Mistä voisi ostaa lapselle sellaisen perässä vedettävän matkalaukun?
Kommentit (7)
Itte oon niin Samsonite-fani, meillä on ollut 12 vuotta niitten iso perässä vedettävä, kovakuorinen matkalaukku ja sitten semmonen vkl vedettävä, jota mun 8 vuotias käyttää. Kulkevat sohjossakin kevyesti, ei pyörät hänksötä eikä mekanismit oo mennyt rikki, vaikka kyyti on ollut kovaa. Ja jos jotain menee rikki, niihin saa takuupalvelun ja takuun jälkeen varaosapalvelun. Osta laatua, et kadu!!!
Laukkukaupasta hankittiin tytölle pirtsakanpunainen perässävedettävä. Vetoaisan pituus oli säädettävä, joten kulkee hyvin myös pienemmän matkustajan perässä. Taskuja on tarpeeksi ja tavaraa mahtuu enemmän kuin leuluversioihin. Hintaa taisi olla 25e.
sellaiseen ja kolmivuotias taas ei millään jaksa itse huolehtia matkakärrystään ja se on vain tiellä, kun muutenkin on aikuisilla rahdattavaa. Paljon helpompaa pakata lasten kamat aikuisten laukkuihin!
Kotona leikittäviin matkaleikkeihin taas käy lelukärry ihan hyvin.
Vierailija:
sellaiseen ja kolmivuotias taas ei millään jaksa itse huolehtia matkakärrystään ja se on vain tiellä, kun muutenkin on aikuisilla rahdattavaa. Paljon helpompaa pakata lasten kamat aikuisten laukkuihin!Kotona leikittäviin matkaleikkeihin taas käy lelukärry ihan hyvin.
lapsen kamat. Ja sitten on teini ja tulee omia reissuja niin on kunnon laukku minkä ottaa mukaan, paha niitä siihen ratkeilleeseen prinsessa laukkuun laittaa. Meillä laukut ei oo korvamerkittyjä eikä lasten tarpeet vähäempiarvoisempia kuin aikuisten.
Kannattaa siis katsella aleja ja todella ostaa laatua. Verhoilut ja pyörät ihan omaa luokkaansa!
Ladybird -vetolaukku. Hyvin on kestänyt ja hyvin on tyttö jaksanut itse sitä vetää reissuissa - on kevyt vetää. Laukku maksaa n. 70 ¿.
Se palvelee vielä 15 vuoden kuluttuakin, aina niitä vkl matkoja jollekin tulee,että sillä on käyttöä. Myydään Stockmannilla, kaupunkien laukkuliikkeissä.