Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄÄKÖ KUKAAN TEHDÄÄNKÖ PAKSUSUOLEN TÄHYSTYKSIÄ NUKUTUKSESSA? OV

Vierailija
14.07.2007 |

Toisella palstalla joku kerto, että fibromyalgisille tehdään nukutuksessa. Pitääköhän paikkansa? mulla on fibromyalgia ja paljon maha oireita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rankkojen synnytysten jälkeen enää pelkää mitään kipuja, en ota edes puudutuksia jne.

Vierailija
22/26 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruminen on mielessä kokoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: oiskin kestänyt vaan hetken se tuska. Mutta tutkimus olisi vielä kestänyt ja lääkäri katsoi paremmaksi lopettaa kidutus. Muuten kestän kipua hyvinkin, mutta vatsakipua on älyttömän vaikea kestää.

Vierailija
24/26 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutetaan? USAssa kolonoskopia tehdaan aina kevytnukutuksessa. Ei koske eika tule pelkoja joiden takia ei enaa menna tutkimuksiin. Pelkaan aina sairastuvani Suomen matkalla kun sairaanhoito on siella niin alkeellista.

Vierailija
25/26 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan turhaan pelkäsin. Vieressä oli kokenut hoitaja joka auttoi painelemalla vatsan päältä tähystimen kulkiessa. Ja tuo ilman laitto myös hirvitti mutta ei onneksi ollut kamalaa.

Kaikenkaikkiaan epämiellyttävää mutta aikalailla kivutonta. Eniten mua inhotti juoda sitä litkua litratolkulla ja juosta vessassa. Ja lopuksi kun peppureikä ärsyyntyy ripuloinnista, niin pyyhkiminen alkaa sattua.

Vierailija
26/26 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sekä kurkun että pepun kautta työnnetty letku ja tähystetty. Toinen oli paljon kauheampi, mutta en enää MUISTA kumpi... Se taisi kyllä olla se paksusuolen tähystys ja juuri se vaihe kun ilmaa laitettiin AIIIIII ja sitten kun letku työnnettiin jostain suolen mutkasta OUUUHHH mut näin se kipu unohtuu.

Jos pelottaa niin selvitä vaihtoehdot puudutukseen/nukutukseen ja VAADI topakasti. Minulla tehtiin yksityisellä eikä mitään tarjottu enkä älynnyt pyytää. Ei edes rauhoittavaa!!

Näin jälkikäteen todella uskaltaisin mennä uudelleenkin vaikkei se hauskaa ollut. Vaatisin nyt kuitenkin jotain puudutteita.

Totta tuo pieremishomma, varaudu siihen. Ja mitään siemeniä sisältävää ei saa syödä viikkoon, minä tyhmä join mehukeittoja joissa on tsiljoonasti pieniä siemeniä, ja söin tomaatteja ja kurkkua.... halloota halloo se tähystin oli ihan tukossa ja lääkäri repi hiuksiaaan...

tsemppiä sulle, muista että Suomessa täytyy osata VAATIA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi