olenko ihan hullu...?
meillä on luokkakokous kesäkuussa vanhan luokkakaverini vanhempien maalaistalossa, missä sitten yövytäänkin siskonpeti- teltta - ym tyyppisesti
Olen raskaana viikolla 32 ja raskaushan ei mitenkään estä menemästä - en vain tiedä, saako se minut vainoharhaiseksi. Minulla on nimittäin yksi luokkakaveri, joka on psyykkisesti sairas ja on omaa elämäänsä elänyt varsin vaarallisesti. Olimme 16-vuotiaina bestikset, mutta sitten tuli välirikko, ja tiemme erkanivat täysin. Hän katkaisi välit. Hän yritti myöhemmin aloittaa ystävyyttä uudestaan, mutta koska hän harrasti jo kaikenlaista vähemmän turvallista, en mennyt mukaan, enkä halunnut vaikeilla ihmissuhteillakaan enää itseäni haavoittaa. Nyt pelkään, että luokkakokouksessa hän jotenkin ripustautuu minuun, tai jopa tekee jotain tyyliin laitta lasiini huumeita tms. Jotenkin pelottaa tämän mahan kanssa mennä, tai ainakaan nukkua siellä. Olenko ihan hullu? meillä ei ole mitenkään salainen osoite tms., joten jos hän haluaisi minulle jotain tehdä, niin tilaisuuksia olisi toki muutenkin...