###SYYS-04 UUSI VIIKKO###
Kommentit (63)
Kyllä noi mun eiliset mitat pitää paikkansa, eli ne oli tuumissa. Kerro 2.5:llä, niin saat sentteinä. Onko liian iso?
Meillä oli päivällä vieraita ja oli kivaa. Nukuin vaan huonosti viime yönä (miehen lapsellinen käytös lasten kanssa häiritsi) ja on ollut aika väsy olo tänään. Käytiin myös iltapäivällä uusimassa esikoisen passikuvat, kun kuvaamo oli tehnyt mustavalkoiset ja vaaditaan värikuvat. Huomenna aamupäivällä visiitti USA:n suurlähetystöön passia hakemaan, vaikkei sille varsinaisesti mitään tarvetta ole. Ollaan vaan epäluuloisia väestörekisterin kanssa ja halutaan esikoisella säilyvän kaksoiskansalaisuus.
T: Ynis
Rosan kesäkurpitsalle kävi taas kuin kaikille muillekin ruokakokeiluille. Ei käyny, ei. :-(( Nostin hieman kurpitsamäärää ja seuraavana aamuna Rosa heräsi verisenä sängystään. Taas on ihan p.päreinä leuka, sormet, ranteet ja jalkaterät. Lohduton olo. Ei ole enää montaa kuukautta ja NJ.stä menee päiväykset umpeen. Alkaa ihan tosissaan hirvittää. :-(
No, surkeista tunnelmista iloisimpiin. Käväistiin tänään pikaisesti Idea Parkissa. Sini sai kauan himoitsemansa ja puhumansa prinsessa tuoliryhmän leikkimökkiinsä. Ja uuden pehmeän vauvanuken. Vanha samantyyppinen kun ei meinaa enää kankaistaan kestää.
Hip, hurraa! Ällö pinkki säkkituoli alkoi päästää pieniä styroksi hiutaleita saumoistaan. Jee, pääsen siitä olkkarin rumiluksesta sievästi eroon. Ajattelin katsoa jonkun mieleiseni kankaan, mistä äiti saa neuloa uuden pyöreän säkkituolin, siirtää avin täytteet. Tytöt saa muuten hepulin, jos heidän lempparituolin noin vain heivaa roskiin.
Öitä!
Lila75
Heitin muun perheen pihalle ja siivosin kämpän. Siitä onkin hetki kun viimeksi olen itse siivonnut ;). Mökillä kaverin lapsi kyseli ihmeissään, mitä isä tekee, kun hän tamppasi mattoja. Meidän likka totesi, kun kaveri imuroi, että siivoojakin imuroi :-). Pitäsi vissiin näyttää vähän useammin mallia siivoamisesta
Kiva Ayap kuulla, että teillä oli mennyt reissu mukavastai ja upeaa, että Väkkäräkin sai ruokaa. Olette olleet usein mielessä.
Toivovavasti Lillin korvat on jo terveet. Kyllä, muuten putkikorvaa voi huuhdella, mutta korva pitää imeä sen jälkeen kuivaksi. Aikoinaan kun Valmalle laitettiin putket ennen juhannusta, korvalääkäri painotti, että älä anna yleislääkärin imeä korvia, vain korvalääkärin. Ei ole mikään helppo homma.
Vika lomaviikko alkamassa. On melko levännyt olo ja töihinmeno ei tunnu kauhistuttavalta.
Paljon muutakin olin ajatellut kommentoida, mutta johonkin se ajatus sitten katkes.
Pilette