Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella väsynyt näihin läskeihini!

Vierailija
13.07.2007 |

Haluaisin laihtua, käytää kauniita vaatteita. Tiedän olevani kaunis, kunhan pääsisin eroon näistä ihroista. Kuka auttaisi tai tsemppaisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustettaisko joku laihdutuslista?

Vierailija
2/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sie auta miuta :-) Tän iltaa olen tuijoitellut mahan seutuani miettien että mistähän se massa (ts. läski) onkaan siihen oikein kertynyt. :-( Toisaalta tunnen itseni hoikaksi entisekseni, mutta peilistä katsoo joku ihan muu, jolle ei meinaa vaatteet päälle mahtuu.. :' -( Vaikka ylipainoa ei hirmuisesti ole, ei kauppojen vaatevalikoima ota mahtuakseen päälle. Sitä mieltä olen vankasti, että koot ovat ajan myötä muuttuneet radikaallisti. Vaatekaapista löytyy S-kokoisia paitoja jotka hyvin mahtuvat päälle, mutta vaatekaupassa XXL-kokokin tekee tiukkaa.

Miun koko 160 cm ja paino noin 68-69 kg. Joskus muinoin painoin 54 kg, sittemmin 59.. Olisi kiva palata edes tuohon 59 kg:oon....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aina kun lasten kanssa menee hermot, olen yksinäinen, kun olen väsynyt...ihan siis tunteiden viemää.

-ap

Vierailija
4/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi muutenkaan pitää huolta itsestäni, koska ajattelen, että ihan sama miten hiukset ovat, jos muuten olen tällainen rasvakasa. Olisi todella ihana saada vaatteita, joista todella tykkää, eikä vain niitä, jotka mahtuu päälle.

ap

Vierailija
5/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on tyssännyt. Eilen sitten vaateostoksilla päätin, että nyt saa jäädä siiderit kaupan hyllylle eikä niitä vähiäkään herkkuja enää. Näin kesällä on noi grilliherkut paha uhka tuolle jo saavutetulle painonpudotukselle, joten pitää vaan keksiä keveämpiä herkkuja niiden lihottavien tilalle. Onneksi mä olen kaikkiruokainen ja tykkään kasviksista.

Vierailija
6/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En viitsi muutenkaan pitää huolta itsestäni, koska ajattelen, että ihan sama miten hiukset ovat, jos muuten olen tällainen rasvakasa. Olisi todella ihana saada vaatteita, joista todella tykkää, eikä vain niitä, jotka mahtuu päälle.

ap

Vierailija
7/8 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ruokavalio:

syö runsasproteiinista vähähiilihydraattista ruokaa (ei karppausta kuitenkaan!). hiilihydraateista sallittuja on ns. hitaat eli täysjyvätuotteet ym. EI valkoinen vehnäjauho ja sokeri. käy laskemassa päivittäinen energiankulutuksesi jollain nettilaskurilla ja syö 500kcal vähemmän kuin kulutat päivässä.

päivittäisestä kalorimäärästä n. 30% tulisi tulla hitaista hiilareista, n. 30-40% proteiineista ja loput hyvälaatuisesta rasvasta (rypsiöljy). hyviä ja edullisia proteiininlähteitä on esim. tonnikala, maustamaton rahka, raejuusto ja juustot yleensäkin.

2) liikunta:

ala harrastamaan kuntosalilla käymistä 2-3 x viikossa. tee kunnon liikkeitä eli jalkakyykkyä, penkkipunnerrusta, maastavetoa ym. riittävän isoilla painoilla. EI mitään reiden lähentäjä-loitontajia ja pikkupainoilla rimpulointia, niistä ei ole mitään hyötyä. kuntosalin lisäksi pyri harrastamaan aerobista liikuntaa 1-2 kertaa viikossa eli sauvakävelyä, vesijuoksua, spinnigiä ym.

huomioi liikuntapäivinä, että energiankulutuksesi on kasvanut ja syö niinä päivinä kuluttamasi verran enemmän niin, että kalorivajeesi jää edelleen tuohon -500kcal/pvä.

tällä metodilla läskit lähtee takuuvarmasti! paino ei ehkä putoa yhtä huimasti kiloissa mitattuna kuin muilla menetelmillä mutta se johtuu siitä että laihdutetaan nimenomaan LÄSKIÄ eikä lihaskudosta niinkuin monissa kitudieteissä käy. mitat kuitenkin pienenevät dramaattisesti ja sehän on tärkeämpää kuin itse paino :)

itselläni on puolessa vuodessa lähtenyt n. 3kg mutta vaatekoko pienentynyt 1-2 numeroa. mies on laihtunut 1,5v aikana peräti 20kg ja vaatekoko pienentynyt 3-4 numeroa tällä metodilla.

hyvät nettisivut löytyy www piste kutri piste net, kutrin vinkit noudattelee suurinpiirtein tässä kirjoittamaani.

Vierailija
8/8 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin raskausdiabetes-ohjeilla tosi paljon, eikä ollu nälkä! Eli syö keveitä ruokia, pienennä lautasta, puolet kasviksia. Ja syö kolmen tunnin välein!

Muistaakseni meni noin, kannattaa tarkastaa googlettamalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi