Lue keskustelun säännöt.
Montako päivää olet harjoitellut lapsesi kanssa päiväkodissa ennen hoitoon jättämistä?
14.07.2007 |
Itse ajattelin olla vain 2 päivänä vähän mukana. Lapsi on 3,3v ja on tottunut kerholainen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla