Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jo 36-vuotias eikä minulla ole vielä ainuttakaan ryppyä, ei edes silmien alla.

Vierailija
14.07.2007 |

Ei paha, kun on tänne asti selvinnyt :-) Kyllähän niitä kohta tietysti tulee mutta se on sitten sen ajan ongelma. Nyt nautin rypyttömyydestä :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinulla on rasvainen iho.

Tällaisella kuivaihoisella ensimmäiset rypyt ovat silmissä jo 25-vuotiaana. Ei sen puoleen, ne eivät haittaa. Mutta noita vihaisia pystyjuonteita silmien välissä inhoan.

Vierailija
2/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vähän (tai paljon) ylipainoisilla ihmisillä ei ole ryppyjä. En tarkoita, että ap olisi ylipainoinen, enhän häntä tunne. Mutta tuli vaan mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisella ei ole ryppyjä. Ja tosi laiha voi olla oikea rusina.

Minua ei rypyt haittaa. Mutta en haluaisi, että iho veltostuisia ja naamasta tulisi buldoginnaama.

Vierailija
4/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vieläkään kuin muutama naururyppy silmäkulmissa. Silmien alla iho on täysin sileä. Ikää on 47 vuotta. Äitini puolen suvussa ihmiset vanhenevat tosi hitaasti, mutta isän puolella taas yllättävän nopeasti. Olen saanut tässä asiassa äitini geenit. Vanhin veljeni on 50-vuotias eikä hänelläkään ole vielä yhtään ryppyjä. Minulla on rasvainen iho edelleenkin, mikä varmaan hidastaa ryppyjen tuloa. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt viikon sisällä kuulin useammankin kerran kohteliaisuuksia hyvin säilymisestäni, lähes poikkeuksetta minua luultiin 13v (näyttää 18v) tyttäreni siskoksi =D kai mä näytän sitten n.25-vuotiaalta..?

Vierailija
6/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että äidilläänkin oli..