Ystäväni onnistuu aina lannistamaan minut.
Mua sitten ärsyttää eräs ystäväni, jolla on ilmiömäinen tapa saada lannistettua minut jatkuvasti. Olen kertonut hänelle parisuhdeongelmastani ja hän onnistuu aina asiasta puhuttaessa saamaan minut jotenkin entistä huonommalle tuulelle ja ahdistuneeksi. Hyvätkin asiat, joita itse yritän tilanteesta löytää, hän aina kuittaa jollakin latistavalla kommentilla. Loppujen lopuksi aina kun käännyn hänen puoleensa asiassa, lähden paikalta murtuneena ja koko päivä menee ihan negatiivisissa fiiliksissä. Itsellä hänellä on hyvä parisuhde ja sen hän kyllä tasan tarkkaan muistaa aina mainita joka helvetin keskustelussa.
Kommentit (4)
Jos ystävä saa sulle aina pahan mielen, ystävyys ei ole kovin syvää. Tai jos pystyt, ota asia puheeksi ystävän kanssa.
Mutta jos hän vaikka sattuisi lukea tätä palstaa, niin mieti hei vähän, miten ärsyttävää kun kommenteistasi suorastaan KUULEE, miten ajattelet:
Voi miten ihanaa kun mulla ei ole asiat noin huonosti.
Mutta jos hän vaikka sattuisi lukea tätä palstaa, niin mieti hei vähän, miten ärsyttävää kun kommenteistasi suorastaan KUULEE, miten ajattelet:
Voi miten ihanaa kun mulla ei ole asiat noin huonosti.
Minusta tuntuu, etten voi sanoa mitään ystävälleni, jolla on parisuhdeongelmia. Hän ottaa aina nokkiinsa vaikka sanoisin mitä. Minä en voi sille mitään, että itselläni menee tällä hetkellä parisuhteessa hyvin enkä voi osallistua miehen haukuntaan. Tunnen myötätuntoa kaveriani kohtaan, mutta en vain osaa sanoa mitään oikein. Kaverini sanoi minun olevan vahingoniloinen (kun yritin piristää häntä), vaikka minua harmittaa hirveästi heidän ongelmansa ja olisin tosi onnellinen jos heillä menisi hyvin.
kukoistaa, jaksaa tehdä vaikka mitä, tuntuu, et tällä tehopakkauksella on 48h/vrk, aina niin onnellinen ja iloinen, että tunnen itseni ihan laiskaksi looseriksi!