Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella kateellinen varakkaalle siskolleni :-(

Vierailija
15.07.2007 |

Sisko pääsi rikkaisiin naimisiin. Mä olen itse opiskellut vuositolkulla, asun edelleen vuokralla enkä juuri koskaan pääse ulkomaille.

Sisko lähtee miehensä kanssa miehen rahoilla taas Etelä-Amerikkaan.

En voi mitään, että olen _todella_ kateellinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän sua...

Vierailija
2/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta pois mikään mitä hänellä on? Ei ole. Jos et ole omaan elämääsi tyytyväinen, niin tee asioiden eteen jotakin konkreettista, äläkä ole kateellinen ja ikävä ihminen. Ja sullehan ei kuulu sekään, että millä rahoilla sisko matkustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmaan mun puolen vuoden tulot...

Mun sisko ei ole koskaan edes opiskellut mitään, sattui vaan rakastumaan " oikeaan" mieheen.

Keväällä kävin risteilyllä mieheni kanssa (ilmaiseksi saatiin), niin siskoni NAURESKELI miehensä kanssa koko matkalle.

Ollaan vissiin tosi juntteja niiden mielestä.

ap

Vierailija
4/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko sulta pois mikään mitä hänellä on? Ei ole. Jos et ole omaan elämääsi tyytyväinen, niin tee asioiden eteen jotakin konkreettista, äläkä ole kateellinen ja ikävä ihminen. Ja sullehan ei kuulu sekään, että millä rahoilla sisko matkustaa!

Vituttaa itseänikin, että tuhlaan energiaa turhaan kateuteen. Mä en vaan voi sille mitään, että olen kateellinen.

Ja mä koko ajan teen oman elämäni parantamiseksi vaikka mitä, mutta en nyt ihan heti keksi keinoa, jolla saisin uuden Audin kerran vuodessa, kaksi kesämökkiä ja ulkomaan matkan kerran kuussa. Lottovoitto?

ap

Vierailija
5/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän risteilylle (ihan kiva keino päästä nopeasti irti arkikuvioista) tai se, mitä sanoi syyksi ettei voi kertoa Afrikan matkan hintaa.

Ymmärrän kyllä, että olet kateellinen, kyllä rahalla saa kaikkea kivaa. Mutta oma, monen mielestä suurempi arvonsa on sivistyksellä ja koulutuksella. Vähävaraisuus ei ole junttia, mutta typeryys on!

Sitä vaan mietin, että luulitko ap oikeasti, että hyvän koulutuksen hankkiminen takaa myös ok tulotason? Kun sehän riippuu hirveästi alasta, ei älystä tai opintojen pituudesta.

Vierailija
6/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaanmatkoja, sekö olisi se elämänlaadun parannus, jota haluat?

Kun kerran olet fiksu ja koulutettu, aina on se vaihtoehto, että opiskelet vielä yhden tutkinnon ja tällä kertaa sellaisen, jonka avulla voit tehdä fyrkkaa. Esim. kauppakorkeaan vaan rahoitusta opiskelemaan, sitten johonkin pankkiin varainhoitopuolelle tms. Et ehkä äkkirikastu, mutta vaurastut varmasti ja kun siirryt varainhoitopuolelta muihin hommiin, olet oppinut sijoittamisesta sen verran, että pystyt kyllä omaa omaisuuttakin kartuttamaan.

Vierailija
7/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä onnea varmaan löytyy muunlaisistakin asioista. Ja ihan btw, meillä on kaksi kesämökkiä ja se on musta pelkästään rasittavaa. Kummallakaan ei ehdi olla ja niiden ylläpito ei ole ihan ilmaista. Mutta mies ei suostu luopumaan kummastakaan...

Vierailija
8/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka löydät rikkaan miehen niin oppia noi ottaa Uuno- elokuvista.

Ja hei tää on hyymöria, älä vetase hernettä nenuun. Paa se mieluummin patjan alle ja elä kuin rinsessa. Love.

Vierailija
9/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin lampusta tulisi henki, joka tarjoaisi tuota tilaisuutta (vailla paluuta). Mä luulen, että et haluaisi. Joten ei tarvitse olla kade, jotain siinäkin siskosi elämässä on, mikä mättää, luultavasti enemmän, kuin omassa nykyisessäsi. Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele ja korosta sitä, että olet jotain ITSE = fiksu ja kouluja käynyt. Ja siskosi taas " jotain" vain miehen kautta.