Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinsessa Victoria täyttää tänään 30 vuotta! Onnea!

Vierailija
14.07.2007 |

Victoria viettää syntymäpäivään perinteiden mukaisesti Sollidenissa Öölannin saarella. Toivon että kaikki palstalaiset osallistuvat Victorian onnitteluun.

Onnitellaan yhdessä Victoriaa laulamalla seuraava laulu tänään 14.7.2007 klo 12!

Ja må hon leva

Ja må hon leva

Ja må hon leva uti hundrade år

Javisst ska hon leva

Javisst ska hon leva

Javisst ska hon leva uti hundrade år

HURRAH, HURRAH, HURRAH, HURRAH

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla on seurustellut vuodesta 2002 Daniel Westlingin kanssa. Eivät ole vielä ehtineet mennä naimisiin ja tänä vuonna ja viime vuonna se ei olisi ollut edes mahdollista koska kuningasperheessä suuret juhlat (Kaarle Kustaan 60-vuotisjuhlat ja Victorian 30-vuotisjuhlat) ja vain yksi suuri juhla saa olla vuodessa. Eli " sopivia" vuosia häille on toistaiseksi ollut vain 2004 (Silvia täytti 50 2003) 2002 olisi taas ollut liian nopeasti, häät ovat ehkä jo ensi kesänä tai viimeistään 2009, näin minä ainakin luulen.

Vierailija
2/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Victorialla on seurustellut vuodesta 2002 Daniel Westlingin kanssa. Eivät ole vielä ehtineet mennä naimisiin ja tänä vuonna ja viime vuonna se ei olisi ollut edes mahdollista koska kuningasperheessä suuret juhlat (Kaarle Kustaan 60-vuotisjuhlat ja Victorian 30-vuotisjuhlat) ja vain yksi suuri juhla saa olla vuodessa. Eli " sopivia" vuosia häille on toistaiseksi ollut vain 2004 (Silvia täytti 50 2003) 2002 olisi taas ollut liian nopeasti, häät ovat ehkä jo ensi kesänä tai viimeistään 2009, näin minä ainakin luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun varmasti luet nyt tätä keskustelupalstaa:):):):)