Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pian sektion jälkeen

Vierailija
14.07.2007 |

saa mennä saunaan? Mulla on sektiosta nyt 16 päivää, jokohan uskaltautuisi saunaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitkä aika!!

Vierailija
2/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit männä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn:

Minkäkokoinen on sektiohaava? Siis vaakaviilto?

Pituus noin suunnilleen?

Montako tikkiä?

Vierailija
4/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikeistä en tiedä, en tullut kysyneeksi, silmämääräisesti ei nyt kovin montaa ollut. Mutta nyt saunaan =o)

Vierailija
5/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaakatasossa aivan karvoituksen alun kohdalla, itsestään sulavat tikit oli, en tiiä lukumäärää, tosi siisti arpi jäi!! ei juuri enään huomaa mitään, sektiosta pian 4v.

Vierailija
6/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pystyviilto, koska vauvat olivat isokokoisia. siis kaks kertaa tehty pystyviilto. 25 hakasta plus tsiljoona itsesulavaa tikkiä. sitten vain hakaset revittiin huitsin nevadaan kun haava oli umpeutunut. n. 10 cm korkea arpi mahassa.

Vierailija
7/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla pystyviilto, koska vauvat olivat isokokoisia. siis kaks kertaa tehty pystyviilto. 25 hakasta plus tsiljoona itsesulavaa tikkiä. sitten vain hakaset revittiin huitsin nevadaan kun haava oli umpeutunut. n. 10 cm korkea arpi mahassa.

Vierailija
8/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä yleensä myös ylipainoisille, joilla on reilusti vatsanpeitettä? Samoin olen kuullut, että hakasia laitetaan vain jos on paljon vatsanpeitettä että pysyy takuulla kasassa... Ja pystyviiltto tietenki myös hätäsektiossa...

Vierailija
9/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokokoisuudesta?

Vierailija
10/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hakasia vaan poistettavat tikit. Viilto alkaa navan alapuolelta ja on häpyluun yläreunaan saakka. Tikkejä oli 14. Ihan siisti arpi jäi ainakin eka kerran jälkeen. Nyt 2kk sitten kuopus leikattiin myös joten arpi vielä aika selkeä (punainen), mutta luulen sen taas vaalenevan aika paljon niinkuin teki esikoisenkin jälkeen. Tosin ei siitä huomaamaton tule kun pystyssä on.

sauna kysymykseen: minulle sanottiin tikkien poiston yhteydessä että vuorokausi pitää oll kastelematta mahaa. Sitten voi mennä vaikka saunaan.

Vierailija
11/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isokokoisuudesta?

Vierailija
12/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.13.

Vierailija
13/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli viiskilosia vauvoja tää mutsi vaa synnyttää.

aika sotatantereelta tää mun mahani vielä vuosienkin jälkeen näyttää. virttyny ja vanunu möllykkä jossa karmee kova viilto. ihanaa ;)

Vierailija
14/14 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 43. Ja tavalliset tikit, ei hakasia, tosi hyvin nyt parantunut, sektiosta aikaa se 16 päivää. Itse olen ihmetellyt, miten ne kursii sen kohdun kasaan ja kaiken siltä väliltä =o