Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maaliskuun mammat viikkoon 29***

15.07.2007 |

Päätin jo aloittaa uuden viikkopinon.

Pahoitteluni Anniquelle menkoista :( Paljon onnea nyt tähän kiertoon!

Plussia haluaisin kuulla kaikilta, eiköhän niitä satele nyt tällä uudella viikolla :)

Öitä! Nelliina kp23 kohta, apuuva!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täti tuli la iltana 29/28?.. Eli paska homma! Mutta se hyvä sentään on että kierto ei ole mennyt pillereiden jälkeen sekaisin... ens kuussa tietää varmemmin missä kohtaan on ovis! Ja sitten pupuillaan joka hiivatin ilta.. no tämä oli vasta eka yritys kk että en olettnutkaan että tulisin heti.. mutta ens kuussa taas on suuremmat odotukset! joten poistun maaliskuisista ja siirryn huhtikuisiin... Plussa onnea kaikille!

Mariatar

Vierailija
2/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viikko taukoa kirjoittelussa, mutta teidän viestejä olen kuitenkin lukenut.

Pahoittelut tädin jyräämille, ja onnea uuteen yritykseen.

Itselläni outo kierto meneillään. Viimeksi kun kirjoitin ja valitin ovislimojen puutteesta, aloin niitä bongata, jopa viitenä päivänä peräkkäin ja luulen että ovulaatio oli vasta to-pe aikoihin. Mieskin tuli kotiin viikon reissun jälkeen vasta perjantaina, joten toivotaan parasta. Mahanippailuja ollut oviksesta lähtien ja nännit vähän hellänä. Vauvalaskureista kun puhuitte, itse lasken lasketunajan tekay.fi kiekolla. Mulla menee myöhäisen oviksen takia la huhtikuun puolelle, joten ilmoittaudun luultavasti myös sinne kuumeilu pinoon.

Ottakaa paljon plussia maaliskuisiin ++++ puuuh ++++++ :)

Mariia kp27/31-36 dpo3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, pahoittelut Mariatar84!!! Toivottavasti sinulla tärppäisi nyt tässä seuraavassa kierrossa! :)

Itse odottelen vieläkin tädin tulemista. Lauantaina, sunnuntaina ja tänään tullut pyyhkiessä sitä ihanaa ruskeaa tuhrua. Mikä ihme mua oikein vaivaa?? Mun on varmaan pakko soittaa tänään lääkäriin, kun vuoto ei vain ala. Tänäkin aamuna olin ihan varma, että nyt se vuoto alkaa, kun vatsaan hieman koski, mutta eipä alkanutkaan. En tiedä kannattaako sitä testiäkään enää tehdä, kun se on kuitenkin nega :(

Mites Poijuli, joko olet taas testannut???

Rizza kp 49/47-48

Vierailija
4/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariatar, Annique, Kielo ja muut kuumeilukaverit, pahoittelut tädistä! Selasin nopeasti loppuviikon pinon läpi, tulen moikkaamaan teitä huhtikuisiin. Itse testasin nimittäin tänä aamuna plussan, siirryn varaan odotuspuolelle kunhan ensijärkytyksestä selviän.

Annihelen@ kiitos palstaslangiketjun nostamisesta!

*poistuu*

Vierailija
5/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!! Oikein paljon onnea plussasta!!! Mahtava uutinen :) Paljon onnea raskauteen ja turvallista odotusta!

Rizza

Vierailija
6/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitelut plussanneille :) Pahoitteluni negan saaneille :(

En ole vielä testannut. Tänään on kp 28/?. Jomottelut jatkuvat, muttei se nyt vielä takaa mitään. Katsotaan viikon lopulle ihan rauhassa ja sitten teen raskaustestin :)

Meillä on torstaina 10. hääpäivä :) Olisipa ihana saada plussa...joo, tiedän ettei se ole niin yksinkertaista, mutta unelmoin silti :).

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Kanelisokeri

Vierailija
7/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt lähes tyystin hiljaiseloa tämän kierron kanssa, on ollut muuta menoa, ja toisaalta on tuntunut, että miksipä se nyt tärppäisi kun ei ole aikaisemminkaan tärpännyt...

Mutta mutta, nyt alkaa olla täti jopa jo hiukan myöhässä (vaikka tosin kiertoni on kyllä heitellyt aika lailla) nyt kp 25/24, joten pakkohan se on vähän ruveta jännittämään! Tätioireet kylläkin ovat jo paikalla, mutta niin kauan kuin ei vuotoa näy, ei toivosta luovuta :). Oireita raskautumisesta ei ole, paitsi ehkä se, että normaalisti tässä vaiheessa valkovuotoa on, nyt täysin saharaa.

Mutta nyt mie keskityn lukemaan keitä muita täällä vielä on jännäilemässä, ja palaan kommentoimaan myöhemmin!

Liisuliini kp 25/24, yk5

Vierailija
8/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pahoittelut tädin saapumisesta ANNIQUE, MARIATAR84, KIELO77 ja muut, joille tuo pahainen oli löytänyt tiensä.

Ja onnea KALLIOPE ja muut plussannet!!

RIZZA; sinulla on hurjan jännät paikat ja lupaavat oireet! Esikoisesta mie arvasin olevani raskaana nimenomaan tuosat rintojen kipeytymisestä (nyt ei valitettavasti sillä rintamalla mitään oireita)

DEFEIS; toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa, kerrothan miten tilanne etenee

NELLIINA ja muut piinailijat; tsemppiä piinailuun!

Itse ajattelin testata huomenna aamulla, mikäli ei tätiä kuulu. Selvät tätioireet kyllä on, mutta ihan hauskaa, että pääsee kerrankin edes vähän jännäilemään, yleensä tuhru alkaa niin aikaisin, ettei varsinista piinailua tarvita lainkaan. No, katsellaan kuinka käy.

Liisuliini kp 25/24, yk5

Vierailija
9/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa mullakin olis tullut plussa, mutta ei niin ei. En oo vieläkään toipunut. Onneks kaksi viimeistä tädin saapumista on sattunut perjantaipäivälle, niin on saanut sentään viikonlopun koota vähän itseään ja ajatuksiaan. Kaksi ekaa yrityskiertoa meni ihan suht ok ilman kovin suuria pettymyksiä, kun en odottanutkaan että ihan heti voisi onnistua. Toki silloinkin harmitti, mutta siitä toipui äkkiä. Pari viimeistä kuukautta on ollut jo vaikeampaa ja itsensä kokoaminen ei ole enää niin helppoa. Varsinkin kun tänne jää kiinni ja elää niin odotuksen odotuksessa muiden mukana ja ympärillä tulee plussia ja itelle ei.

Sellaista tulin ajatelleeksi että moniko tietää että olette yrittämässä? Mulla tietää muutama kaveri, kun he ovat tienneet että olen jo vuosia haaveillut vauvasta ja nyt sitten kun ovat kysyneet niin on ollut pakko myöntää että kyllähän sitä nyt sitten vihdoin yritetään. Aiheuttaa paineita kun sitten kyselevät että mikäs on tilanne.

Pitäis varmaan siirtyä tuonne huhtikuisiin, kun en enää tänne kuulu mutta luopuminen on niin vaikeaa...

T: Annique, kp 4/27-28

Vierailija
10/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan aika niukasti. Normaalilla siteellä pärjää päivä kun menkkojen aikana menee päivän aikana yösiteitä kolmesta viiteen. Testi oli edelleen plussaa. Kipuja ei edelleenkään ole, fyysisiä siis... henkisiä kylläkin ja paljon: Mies ilmoitti eilenä haluavansa erota ja lapset jäävät hänelle.

Vierailija
11/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikävä kuulla. Olisiko niin, että plussannut testi aiheuttaa ihmissuhdekriisin vähän itse kullekin. Meille tietysti siksi, että 1. lapsi on niin iso elämänmuutos ja vetää vakavaksi :-( , mutta varmasti muissakin perheissä, vaikka lapsia olisi ennestään vaikka kuinka monta.

Peukut on pystyssä Rizzalle ja muille!

Vierailija
12/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen ilma ainakin täällä eteläisessä Suomessa.

Voi DEFEIS!!! Siis ihan yhtäkkiä miehesi noin sanoi??? Oliko raskaus hänelle yllätys? Onko teillä ollut vaikeaa lähiaikoina? Anteeksi, kun kyselen, ei ole pakko vastata, jos et halua. Mutta kovasti jaksuja ja haleja sinulle!!! Toivottavasti kaikki järjestyy eikä miehesi halua erota! Ja vielä todella toivon, että niukka vuoto on vain normaalia, ja vauvalla kaikki hyvin! Olet ajatuksissani.

KALLIOPE, onnea kovasti plussasta!!! Otahan meidät loputkin mukaasi o-puolelle! :)

RIZZALLA edelleen kovin jännää! Minä testaisin vielä tänään ja sitten vaikka huomenna soittelisin lääkärille, jos ei testi näytäkään plussaa eikä menkatkaan ala. Plussatuulia kovasti sinne! Ja tulehan heti kertoilemaan uutisia, kun tiedät enempi!

LISULIINILLE ja KANELISOKERILLE myös plussatuulia ja tsemppiä piinailuun!

MARIATTARELLE suuret pahoitteluni menkoista :( Onnea uuteen kiertoon!

MARIIA, tsemppejä sinnekin!

ANNIQUE, meillä tietää mun molemmat siskot, että yritetään, ja muutama ystävä. He osaavat kumminkin olla kyselemättä liikoja, ymmärtävät, että takuulla kerron sitten, kun on sen aika. On se rankkaa pettyä aina kuukausi toisensa jälkeen. Mulle viime menkat oli jotain ihan järkyttävää, itkin naamani turvoksiin ja olin tosi masentunut muutaman päivän ainakin. Nyt yk7 jo menossa, ja pelottaa, että kuinka kauan oikein joudumme odottelemaan toista lasta. Plussatuulia sinnekin ja tännekin :)

Nelliina kp23/23-28 yk7

Vierailija
13/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka kurjaa. Toivottavasti asioilla olisi vielä mahdollisuus ratketa jollakin muulla tavalla. Voimia!

Annique; mie olen puhunut tästä vauvan toivomisesta kahdelle ystävälleni, mutta en muille. Juuri tuosta syystä, etten halua, että kaikki kyselevät koko ajan, että joko on tärpännyt. Kuitenkin on ollut kiva jakaa tämä asia edes jonkun kanssa. Tsemppiä kovasti sinulle huhtikuisiin (mie tulen varmaan kohta perässä, sen verran maha jo kipuilee...)!

Liisuliini

Vierailija
14/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä paremmin ja välillä huonommin ja nyt siis päin vittua (anteeksi brutaali ilmaisu). Raskaus ei ollut yllätys, mutta mies on siinä uskossa että lapsi ei ole hänen. Kysyin eilenä monta kertaa, että onko mitään mahdollisuutta jatkaa... Ei kuulemma ole. Huomasin, että miehen sormukset ovat yöpöydällä, omani ovat olleet viikon korurasiassa kun en neuloessa pysty niitä pitämään.

Vierailija
15/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea Kalliope!!! :) Saanko lisätä sinut esittelypinon plussanneisiin?

Vierailija
16/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut. kiltisti teette kun onnittelette, vaikka en ole täällä niin kauan kuumeillutkaan. lisää vain jpukon jatkoksi ja tulkaahan loput perässä!

oli siinä minttumaarissa jotain taikaa. kyllä wanha kansa tietää ;-)

Vierailija
17/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: Voi kuinka kurjaa! Toivottavasti asianne selviää! Halauksia kovasti!

Minä putosin kyydistä ja lujaa. Sieltä ne kuukautiset tulivat kovan kivun saattelemana. Ensin tuli kiukku ja suru ja sitten soitinkin jo huomiseksi itselleni ajan yksityiselle. Ovulaatiota kun en ole tikuttanut pitkän kierron takia kuin kerran elämässäni ja siitä kierrosta tulin raskaaksi (keskenmeno 5+3). Joten tässä mielentilassa haluan ne Clomit nyt, että niiden avulla saisin sen ovulaation aikaan. Terolutitkin voisivat antaa, että saataisiin tämä *** kierto lyhyemmäksi. Seuraava laskettuaika olisi meinaan vasta toukokuun puolessavälissä :(

Kyllä tämä tästä :) Niin monien pettymysten jälkeen en jaksa enää odottaa syksyyn, jolloin pääsisin keskussairaalaan tutkimuksiin. Niihin ehtii sitten, jos ei huomisesta lääkärikäynnistä ole apua.

Plussatuulia kaikille muille maalisvauvaa toivoville!!!

Rizza kp 1/48, yk 15 huoh...

Vierailija
18/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALLIOPE: hurjan paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkalle :) toivottavasti myös moni meistä tulee siun perässä :)

LIISULIINI: sulla on oikea asenne :) ennen ei pidä lyyhistyä ennen kuin se täti paholainen tulee :)

ANNIQUE: Ihanaa ku sie käyt viel täällä meitä muita moikkaamassa :)

DEFEIS: kyyneleet alkoi heti valua, ku luin siun tekstejäs, kyl elämä on välillä tosi epä mukavaa :( koitahan selvitä, onko miehes pystyny siun kanssa puhumaan asioista?? anteeks, mieki utelen, ei ole pakko vastata...meilläkin oli ukon kanssa hiukan parisuhde ongelmia tossa viime kuussa, mut elämä parantunut, onneks :) en oikeen osaa sanoiksi kuvata tunnelmiani täällä :( on tosi paha olla siun puolesta...koitahan jaksaa, ja kirjota tänne jos siltä tuntuu, me yritetään kaikkemme et siun olos paranis :)

pahoittelut kaikille tädin yllättämille :( onnea uuteen kiertoon :)

ON: no nyt on piinailut sit alkanu, ja aika pahalla ololla :( kaikki hajut tulee voimakkaasti nenään :) no, täytyy koittaa rauhottua, etten ala taas kuvittelemaan liikoja ja tipu pilvilinnoista alas ryminällä :)

an-nuliini kp 21/28-32

Vierailija
19/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitahan jaksaa, ja onnea uuteen kiertoon :)

*halii*

Vierailija
20/64 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä onkin monia tuttuja kuumeilijoita helmiksistä. Ja monilla maaliskuisilla on jännät paikat.

Onnittelut ainakin kalliopelle ja piipaalle! Ja tietysti kaikille muillekin plussanneille!!

Pahoitteluja tädin jyräämille:(

ON: Oireita on ollut mm. rinnat kipeytyivät hevi oviksen jälken. Hajut tuntuvat myöskin täällä tosi voimakkaina. Ja nyt sitten testasin äsken haamun!! En ihan uskalla vielä luottaa tuohon. Vielä ei ole menkat myöhässä eli vähän ajoissa tässä ollaan testailemassa. Mutta varmistustestiä teen myöhemmin tällä viikolla ellei se täti kurvaa paikalle. Jännittää!

Hilla kp26/28