APUA! Onko teillä muilla sellaiset pehmeät pitkulaiset " patit" tuossa kurkussa molemmin puolin sitä kovaa
rustoputkea vai mikä se on? Siis tuossa ihan leukaluun alla, kurkun kohdalla ja molemmin puolin sitä " putkea" ? Pitää painaa että tuntee ne. Ymmärtääköhän kukaan. Mua huolestuttaa että mitkä ne on vai kuuluuko ne ollakin? Niissä tuntuu pulssi tosi selvästi.
Kommentit (10)
flunssan tms yhteydessä voivat olla turvoksissakin.
kun niissä sykkii mulla ainakin pulssi! eikö teillä muilla ole?
nämä pulssi" patit" on siis ihan tuossa tuon ruston molemmin puolin.
ap
Et kai ole se sama joka kyseli joskus kielen takaosassa olevia nystyjä..?
t. lääkäri
vaan kaulavaltimoista jotka ovat siinä vieressä. Mutta siis, normaalit imusolmukkeet ovat. Ja voivat joskus turvota tosiaan flunssan yhteydessä ja olla aristavatkin.
miten niissä sylkirauhasissa tuntuu pulssi noin selvästi? Onko se normaalia? Miksi ne tuntuu mulla noin selvästi? Mun miehellä ei moisia tunnu eikä löydy kaulalta. Pitääkö mun mennä lääkäriin?
leuka. Siinä menee kaulavaltimo lähellä, joten pulssi tuntuu " läpi" . Ei sun tarvi lääkäriin mennä mielestäni.
kerrotko vielä voiko nuo olla imusolmukkeita? vai mistä kohdin ne imusolmukkeet löytyy?
mua kyllä kiinnostaa, että eikö kellään muulla tunnu tuollaisia rauhasia kaulalla?
Vierailija: