriitaset fiilikset. Toisaalta on oireita, mutta toisaalta niin oli viime kerrallakin, ennen tädin tuloa. Saas nähdä mitä tulee.
Hilla- kp 27/28 yk3
Mulla kanssa oli ensimmäiset oireet, että piti käydä vessassa jatkuvasti, jo viitisen päivää ennenkuin kuin menkkojen pitäisi alkaa joten pidän peukkuja teille kaikille bdbdbd!! Toivottavasti saamme teistä seuraa maalismurusiin ;)
Tuitu rv 6+6 (ihan kohta 7+0 :D )
Ja taas tuli haamu.. Ei kai tässä auta, kun odotella. Ja tehdä uusi testi joskus loppu viikosta. Hmmm..
Onko muilla aikeita testata tänään? ++++tuulia valtavasti!!
Hilla- kp28/28
PIKKUPAPU; koska meinaat seuraavaksi testata?
ANNIHELEN@ ja HILLA; monet ovat kyllä nimenneet tuon virtsaamistarpeen ensimmäiseksi raskausoireeksi! Onnittelut Hilla haamusta, koska AnniHelen@ meinaat testata? Hurjasti peukutuksia!
ON; minäkin testasin tänään haamun, mutta selvästi vahvemman, ja ilmestyi nopeammin kuin edellinen, joten kyllä mie sen nyt tällä uskon. Tuntuu kyllä niin ihanalta ajatukselta, että meillä mahdollisesti keväällä tuhisee talossa vauva :).
Mutta tulkaahan kertoilemaan miten edistyy, mie pysyn täällä jännäilemässä teitä.
Liisuliini
Onnittelut Liisuliini, ihanaa!! Kyllä teille vauva taitaa tulla, Jee!!
Onnittelut myös haamun saaneille, Hillalle. Pidän peukkuja että haamu vahvistuisi!
Varovaiset onnittelut myös pikkupapulle, toivon kovasti plussaa sinulle. Annihelen@lla myös lupaavia oireita. Oliko myös muita onnekkaita haamujen saaneita, pahoittelut jos unohdin.
Millä dpo päivillä teitte testin?
Mulla oli tässä kierrossa myöhäinen ovis vasta kp 24 niin vielä en pääse testailemaan, höh. En malttaisi odottaa. Viime kierrossa sain monta haamua, joka sitten muuttui kuitenkin tädiksi. Nyt ostin clearbluen digitaalisen raskaustestin, joka näyttää vain negaa tai plussaa, ei jää tällä kertaa arvailujen varaan ;). Tihrustan aina tikkuja kaikissa valoissa, niin välillä tuntuu että kuvittelin viivat. Mies jo otti tikut pois mun kädestä ja sanoi ettei niitä noin kuulu lukea, hah. Eipä ;).
Nyt on oviksen jälkeen nännit ollut hellinä ja aika kovat menkkamaiset kivut alavatsalla. Mut pitäis nyt malttaa vaan odottaa.
Kalliopelle onnittelut plussasta! Ihanaa lukea iloisia uutisia.
An-nuliini ja DeFeis mikä tilanne?
Mariia kp29/31-36 dpo5, Kertokaa koska kannattaa testata? :)
Paljon onnea ja vauvaliimaa!
Haamujen saaneille vahvempia viivoja! Mites se haamu tuli? Sen testiajan jälkeenkö ilmestyi, onko viivassa väriä?
Itse kans testasin äsken, mutta ei tullut kuin 1 viiva :( Mutta en luovuta, odottelen rauhassa...Mutta toki tuo oli pettymys.
Nelliina kp25/23-28 yk7
hurjasti onnea Liisuliinille!
Hilla: Onnittelut uudesta haamusta. Seuraan sun tilannetta suurennuslasilla, kun olit kanssa harrastanut vessarallia =). Peukut pysyy pystyssä sulle.
Ja sulle myös Pikkupapu! Mikäs tilanne?
Tuitu: Ihana kuulla =). Kieltämättä noi aivan uudet oireet nosti toiveet humauksessa kattoon. Paljon onnea odotukseen.
Nelliina: Pahoittelut negasta =(. Vielä se toinen viiva ehtii kuitenkin ilmestyä.
Maria: Voi miten tutulta tuo tikkujen tihrutus kuullosti! Hyvä päätös oli digitaalinen testi. Itsellä on kolme tihrutettavaa tikkua kaapissa odottamassa...
ON: Liisuliini kyseli koska testaan. Normaalisti testaisin näillä kiertopäivillä, kun on ollut 22 päivää kierron pituus jo useamman kerran. Nyt ovis oli kuitenkin myöhemmin (kp15, yleensä noissa lyhyemmissä kierroissa kp12) joten muutaman päivän joudun odottamaan vielä. Täti saapuu melko varmasti sunnuntaina, jos ei ymmärrä pysyä poissa.
Pissaoire on hävinnyt miltei kokonaan. Olisin toivonut sen pysyvän. Jotain tuolla kuitenkin tapahtui, niin voimakkaita ne tuntemukset oli. Nyt juilii välillä alamassua, ei muuta.
Tuohon vessassa juoksuun asti olin koko kierron kovin epäuskoinen raskautumisen suhteen. Tuli vaan tunne, että ei tää onnistu koskaan =(.
Nyt nää uudet oireet muutti tilanteen. Toivonkipinä on taas syttynyt.
+++++onnea Ihan kaikille!!!
AnniHelen@ kp 21/22-? dpo6
LIISULIINI: kiitosta, toivottavasti tää piina aika menis nopiaan...en millään jaksais odottaa, mieskin lähti tänää reissuun ja tulee vasta perjantaina, nyt on koko ajan mielessä et tuleeko meille vauva vai ei vaikka yritän sen ajatuksen sulkee pois, mut ku se ei lähe, ku yksin täällä oon :( ja onnea paljon haamusta :) paljon vauvaliimaa mukaan :)
PIKKUPAPU: melkein ostin tänään testin, mut sain pidettyä pintani aattelin, et josko vasta ens viikolla, jossen sit huomenna käy töiden jälkeen ostamassa testiä :) täytyy katsoa :)
ANNIHELENA: sitä minäkin toivon et tää olis se kierto et se plussa tulis tikkuun, mitää muuta en ole näin paljoa elämässäni odottanu kuin tätä asiaa :)
HILLA: todella paljon onnea haamusta, kyllä se vielä vahvistuu :) mä pidän peukut bd pystyssä :)
MARIIA83: samat oireet on vieläkin, ainoastaan aina ku töissä olen syönyt aamupalan nii alkaa tulee huono olo, tekis mieli mennä oksentaan mut ei kuitenkaan mitää tule ylös...ja sit makeanhimo on aivan kamala :( koko ajan voisin syödä makeeta :)
ON: elikäs samat oireet, hajut ottaa nenään, sit aamusin aamupalan jälkeen huono olo ja makeanhimo :) en tiedä onko nää vaan keksittyjä mut sellasia ainakin oon huomannu...
an-nuliini kp 23/28-32
Totesin tässä, että " addiktoiduin" saman tien täysin tähän palstaan ja samalla tähän yrittämiseen niin, että menin ihan sekaisin. Yksi kierto vasta on " yritetty" ja silloinkaan ei edes oviksen aikaan. Näin jälkikäteen vasta ymmärrän, että ovis oli normaalia myöhemmin (oireet nyt ajatellen selvät) eli eihän mulla edes ollut mitään tsäänssejä raskautumiseen... Testasin ties kuinka monella testillä ja sitten kuvittelen tätiä keskenmenoksi =/ Huh!
Tässä menee nimittäin ihan sekaisin, kun keskittyy vaan tähän yhteen asiaan. Nyt poistun takavasemmalle, relaan vähän ja annan asioiden mennä omalla painollaan.
Mutta plussatuulia teille kaikille ja onnea yrittämiseen!
Toivotteleepi
hermoheikko poijuli =)
Menkat kuitenkin alkoi niin :( Tosi paska juttu...Pakko vaan jaksaa eteenpäin ja toivoa tärppiä tähän uuteen kiertoon.
Teille lopuille paljon plussia! Pakkohan teideän juttuja on käydä viimiseen asti lukemassa, niin monella jännät paikat! Tsemppiä!
Nelliina kp1 yk8 :(
hei¿. laiskasti olen kirjoitellut, anteeksi.
todella suuret pahoittelut tädin yllättämille..kun se ymmärtäisikin pysyä poissa meidän luota!
Kalliope, Liisuliini, Hilla, Pikkupapu ONNEA PLUSSASTA! Hienoa, ihanaa.. voi kun me muut seuraisimme perässä
Defeissille pahoittelut erosta. Jaksuja sinne
).( mulla on tänään kp 29/?....kun en vielä tiedä..on vasta yk2 pillereiden jälkeen.. jos vaan kierto on suht normaali, niin ihan näinä päivinä, pitäis tädin tulla, tai oikeastaan olla tulematta! ;) oireita vaan ei ole, paitsi pitää mennä useammin ku kerran tunnissa
plussaonnea meille viimeisille maalismussukkaa toivoville!
-orchidea
hei¿. laiskasti olen kirjoitellut, anteeksi.
todella suuret pahoittelut tädin yllättämille..kun se ymmärtäisikin pysyä poissa meidän luota!
Kalliope, Liisuliini, Hilla, Pikkupapu ONNEA PLUSSASTA! Hienoa, ihanaa.. voi kun me muut seuraisimme perässä
Defeissille pahoittelut erosta. Jaksuja sinne
).( mulla on tänään kp 29/?....kun en vielä tiedä..on vasta yk2 pillereiden jälkeen.. jos vaan kierto on suht normaali, niin ihan näinä päivinä, pitäis tädin tulla, tai oikeastaan olla tulematta! ;) oireita vaan ei ole, paitsi pitää mennä useammin ku kerran tunnissa pissalle, voi kun oliskin oire
plussaonnea meille viimeisille maalismussukkaa toivoville!
-orchidea
ainahan mukaan mahtuu :) muistan sut hämärästi halmikuisista :) no, eiköhä se haamu muutu plussaks vielä :) uskon sen :)
*puhalutaa paljon plussatuulia* +++++++++++++++ :)