Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukiverkostottoman elämää

Vierailija
14.07.2007 |

Onko muilla tällaista?

Ollaan autettu ystäviä muutoissa, remonteissa, lasten hoidossa, juhlajärjestelyissä, sairauden iskiessä, lahjoitettu lapsen hyviä tavaroita perheelle, jolla on tiukkaa jne. Oman sairaan lapsen kanssa ollut rankkaa ja olen itse sairas, mutta silti ollaan taivuttu kaikenlaisiin tilanteisiin. Muiden lapsia olen hoitanut viikkojakin.

Onko tosiaan liikaa pyydetty, että kolmen vuoden jälkeen saisimme oman lapsen muutamaksi tunniksi hoitoon jollekin :(

En oleta, että saan vastapalveluksia sitä mukaan kun autan muita, mutta ei tässä jaksa enää muitakaan auttaa kun lähipiiri vaan näköjään hyötyy meistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa jos sulla on nyt sellanen olo, että oletkin tullut hyväksikäytetyksi ja tuntuu, että ei olekaan mitään tukiverkkoa.

Ovatko nuo ihmiset sukulaisiasi? Jos eivät ole sukulaisiasi niin ei niihin voi luottaa tukiverkkona. Ihmiset tekee sitä mikä huvittaa, jos niillä ei ole mielestään tärkeämpää tekemistä.

Jaksamista sulle.

Vierailija
2/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen joka ei osaa kysyä apua ja mielellään teenkin itse yksin. Mutta nyt on sellainen tilanne että joskus olisi kiva olla miehenkin kanssa kahdestaan.

Terv 3-vuotiaan uhmiksen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisista ei ole meidän tukiverkostoksi.

Kaikkea ei olla tehty hymyillen, meillä on ollut vaikeaa omankin tilanteen kanssa ja esim. muuttoja on ollut lukuisia. Ihan vain hyväsydämisyydestä, koska pidin näistä ihmisistä. Olen tosi pettynyt, ettei meille tarjota auttavaa kättä edes yhtä kertaa.

T.Ap

Vierailija
4/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko suoraan kertonut tarvitsevan apua? Sillä on ihmisiä jotka mielellään kyllä auttaisivat, JOS pyydetään.

Vierailija
5/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan autettu aina parhaamme mukaan, nyt kun ollaan kovilla kaikki ystävät, tutut ja kylänmiehet katosivat kuin taikaiskusta. Ja kaikki ihan varmasti tietävät, että tarvitaan apua.

Ja silloin kun tähän tilanteeseen päädyttiin, kaikki sanoivat auttavansa ja tukevansa ja vaikka mitä. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta nyt, kun elämä ei olekaan helppoa ja pelkkää juhlaa!

Tilannetta meilläkin hankaloittaa nuorimman lapsen paha infektiokierre.

Vierailija
6/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on moni sanonut, että auttavat sitten koska vaan, mutta eivät autakaan.

Tosi surullinen ja masentunut olo tästä. Meillä kun ei ole sukulaisiakaan apuna. Minulla on ollut yksi hyväksi luulemani ystävä nuorempana, joka vain hyötyi avustani ja sitten hävisi. Nyt tuntuu, että on käynyt kaikkien muidenkin kanssa samalla tavalla. Erityisesti yhden perheen kohdalla tuntuu, että kyse on puhtaasta hyötysuhteesta. Heillä on aina jokin avun tarve tai lainaavat tavaroita tms., mutta ikinä eivät tarjoudu auttamaan meitä missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi