Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Onko teillä muilla sellaiset pehmeät pitkulaiset " patit" tuossa kurkussa molemmin puolin sitä kovaa

Vierailija
13.07.2007 |

rustoputkea vai mikä se on? Siis tuossa ihan leukaluun alla, kurkun kohdalla ja molemmin puolin sitä " putkea" ? Pitää painaa että tuntee ne. Ymmärtääköhän kukaan. Mua huolestuttaa että mitkä ne on vai kuuluuko ne ollakin? Niissä tuntuu pulssi tosi selvästi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rustoputkea vai mikä se on? Siis tuossa ihan leukaluun alla, kurkun kohdalla ja molemmin puolin sitä " putkea" ? Pitää painaa että tuntee ne. Ymmärtääköhän kukaan. Mua huolestuttaa että mitkä ne on vai kuuluuko ne ollakin? Niissä tuntuu pulssi tosi selvästi.

Vierailija
2/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssan tms yhteydessä voivat olla turvoksissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niissä sykkii mulla ainakin pulssi! eikö teillä muilla ole?

Vierailija
4/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pulssi" patit" on siis ihan tuossa tuon ruston molemmin puolin.

ap

Vierailija
5/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole se sama joka kyseli joskus kielen takaosassa olevia nystyjä..?

t. lääkäri

Vierailija
6/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaulavaltimoista jotka ovat siinä vieressä. Mutta siis, normaalit imusolmukkeet ovat. Ja voivat joskus turvota tosiaan flunssan yhteydessä ja olla aristavatkin.

Vierailija
7/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niissä sylkirauhasissa tuntuu pulssi noin selvästi? Onko se normaalia? Miksi ne tuntuu mulla noin selvästi? Mun miehellä ei moisia tunnu eikä löydy kaulalta. Pitääkö mun mennä lääkäriin?

Vierailija
8/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuka. Siinä menee kaulavaltimo lähellä, joten pulssi tuntuu " läpi" . Ei sun tarvi lääkäriin mennä mielestäni.

Vierailija
9/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko vielä voiko nuo olla imusolmukkeita? vai mistä kohdin ne imusolmukkeet löytyy?

Vierailija
10/10 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä kiinnostaa, että eikö kellään muulla tunnu tuollaisia rauhasia kaulalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme