Millaisia henkireikiä teillä noin 3-kymppisillä perheenäideillä on?
Kommentit (8)
En kaipaa mihikään jumppaan tms omiin menoihin. Minun " rentouttava" harrastukseni on valokuvaaminen ja niiden laittaminen albumeihin hienosti. Mutta sitä tehdään usein lasten kanssa yhdessä. Lapsetkin ovat innostuneet tekemään omia albumeita (ovat 6 ja 8 v)
Vaikka harrastan vain kerran viikossa liitty harrastukseen paljon etukäteisvalmisteluja yms. joiden takia " harrastan" päivittäin vaikka itse harastuksessa käyntin vain kerran viikossa.
Minusta kaikki tarvitsevat jonkun intohimon missä koti ja arki unohtuvat pakosti edes hetkeksi!
Kavereiden kanssa känni, baari, sauna, musiikkia, naurua ja huumoria niin taas jaksaa!!!!
tykkään myös lukea kirjoja siinä irtaantuu ihanasti arjesta.
Käsitöitä teen myös ajan ja innostuksen mukaan.
Silloin tällöin innostun sisustamisesta mutta se on tällä hetkellä hieman turhauttavaa kun taaperoikäiset lapset sotkee kaiken kuitenkin.
shoppailu
Isovanhemmat, jotka molemmat asuvat kaukana, mutta kun lapset kyläilevät siellä, oavt sitten noin 1 viikon kerralla (yleensä molemmilla noin 3 kertaa vuodessa)
todella mielekäs työ - oikeesti
työkaverit
ystävät
oma mies - oikeesti
lukeminen (kirjastossa käynti yksin!), huumori, lähellä asuvat eläkkeellä olevat vanhempani.
Ja netti. Kuulostaa aika säälittävältä.
Mutta työni on myös mielenkiintoinen, joskin aika vaativa. Matkustan työssäni aika paljon, joten koti-ilta viinilasin kera on parasta antia.
Nyt olen raskaana ja on ollut aika vaikea keksiä tuota henkireikää. Olen fyysisesti ihan pa*kana, joten en jaksa tehdä juurikaan mitään, en ulkoilla, en kulkea missään. Joten hermo on aika kireällä...
Tärkeysjärjestyksessä:
1. Pari hyvää ystävää, joita tapaan lsekä asten kanssa että yksin
2. Liikunta, mikään ei voita yksin tehtyä iltalenkkiä
3. Musiikki