Nyt on 22.9.1999, mitä teet?
Kommentit (43)
Puolivuotias on saatu nukkumaan ja nautitaan hetki rauhallisesta illasta vaikka TV:n ääressä.
Istun tupakanhajuisessa asunnossa (enkä minä itse edes polta) rahattomana pelaten ehkä jotain peliä kun ei ole rahaa lähteä ulos. Lukion ensimmäinen vuosi menossa.
Olen mennyt hyvissä ajoin nukkumaan mieheni kanssa kun 2 kuukauden ikäinen esikoistyttäremme on valvottanut.
varmaan samaa kuin v2023 istun nojatuolissa
Olen tavannut ensi-ihastukseni muutettuani opiskelemaan Jkl:ään. Muutama viikko eteenpäin ja sydämeni on särkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut ensi-ihastukseni muutettuani opiskelemaan Jkl:ään. Muutama viikko eteenpäin ja sydämeni on särkynyt.
Oletko kiltti mies?
Istun huoneessani ja kirjoitan päiväkirjaan kuinka yksinäinen olen kun ei ole kavereita
Opiskeluviikko takana, joko olin baarissa kavereiden kanssa tai sitten poikaystäväni (nykyinen aviomies) kanssa mun pikkuyksiössä 🤣 Varmaan laiteltu jotain ruokaa ja nu.s....
Muistaako joku, mikä oli teidän lähin ruokakauppanne noihin aikoihin?
Suunnittelen häitä. Valitettavasti. Katastrofiin päättyi se liitto.
Katsotaan tvtä poikaystävän (nykyisen mieheni) kanssa sängylläni ja syödään pizzaa.
Totaalisen mitäänsanomaton päivämäärä. Todennäköisesti olin duunissa Espoossa, kun tein iltahaastatteluja Suomen Gallupin palkkaamana.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan tvtä poikaystävän (nykyisen mieheni) kanssa sängylläni ja syödään pizzaa.
Oltiin 13v. 😀
Sinkkuvuosi, baarissa selvinpäin.
Olen väsynyt kouluviikon jälkeen, kakkosluokalla on rankkaa. Äiti ja isä riitelee taas. Isä menee autotalliin ja tiedän että se tulee kohta takaisin ihan outoja puhuen ja horjuen. Yritän keskittyä viihdyttämään mun 2-vuotiasta pikkusiskoa ja unohtaa murheet hetkeksi.
Mietin epätoivoisena kuinka pelastaisin firmani konkurssilta.
Keksin keinoja vielä pariksi vuodeksi ja sitten rysähti ja kaik män.
Oli synkkää aikaa, saakeli; siinä kerkesi miettimään köysiä ja oksiakin.
Kolmannen lapseni laskettu aika oli tänään. Hän syntyy vasta muutaman päivän päästä 26. päivä. Kotona on 5- ja 3-vuotiaat sisarukset. Odottelen loppukuun lapsilisiä, että pääsen kauppaan. Olen hidas, raskas ja painava, päälle sopii enää verkkarit ja sandaalit. On lämmin syksysää.
Luulen, että on 2020-luku kun tietokone on taskussa ja puhuu.
Heilutan lerssiä