Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammattialan työntekijöitä arvostatte?

Vierailija
14.07.2007 |

Itsellä tulee ensimmäisenä mieleen kätilöt, lääkärit, kaupanmyyjät (heidän ansiostaan pysymme ruuassa)........

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kun täälä aina mainostetaan sitä että pitää olla korkeasti koulutettu, mutta minkä ammattialan ihmisiä sitten oikeasti arvostetaan, että pitääkö pakosti olla korkea koulutus saadakseen arvostusta?

Vierailija
2/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvosta kaikkia. On typerää arvottaa ihmisiä tällaisilla kriteereillä kuin ammatti tai koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kirurgi saa mitään tehtyä jos instrumentit eivät ole kunnossa tai leikkaussali hygieninen. pätee monessa jutussa...

Vierailija
4/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lähihoitajia jms perushoitoa, ala ja työ on minulle jotain mihin en itse pystyisi, joten varmaan senkin takia arvotan heidän tekemänsä työn todella hienoksi ja tärkeäksi. Olen tutuille lähihoitajille tämän arvostukseni kertonut monesti.

Vierailija
5/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia. Nuo kaksi nyt ensinnä tulivat mieleen siksi, että saavat kirjaimellisesti (tai no opettajat vähemmän) ja kuvaannollisesti aika rankasti paskaa niskaan muilta ihmisiltä, ja arvostusta heiltä tosiaan puuttuu.

Sitten lastenhoitajia (ja lastentarhanopettajia yms. yleensäkin kaikkia, joiden työnä on pitää huolta lapsistamme). Sairaanhoitajia.

Mutta kyllä minä arvostan myös oman alan työntekijöitä, ja kaikkia muitakin toimistotyöläisiä, jotka harvemmin näissä kyselyissä arvostusta nauttivat. Mielestäni ihan kaikki työ on tärkeää, eikä minkään ammattialan edustajia pitäisi katsoa pitkin nokkaansa.

Vierailija
6/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne huoltomiehet saa kyllä ihan aiheesta paskaa niskaan. En tajua mistä niille maksetaan, kun eivät koskaan tule hommiaan tekemään vaikka soittelee moneen kertaan perään. Ja kokemusta monesta taloyhtiöstä!

Vierailija
7/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne huoltomiehet saa kyllä ihan aiheesta paskaa niskaan. En tajua mistä niille maksetaan, kun eivät koskaan tule hommiaan tekemään vaikka soittelee moneen kertaan perään. Ja kokemusta monesta taloyhtiöstä!

Vierailija
8/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika yksinkertainen ihminen.

Vierailija
9/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjältä minä käyn joka toinen päivä ruokaa ostamassa. Jos ei kaupassa olisi ketään töissä, niin olisi ruuan haaliminen paljon hankalampaa.

Vierailija:

Haloo ap, siis kaupanmyyjienkö ansiosta pysymme ruoassa mielestäsi?

Taidat olla aika yksinkertainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan