Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo mekin odotellaan elokuun alkua että esikoinen 1,5v aloittaa päiväkodin ja saa puuhaa sekä kavereita

Vierailija
14.07.2007 |

en meinaa millään jaksaa keksiä virikkeitä kun on pieni vauva kotona.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia vastauksia.

Vierailija
102/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) 1,5-vuotias menee elokuusta lähtien hoitoon joka aamu ja äiti on vauvan kanssa kotona. Toinen lapsi liittyy seuraan kahdeksan kuukauden kuluttua kun äiti menee töihin.

B) Molemmat lapset menevät hoitoon maaliskuussa kun äiti menee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kotihoidon puolesta puhuja on opettaja joka ei kyllä pane alle kolmivuotiasta hoitoon ellei mene itse töihin.

Tämä tosin sanoi voivansa ajatella alle 3-vuotiasta päivähoidossa, jos olisi itse työelämässä. Aika moni muu väittää olleensa kotona vain lapsensa takia oman uransa uhraten, vaikka mitään uraa ei edes olisi " uhrattavana" ... Monella heistä ei edes ole vakipaikkaa, johon palata (tai sitten on joku tavispaikka eli sellainen, minne ei ole muuten vain mikään kova kiire tai edes hinku takaisin).

Itse en veisi 1,5-vuotiasta päiväkotiin, jos olisin pienemmän kanssa kotona itse, ellen olisi TODELLA uupunut eli ellei olisi oikeasti ihan pakko. Tosin en kyllä tekisi lapsiakaan niin pienellä ikäerolla, ellei luonto päättäisi toisin ;) Mutta kukin tyylillään, ja kyllä sitä minusta pahempiakin kohtaloita 1,5-vuotiailla on kuin " joutua" suomalaiseen päiväkotiin... En silti raaskisi jo tuon mustasukkaisuusaspektin ja tautiriskien takia, mutta tuskin se nyt NIIN kamalaa oikeasti edes välttämättä olisi, jos hoitopaikka olisi hyvä ja vanhemmat muuten lapselle aidosti läsnä.

Ja ainahan ap:kin voi halutessaan ottaa päiväkodista esikoiselleen lomaa maaliskuuhun asti, jos homma ei toimi.

Vierailija
104/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistä, ehkä äiti sen jälkeen tai ehkä parempi kun tokaluokka käyty niin lapsen ei tarvi olla yksin kotona kun ei ole tottunut, äiti oisi aloittaantyön teon.

Vierailija
105/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 1,5-vuotias on vähän eri asia kuin 8-vuotias. Kai sentään sen tajuat sinäkin?

Vierailija
106/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ap:n lapsi on menossa 5 tuntia per päivä.

Ei senikäinen vielä mitään virikettä tarvitse.

Vierailija
107/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,4v kun aloitti päiväkodissa ja minä olin vielä reilut puolivuotta kaksosten kanssa kotona ennen työhön menoa. Nyt tämä esikoinen erittäin sosiaalinen ja luokkansa parhaita oppilaita.

Vierailija
108/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan tosi monta tosi täydellistä äitiä... miksiköhän he nytkin roikkuvat netissä?!? miksette ole lapsienne kanssa? eikö ole eläviä kavereita kenen kanssa keskustella?

pistä ap ihan rauhassa hoitoon jos voit siitä paremmin. ja jos homma ei tosiaan toimi, niin ota pois.

nim. vähemmän täydellinen

Vierailija
109/110 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hoidossa pitkä päivä, sillä syyllä että äiti on töissä.

Vierailija
110/110 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa ja varmasti heidän lapsistaan tulee erinomaisesti kasvatettuja kun saavat olla oman äidin helmoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi