Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poika heräs päikkäriltä liian aikaisin ja näki kun

Vierailija
15.07.2007 |

pussailin toista miestä:( muistaakohan kuinka pitkään tapauksen? ikää 2v 2kk

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot idiootti, kun viet rakastajia poikasi läheisyyteen. Ei tietenkään muista tai ihmettele, kun ei ymmärrä mistä on kyse. Vituttaa tuollaiset.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 2v 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lapsesikin pussailee ketä lystää vaikka seurustelisikin isompana. Ei osaa arvostaa uskollisia ihmissuhteita kun ei sellaista näe:(

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertois et pomo kävi kylässä! ap

Vierailija
5/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaisten luona kylässä ihan tuosta vaan....jep jep

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tytöllä oli silloin 2,5 vuotta. Vein takaisin sänkyyn ja nukahti. Minä sain sen jälkeen loistavaa seksiä enkä ole kiinni jäänyt ;) Ei puhunut mitään tai ihmetellyt. Mies tuli meille kun tyttö oli jo mennyt unille ja lähti ennenkuin tyttö aamulla heräsi eli en usko että muistaa mitään kun unisena tuli olohuoneeseen.

Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia miehiä lasten nukkumassa ollessa.

Vierailija
8/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vain käsitä, että pitää olla vieras mies kun on oman miehen kanssa pieni lapsi. Minulla kun on pienet lapset niin vaikka vielä voisin ehkä kuvitella pettäväni miestäni, mutta tuntisin pettäväni lapsianikin pahasti jos hummailisin heidän isän selän takana toisen miehen kanssa. Ja lapsilleni en sitä tekisi ikinä.

Meillä on ainakin niin, että jos pettäisin ja mieheni saisi tietää niin saisin lähdön välittömästi. Enkä haluasi sellaisen asian takia rikkoa lasteni kotia. Anteeksi, mutta minä ajattelen näin. Ei voi mitään.

Vierailija:

12 taivas kun sä oot upea ja voit ylenkatsoa toisenlaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi