Yritän soittaa kaverille, mutta jatkuvasti se akka puhelimessa huutaa, että valitsemanne numero ei ole käytössä.
Ihan varmasti on, kun just hänen kanssaan juttelin muutama päivä sitten ja varmasti on kyseessä oikea numero. Joskus ennenkin on käynyt näin, mutta miksi ihmeessä?
Kommentit (8)
kun on lasku maksamatta ja operaattori on sulkenut liittymän laskujen maksuun asti... Maksuvaikeuksia on yllättävän monilla, valitettavasti.
Mulla käy joskus aina noin miehen hlökohtaisen nron kanssa. Jokin häiriö joka sitten taas menee ohi ja saa soitettua.
Mä oon muuten kaksi kertaa elämässäni päässyt kuuntelemaan kahden muun henkilön keskutelua, kun olen sille toiselle soittanut. Se on siis puhunut sen toisen kanssa. Oli tosi hämärä fiilis.
Todella hirveetä, että noin voi köydä.
olisko voinu puhelin kadota ja liittymä suljettu, vaikka sillonkin luulen että ei sanois ettei num. käytössä, koska sen saa kuitenkin avattua samalla numerolla uudelleen jos näin käynyt..
joskus on vaan jotain vikaan noissa linjoissa, koita niin että näppäilet sen numeron, etkä ota sitä soitetuista tai luettelosta.. mulla on joskus se toiminut..
No mä olen Arja. Kukas sä sitten oot?
ap
Mulle tuli kaksi eri vaihtoehtoa. Kun otin numeron vanhasta muistista, silloin se muikki siellä huuteli.
Sitten kun soitin numerotiedusteluun ja pyysin yhdistämään, tuli se
ti-ti-dii... Ja kun otin numerotiedustelun lähettämästä tekstarista numeron ja soitin siihen myöhemmin, tuli se sama piipitys.
Moneen kertaan olen yrittänyt soittaa, myös näpyttelemällä numeron, aina sama juttu.
ap
Jos operaattori on sulkenut liittymän niin ei se sano että num. ei käytössä vaan piippaa sillai kummallisesti varattua..
olisko voinu puhelin kadota ja liittymä suljettu, vaikka sillonkin luulen että ei sanois ettei num. käytössä, koska sen saa kuitenkin avattua samalla numerolla uudelleen jos näin käynyt..
joskus on vaan jotain vikaan noissa linjoissa, koita niin että näppäilet sen numeron, etkä ota sitä soitetuista tai luettelosta.. mulla on joskus se toiminut
Mutta kyllä minäkin veikkaan, että puhelinlasku on jäänyt maksamatta.