Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummipojan synttäreistä

Vierailija
14.07.2007 |

Olemme muuttaneet miehen kanssa erilleen. Meillä on yhteinen kummipoika, jonka vanhemmat on alunperin olleet miehen tuttuja. En ole nähnyt tätä perhettä eron jälkeen. Mies on kai kerran tai 2. Erosta siis muutama kuukausi aikaa.

Nyt on/oli kummipojan synttärit. Ei kuulunut perheestä mitään. Lähetin tekstiviestin, että milloin pitävät synttärit, ei ole kuulunut mitään. Mitä teen?

Mies haki lapsen viikonlopuksi ja kun kysyin voinko hakea su klo 13, niin sanoi ettei käy. Hän tuo sitten myöhemmin, on menoa. Ei kertonut mitä. Mietin, että onko ne nyt ne synttärit sitten. Pitäisikö mun kuitenkin lähettää nyt jotain pojalle? Käymään en vissiin viiti mennä, jos en ole tervetullut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on tarpeeksi vanha pitääkseen itse yhteyttä. Jos taas kummin pesti ei niin mieleinen ole, niin unohda lapsi ainakin toistaiseksi.

Vierailija
2/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainaskin pitäisi olla.

Valitettavasti niin ei kovin usein ole.

Jos sinus ei ole edes synttäreille kutsuttu ja näin ollen annettu ymmärtää että kummius päättyi samalla kun avioliittonne niin en tuppautuisi sen enempää kuin että laittaisin kortin.

Lapsen vikahan ei ole jos vanhemmat ovat idiootteja.

Vierailija
4/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiemminkin toi kutsuminen on ollut vähän hakusessa. Olemme saaneet itse joka vuosi kysyä, että milloin ne synttärit pidetään. Kyllä siellä on paljon muitakin vieraita ollut, en tiedä onko ne ihan itsestään osanneet sinne tulla, vai onko kaikki muka kysyneet milloin synttärit pidetään. Että noilla vanhemmilla ei ole tuo ollut ihan hanskassa, mun mielestä. Mutta nyt kun eivät ole vastanneet mitään, vaikka kysyin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi